abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 16 april 2011 @ 21:01:23 #76
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95594370
tien minuten niet aan de borst en dan aanvallen alsof je vier uur niet gedronken hebt. ik zal morgen wel wakker worden met ontplofte tieten :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95634869
O+ Jen! O+

En DJMO, viel het mee of tegen? ;)

En waarom blijft mijn cursor niet in het veld staan als ik een smiley aanklik? :(
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 17 april 2011 @ 20:03:09 #78
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95635196
ze zaten behoorlijk vol ;) en de hele dag trouwens. vanmiddag om 3 uur heb ik 'm zelf wakker gemaakt (we zaten op een verjaardag) voor een voeding, en om de spanning eraf te drinken :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95635980
Ik kom er weer eens in met een vraag. Lena is 3 maanden oud en ze is nu 3 dagen duidelijk aan het regelen. Ik leg haar zoveel mogelijk aan in de hoop dat het aanbod zo snel mogelijk afgestemd is op haar vraag. Maarja, ik ontkom er niet aan dat morgen de werkweek weer begint terwijl het einde van het regelen nog niet in zicht lijkt.

Ik weet niet goed wat ik nu moet doen. Ik ben bang dat vraag en aanbod scheef gaan lopen en ik heb komende week geen gelegenheid om haar rustig door te laten regelen. Ik ben van plan om morgen even aan te kijken: hoeveel kolf ik en hoeveel drinkt ze uit de fles? Maar ik heb ook zo'n gevoel dat het misschien beter is om morgen een vrije dag op te nemen zodat ze de kans krijgt om verder te regelen.

Tja, wat is wijsheid?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 17 april 2011 @ 20:16:14 #80
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95636029
Ahhh Jen O+ Wat lief Tico! Goed voorbeeld doet volgen he O+

Morr hier gebeurt dat ook

Zo te lezen gaat het goed bij jou DJMO, fijn.

Ylana heeft vanavond voor het eerst mm-pannekoeken op O+ Meteen maar meer dan anderhalve pannekoek :o O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 17 april 2011 @ 20:18:01 #81
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95636149
Claudia, dan kolf je toch gewoon een keer extra?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 17 april 2011 @ 20:20:17 #82
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95636310
Hoeveel dagen moet je werken Claudia?
Ylana regelt/regelde bij mij vnl 's nachts. Lastig met nachtrust in combinatie met de volgende dag werken, maar dat is dan even niet anders. Overdag gaven we haar dan in een flesje wat meer zodat ze wat verzadigd was en op die manier regelde ze net even wat langzamer maar dan 's nachts dóór. Ik had wel geluk met ruime vriezervoorraad overigens hiervoor. Het heeft bij mij nooit langer geduurd dan 4 dagen (en 4 nachten).
Kan je op je werk wat vaker kolven? Niet steeds lang, maar vaker? Dan krik je ook sneller op en help je Lena met regelen.
Ylana
pi_95636335
Een keer extra kolven is inderdaad een optie! Ik hoop dat het genoeg is. Ze drinkt overdag elk uur en 's nachts elke 2 uur (en ik heb nog steeds niet het idee dat mijn productie toeneemt, maar ik weet dat die 'wanhoop' erbij hoort).
  zondag 17 april 2011 @ 20:20:55 #84
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95636348
Of je zegt het gewoon in 1 zin, kan ook :D

Lang van schriftelijke stof hier altijd :')
Ylana
pi_95636385
Voor je kind kan het sowieso geen kwaad om een vrije dag op te nemen, maar ik weet niet hoe dat met je baan zit ;) Als je enigszins de kans hebt, zou je bloot tegen bloot onder de dekens kunnen kruipen. Helpt altijd goed voor de productie!
  zondag 17 april 2011 @ 20:22:49 #86
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95636461
En voldoende drinken! Vooral op het werk moet ik daar echt om denken.
Ylana
pi_95636641
Het is zeker zinloos om te vragen hoelang regeldagen ongeveer kunnen duren? Ik vind het wel fijn om te lezen dat het bij jullie maximaal 4 dagen duurt, Saffier. Ik vind drie dagen al best lang. Het helpt waarschijnlijk ook niet dat ik ziek ben. (Mán, wat voel ik me slap!)
  zondag 17 april 2011 @ 20:26:22 #88
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95636664
Als m'n productie zakte dan ging ik een weekje clusterkolven. Dus 1x per dag een uurtje kolven en 2x normaal.
pi_95636948
Ik geloof dat ik ook een weekje had... De eerste regeldagen rond 10 dagen en rond 6 weken hebben we overgeslagen, toen had ik nog overproductie, maar bij 3 maanden en 6 maanden heeft Emma wel gedaan.
  zondag 17 april 2011 @ 20:31:02 #90
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95636971
Een uur lang kolven Tico? Bedoel je dat letterlijk? Of begrijp ik je verkeerd? Neem aan van wel...

Claudia dan ga je niet echt blij worden van mijn antwoord... Toen ik ziek was en Ylana besloot te moeten regelen (wat overigens logisch was) was het regelen pas over toen ik 2 dagen beter was :{ Toen was het regelen dus langer dan gemiddeld. (meestal 3 tot max 4 dagen dus hier). En vrij nemen... waarom niet ziek melden nu?
Ziek is ziek en behalve je eigenlijf heb je nóg een lijfje om op te passen!
Ylana
pi_95637096
Als je ziek bent, is het inderdaad niet vreemd dat je meisje aan het regelen slaat! Ziek zijn kan echt wel invloed hebben op je productie... Ik denk ook dat Saffiers advies het verstandigst is in dit geval.
pi_95637268
Ik ben het helemaal eens met Wup en Saffier, Claudia. Beter nu een dagje thuisblijven en uitzieken dan door blijven kwakkelen en daardoor een productie die te laag blijft :* Dan ben je ook zelf veel eerder weer beter!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_95637340
Ik laat me niet zo makkelijk uit het veld slaan, Saffier! Ik doe het met liefde, en het kán gelukkig. We liggen al drie dagen samen op bed of op de bank. Eigenlijk ben ik er heel blij mee dat ze nu gaat regelen, want daarmee maakt ze me duidelijk dat ik niet zo moet mutsen over die borstvoeding; ze kan het prima zelf. :+

Ik ben me even aan het inlezen over clusterkolven. Interessante techniek, Tico. Die kan ik toepassen op mijn werk. 1 uur clusterkolven kan er wel vanaf. Dan lees ik in die tijd wel wat relevante literatuur. :Y)

Dank voor het meedenken weer! Ik kijk wel even aan hoe ik me morgen voel. Ze gaat komende week wennen op het kinderdagverblijf, dus dat sterkt me in het gevoel dat we beter even kunnen doortrekken.
  zondag 17 april 2011 @ 20:48:13 #94
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95638200
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef Saffier het volgende:
Een uur lang kolven Tico? Bedoel je dat letterlijk? Of begrijp ik je verkeerd? Neem aan van wel...

Claudia dan ga je niet echt blij worden van mijn antwoord... Toen ik ziek was en Ylana besloot te moeten regelen (wat overigens logisch was) was het regelen pas over toen ik 2 dagen beter was :{ Toen was het regelen dus langer dan gemiddeld. (meestal 3 tot max 4 dagen dus hier). En vrij nemen... waarom niet ziek melden nu?
Ziek is ziek en behalve je eigenlijf heb je nóg een lijfje om op te passen!
Je bent een uurtje bezig, maar steeds kort aan de kolf en dan pauze, boost voor de productie.
  zondag 17 april 2011 @ 20:55:58 #95
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95638768
Die foto van Jen is echt geweldig!

Claudia beterschap.
pi_95638891
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:13 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik zie wat verbeterpunten aan voedingshouding ;)
Oowh wat schattig O+!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 17 april 2011 @ 21:00:16 #97
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95639055
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 20:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je bent een uurtje bezig, maar steeds kort aan de kolf en dan pauze, boost voor de productie.
Zeg 5 min kolven, 10 min pauze?
Ylana
  zondag 17 april 2011 @ 21:01:17 #98
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95639118
Ziek is ziek Claudia....

Al mag ik niets zeggen want ik loop ook altijd te hard weer (of nog) naar mijn werk. ;)
Ylana
  zondag 17 april 2011 @ 21:02:06 #99
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95639176
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 21:00 schreef Saffier het volgende:

[..]

Zeg 5 min kolven, 10 min pauze?
Zoiets ja.
  zondag 17 april 2011 @ 21:02:44 #100
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95639222
Handig om te weten, die kende ik nog niet!
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')