Verder geen tekenen daarvan. Ze lag een half uur geleden nog uitgebreid te lachen.quote:
Das het enige dat je dan nog kunt doen..quote:Ik spoot net in m'n gezicht en ik heb mezelf uitgelachen.
Ik heb het ook een paar keer gebruikt toen ik niet zeker wist of het spruw was of iets anders. Ik denk niet dat het kwaad kan DJMO. De kans dat de spruw weer toeslaat nu je AB gebruikt is inderdaad erg groot! (hopelijk ook niet op andere plekkenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef WupWup het volgende:
ik heb nog nooit gelezen dat het kwaad zou kunnen en ik weet dat meerdere mensen het uit voorzorg gebruiken. volgens mij heeft davinia dat ook een paar keer gedaan trouwens.
Nou. Ja een beetje. Ik las gewoon vaste momenten in dat er gedronken wordt. Maar als ze eerder wilt is dat nooit een probleem.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:57 schreef Vanyel het volgende:
Het gaat op schema bij jullie toch? Weet ik verder ook niet zoveel van, ze drinkt hier als ok merk dat ze dorst heeft. Soms (nu) tot vervelens toe.
Dan doet ze prrrrrrrrt tegen m'n borst en gaat dr mond niet open. Dan niet. Maar meestal gaat dr mond gewoon wijd open en drinkt ze toch ookal gaf ze nog niet aan honger te hebben.quote:
nou ja, ik had dus al gevoeld dat de jeuk op / tussen m'n tenen weer toesloeg, dus de candida is hoe dan ook aanwezig in mijn lichaam. Ik heb 'm daarnet eerste dosis gegeven, en m'n voeten had ik vanmiddag al (ruim) ingesmeerd, daar is de jeuk nu wel grotendeels verdwenen. m'n man kwam thuis en zag Geert's paarse bekkie: "oh heb je dat spul weer gebruikt?" Hij vind het er niet uitzienquote:Op woensdag 20 april 2011 22:57 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik heb het ook een paar keer gebruikt toen ik niet zeker wist of het spruw was of iets anders. Ik denk niet dat het kwaad kan DJMO. De kans dat de spruw weer toeslaat nu je AB gebruikt is inderdaad erg groot! (hopelijk ook niet op andere plekken)
dat weet ik niet? voorzover ik weet verkleurt het altijd paars ook als je geen spruw hebtquote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Ticootje het volgende:
Ziet er goed uit! Inkt zou alleen moeten hechten op spruw toch?
Nee, gaat helaas overal aan zitten...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Ticootje het volgende:
Ziet er goed uit! Inkt zou alleen moeten hechten op spruw toch?
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef Vanyel het volgende:
En voor de vierde keer in anderhalf uur leg ik Dottir maar weer aan. Natuurlijk net nu ik dacht vroeg te gaan slapen...
De nacht was gelukkig minder erg dan verwacht, ik mocht om 2 en 4.30 aan de bak. Mij wat veel, maar in elk geval niet elk uurquote:Op donderdag 21 april 2011 12:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Hoe was je nacht uiteindelijk? En hoelang is ze nu aan het regelen? Hier is er dus na 4 dagen en 4 nachten een einde aan gekomen. Mijn productie lijkt momenteel weer helemaal in orde te zijn. Sterker nog, ik kolfde net 3 uur na de vorige voeding 140cc en ik had vannacht stuwing terwijl ze heel regelmatig dronk. Ik denk dus dat ze nu ook wat meer drinkt dan voorheen (al was ze vannacht gewoon niet lekker van de prikjes).
Welnee! Lena drinkt altijd twee borsten goed leeg. Het is me tijdens het regelen wel gelukt om de productie van mijn linkerborst met name een boost te geven zodat er geen verschil meer is tussen beide borsten.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:22 schreef Vanyel het volgende:
Die 140 cc kwamen toch niet uit 1 borst, toch?
Is het ookquote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef Lot_1 het volgende:
oh, ik had altijd het beeld dat borstvoeding zo makkelijk was![]()
is het ook. die regeldagen zijn maar een moment-opname van de hele borstvoedingsperiode. het is gemakkelijk > altijd op temperatuur, altijd bij de hand, geen geklooi met flesjes/schepjes voeding/water etc, het is een ideaal middel om je baby (snel) te troosten, je geeft je kind afweerstoffen mee, en je hebt heerlijke qualitytime met je kind <3 (dat laatste heb je ook als je de fles geeft hoor, daar niet vanquote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef Lot_1 het volgende:
oh, ik had altijd het beeld dat borstvoeding zo makkelijk was![]()
Heel toevallig was ik vanmiddag bij een vriendinnetje dat nu 31 weken zwanger is. Ze wil ook graag bv gaan geven en daar hebben we het ook even over gehad. Ik heb ook eerlijk verteld dat ik vooral de eerste drie maanden echt wel zwaar vond. Het is zo wennen aan het feit dat je moeder bent, je nieuwe leven, je kindje leren kennen, de bv opstarten en goed op de rit krijgen en dan ook nog eens de regeldagen. Als je daar niet op voorbereid bent, kan ik me ook heel goed voorstellen dat dat een grote horde is die je niet neemt.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een goede opmerking van Lot.
Als pro-borstvoedingsargument wordt gezegd dat borstvoeding zo makkelijk is. Het regelt zich vanzelf, je hebt het altijd bij je, het is altijd op temperatuur...
Maar borstvoeding is niet altijd even makkelijk. Regeldagen op werkdagen zijn ronduit uitputtend.
Misschien onderschatten mensen het geven van borstvoeding wel door deze argumenten en stoppen ze eerder omdat het in de praktijk toch best tegen kan vallen. Kortom, zouden aanstaande moeders beter voorbereid zijn als we vooraf eerlijker zijn over de zwaardere aspecten van het geven van borstvoeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |