Ik heb gevoed tot 10 weken zw.schap en daarna weer na de bevalling (no shitquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Morretje het volgende:
Vraagje voor de 2e keer zwangere mama's en borstvoedinggevenden, groeit je gevel elke zwangerschap weer?
Ik wil graag eens wat mooie bh's, en heb mooie gezien van Mamae, maar die zijn knijterduur. Dus voordat ik er eentje koop, wil ik wel zeker weten dat ik ze nog een flinke poos pas natuurlijk.
wisselen doe ik ook, maar toen ik zeg maar de eerste keer bij naar het toilet gaan na het zetten van 't spiraaltje, keek, vond ik het redelijk veel voor "een beetje bloedverlies" zoals die verpleger het had verteld. Enfin, ik merk 't morgen wel als m'n bed bevlekt isquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:56 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is het "spotting" zolang je het verlies aankunt met een inlegkruisje, als een inlegkruisje niet voldoet en je maandverband nodig hebt is het geen spotting meer.
(uiteraard wel wisselen zoals je anders ook zou doen met een tampon/maandverband)
Hm, echte plannen zijn er nog niet echt eigenlijk.. Ik wil nog rustig een poosje doorvoeden, en eigenlijk dat madammeke ook ff lekker doorslaapt (anders komt er sowieso geen 2equote:Op vrijdag 15 april 2011 22:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik heb gevoed tot 10 weken zw.schap en daarna weer na de bevalling (no shit) Mn borsten zijn eigenlijk nauwelijks gegroeid en alle bh's die ik ten tijde van Amélie droeg pas ik nu ook nog.
Maar wellicht dat het anders is als je al een tijdje gestopt bent met voeden en daarna opnieuw zwanger raakt? Ik weet niet wat je plannen zijn, of je toestand is
Zie mijn vorige post.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Morretje het volgende:
Vraagje voor de 2e keer zwangere mama's en borstvoedinggevenden, groeit je gevel elke zwangerschap weer?
Ik wil graag eens wat mooie bh's, en heb mooie gezien van Mamae, maar die zijn knijterduur. Dus voordat ik er eentje koop, wil ik wel zeker weten dat ik ze nog een flinke poos pas natuurlijk.
Bij mij was er wel verschil met de eerste en tweede zwangerschap. Maar na de eerste zwangerschap was ik ook niet terug naar mijn cup van voor de zwangerschap.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Morretje het volgende:
Je bent een uurtje bezig, maar steeds kort aan de kolf en dan pauze, boost voor de productie.quote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef Saffier het volgende:
Een uur lang kolven Tico? Bedoel je dat letterlijk? Of begrijp ik je verkeerd? Neem aan van wel...
Claudia dan ga je niet echt blij worden van mijn antwoord... Toen ik ziek was en Ylana besloot te moeten regelen (wat overigens logisch was) was het regelen pas over toen ik 2 dagen beter wasToen was het regelen dus langer dan gemiddeld. (meestal 3 tot max 4 dagen dus hier). En vrij nemen... waarom niet ziek melden nu?
Ziek is ziek en behalve je eigenlijf heb je nóg een lijfje om op te passen!
Oowh wat schattigquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:13 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie wat verbeterpunten aan voedingshouding
Zeg 5 min kolven, 10 min pauze?quote:Op zondag 17 april 2011 20:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je bent een uurtje bezig, maar steeds kort aan de kolf en dan pauze, boost voor de productie.
Zoiets ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |