abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 april 2011 @ 16:36:01 #51
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95547292
Ze gaan hangen als je er aanleg voor hebt. Heeft volgens mij wel iets maar lang niet alles met borstvoeding geven te maken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 april 2011 @ 19:03:21 #52
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95552485
aangezien ik geen idee heb waar t hoort, en ik nooit op de bankjes zit ;) , maar hier. ik heb vandaag een (koper) spiraaltje laten zetten, en een beetje spotting was normaal.. maar hoeveel bloedverlies is spotting nou eigenlijk? een paar vlekjes of een flinke vlek in je maandverband?? (en een koperspiraaltje omdat met een mirena de bv zou kunnen teruglopen??)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95558025
Ik heb ook een koperspiraaltje laten zetten, begrijp het volledig ;) Spotting is bloedverlies wat minder is dan wat je zou verliezen bij een menstruatie. Een flinke vlek in je maandverband hoort daar ook bij.

Oh en het verhaal achter de theezakjes? Het heeft alles te maken met zwangerschap. Het is namelijk de stuwing na de bevalling die ervoor zorgt dat je borsten een opdonder krijgen. Overigens lijkt het ook dat langzaam afbouwen, liefst geleid door kind, het meest goed doet voor je voorgevel. Dus mannen die bang zijn dat de borsten van hun vrouw geruïneerd worden door borstvoeding, moeten óf hun vrouw niet bezwangeren óf langvoeden aanmoedigen :)
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:10:42 #54
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_95559196
Volgens mijn man begint mijn voorgevel alweer te groeien. :o Of eigenlijk alleen de rechterkant, want links is nog volop in bedrijf, dus is verder niet geslonken.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:56:30 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_95561787
Volgens mij is het "spotting" zolang je het verlies aankunt met een inlegkruisje, als een inlegkruisje niet voldoet en je maandverband nodig hebt is het geen spotting meer.
(uiteraard wel wisselen zoals je anders ook zou doen met een tampon/maandverband)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_95562758
Vraagje voor de 2e keer zwangere mama's en borstvoedinggevenden :+ , groeit je gevel elke zwangerschap weer?
Ik wil graag eens wat mooie bh's, en heb mooie gezien van Mamae, maar die zijn knijterduur. Dus voordat ik er eentje koop, wil ik wel zeker weten dat ik ze nog een flinke poos pas natuurlijk. :P
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_95563876
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Morretje het volgende:
Vraagje voor de 2e keer zwangere mama's en borstvoedinggevenden :+ , groeit je gevel elke zwangerschap weer?
Ik wil graag eens wat mooie bh's, en heb mooie gezien van Mamae, maar die zijn knijterduur. Dus voordat ik er eentje koop, wil ik wel zeker weten dat ik ze nog een flinke poos pas natuurlijk. :P
Ik heb gevoed tot 10 weken zw.schap en daarna weer na de bevalling (no shit :') ) Mn borsten zijn eigenlijk nauwelijks gegroeid en alle bh's die ik ten tijde van Amélie droeg pas ik nu ook nog.

Maar wellicht dat het anders is als je al een tijdje gestopt bent met voeden en daarna opnieuw zwanger raakt? Ik weet niet wat je plannen zijn, of je toestand is :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95564055
Mijn tetten zijn nu kleiner dan toen ik net bevallen was en ook kleiner dan op het eind van jen voeden. Maar ik ben nu juist aan het sporten om ook af te vallen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 april 2011 @ 22:43:00 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95564617
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:56 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is het "spotting" zolang je het verlies aankunt met een inlegkruisje, als een inlegkruisje niet voldoet en je maandverband nodig hebt is het geen spotting meer.
(uiteraard wel wisselen zoals je anders ook zou doen met een tampon/maandverband)
wisselen doe ik ook, maar toen ik zeg maar de eerste keer bij naar het toilet gaan na het zetten van 't spiraaltje, keek, vond ik het redelijk veel voor "een beetje bloedverlies" zoals die verpleger het had verteld. Enfin, ik merk 't morgen wel als m'n bed bevlekt is :+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_95565047
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:31 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik heb gevoed tot 10 weken zw.schap en daarna weer na de bevalling (no shit :') ) Mn borsten zijn eigenlijk nauwelijks gegroeid en alle bh's die ik ten tijde van Amélie droeg pas ik nu ook nog.

Maar wellicht dat het anders is als je al een tijdje gestopt bent met voeden en daarna opnieuw zwanger raakt? Ik weet niet wat je plannen zijn, of je toestand is :+
Hm, echte plannen zijn er nog niet echt eigenlijk.. Ik wil nog rustig een poosje doorvoeden, en eigenlijk dat madammeke ook ff lekker doorslaapt (anders komt er sowieso geen 2e :+ ) Maar ik denk dat nr 2 niet nog een half jaar op zich laat wachten..
Maar goed, valt wel mee waarschijnlijk? Kan me ook voorstellen dat ze minder groeien als je langer gevoed hebt en er minder tijd tussen zit, of zelfs doorvoed tijdens je zwangerschap. Misschien waag ik het wel gewoon :P
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_95565826
Ik draag ook nog dezelfde bh's als bij het voeden van Lotte :)
  vrijdag 15 april 2011 @ 23:16:32 #62
12913 GreatWhiteSilence
pi_95566377
quote:
Zie mijn vorige post. ;) Ik heb het idee dat rechts weer groeit, maar links niet omdat die nog in gebruik is. Rechts is al tijden niet in productie meer, (komt wel nog melk uit als ik het probeer trouwens), dus die was alweer geslonken.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_95566534
Jij voedt met 1 borst?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 15 april 2011 @ 23:38:30 #64
12913 GreatWhiteSilence
pi_95567421
Klopt, ik ben begonnen met twee kanten, maar op een gegeven moment (toen ze ongeveer 1 was) begonnen we beiden een voorkeur te krijgen voor de linkerkant. De tepel links is 'mooier', rechts is vrij plat. Er komt nog wel steeds melk uit rechts als ik mijn best doe, dat nog wel.
pi_95572917
Bijzonder. Ik zou dan toch bang zijn dat ik scheef ging groeien, maar t gaat bij jullie vast niet meer om 7 voedingen per dag.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 16 april 2011 @ 07:03:21 #66
12913 GreatWhiteSilence
pi_95572928
Och, scheef was ik sowieso al, het is nu alleen een tikje erger. Maar dat heeft me sowieso altijd weinig kunnen schelen. :)
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:10:04 #67
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95573443
Ik moet een nieuwe bikini voor de zomer. De huidige houdt mn borsten niet O-)

En Morretje, herkenbaar. Hier komt er ook geen tweede voordat deze doorslaapt!
pi_95573669
Oeps. In t weekend doet mijn lief altijd 1 nachtvoeding. Meestal ben ik dan snel genoeg aan de beurt om mijn borsten niet te vol te laten raken. Nu deed Dottir er wat langer over, kolf ik net zomaar 175 cc uit mijn stieftiet :o
Ze drinkt max 115 uit een fles.. Mooi voor de voorraad :)
  zaterdag 16 april 2011 @ 12:45:58 #69
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_95577760
quote:
Bij mij was er wel verschil met de eerste en tweede zwangerschap. Maar na de eerste zwangerschap was ik ook niet terug naar mijn cup van voor de zwangerschap.
(C -> E -> D, D -> F -> E, E -> F -> E)
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 16 april 2011 @ 14:09:09 #70
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95580163
we gingen net met de hele familie over de braderie hier in 't dorp. Op 't einde, jan een patatje, en natuurlijk werd Geert ook wakker. Ik ken mijn man, en had het botste commentaar verwacht, maar omdat ik er een klein dun dekentje overheen had liggen, had hij zowaar géén commentaar dat ik midden in het dorp, op een terrasje zat te voeden. 'k had wel bijkijks, niemand kon natuurlijk zien wat ik uitspookte met die doek over m'n schouder :+

pi_95589431

Ik zie wat verbeterpunten aan voedingshouding ;)
pi_95589491
Waarom? :o doe k ook altijd zo, gaat prima eigenlijk, makkelijk bijsturen.
Jen O+ wat een scheet zo met dr pop <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 16 april 2011 @ 19:19:31 #73
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95589647
O+ O+

pi_95589737
Ik zag wat ze ging doen, ik was net optijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')