quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Als je zonnodig mee wil helpen doe dan een TR en houd je bakkes of stuur een open sollicitatie naar forum@fok.nl. Veel succes.quote:
Ik zou ook een boek kunnen vullen met haar posts in V&A.quote:
quote:
quote:
Etc... je snapt het wel.quote:
Enigszins obsessief is het wel te noemen ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:12 schreef Rectum het volgende:
Ik zou ook een boek kunnen vullen met haar posts in V&A.
tering heyquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:12 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik zou ook een boek kunnen vullen met haar posts in V&A.
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
[..]
[..]
[..]
Etc... je snapt het wel.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:23 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Juist niet, een mod die alles maar dichtdoet is geen goede mod
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat beoordelen als je nooit mod bent geweest
Ik dacht gedacht dat jij wel de laatste persoon zou zijn die zou happen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Regels, regels, regels. Geen enkele flexibiliteit. Doe maar niet.
Als je er nogmaals over denkt is het best een goed idee. Beetje vermaak kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik dacht gedacht dat jij wel de laatste persoon zou zijn die zou happen.
Daar heb je wel een punt mee. En haar dan op KLB of ONZ zettenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je er nogmaals over denkt is het best een goed idee. Beetje vermaak kan geen kwaad.
Gewoon om te zien hoe het zou uitpakken..
DAt er mensen kiezen om accountant te wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:28 schreef koffiekoekje het volgende:
beroep: Assistent-accountant
Nou, duidelijk toch
Mensen die hebben gekozen om een FOK!-account te hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:32 schreef das_phantom het volgende:
[..]
DAt er mensen kiezen om account te worden
Iedereen op FOK! heeft die keuze toch gemaakt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:32 schreef das_phantom het volgende:
[..]
DAt er mensen kiezen om account te worden
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! heeft die keuze toch gemaakt?
Fuck it ben langzaam vandaag.
Over:quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! heeft die keuze toch gemaakt?
Fuck it ben langzaam vandaag.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Mensen die hebben gekozen om een FOK!-account te hebben.
oke bedankt, wij wachten in spanning afquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:41 schreef o.us het volgende:
[..]
ja ik stur haar hier zo heen ja
ok gr vader van sam-x
Probs? Problemen? Gaan jullie nu rectum problemen geven!?quote:
ok grquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Probs? Problemen? Gaan jullie nu rectum problemen geven!?
OK MENSEN WE GAAN NU EEN FRONT VORMEN TEGEN DE DAMES EN HEREN IN HET PLUCHE!!! WE LATEN ONS NIET OVERLOPEN DOOR DEZE BLAUWE VORM VAN TECHNOCRATIE!!!!!!!!!! STEM DAAROM VOOR HET RICKORELLERARIJ RIANTUM VOOR EEN VUIST TEGEN DE WAANZIN OP DIT FORUM!!!!!! STEMMEN KUN JE VIA PM DOEN, DM MAG NIET OKE!!!!!!!!!!! ALS JE GELOVIG BENT DAN BEN JE EEN 2DE RANGS LID DUS DAN WEET JE DAT!!!!! OHJA EN JE MAG OOK NIET EEN BEPAALDE HUIDSKLEUR OF GEAARDHEID HEBBEN!!!!! ALS JE VOOR MIJ KIEST BEPAAL IK ALLES MAAR IK BEN ALTIJD ERG OBJECTIEF EN RATIONEEL!!!!
Doe je niks aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OK MENSEN WE GAAN NU EEN FRONT VORMEN TEGEN DE DAMES EN HEREN IN HET PLUCHE!!! WE LATEN ONS NIET OVERLOPEN DOOR DEZE BLAUWE VORM VAN TECHNOCRATIE!!!!!!!!!! STEM DAAROM VOOR HET RICKORELLERARIJ RIANTUM VOOR EEN VUIST TEGEN DE WAANZIN OP DIT FORUM!!!!!! STEMMEN KUN JE VIA PM DOEN, DM MAG NIET OKE!!!!!!!!!!! ALS JE GELOVIG BENT DAN BEN JE EEN 2DE RANGS LID DUS DAN WEET JE DAT!!!!! OHJA EN JE MAG OOK NIET EEN BEPAALDE HUIDSKLEUR OF GEAARDHEID HEBBEN!!!!! ALS JE VOOR MIJ KIEST BEPAAL IK ALLES MAAR IK BEN ALTIJD ERG OBJECTIEF EN RATIONEEL!!!!
Helemaal mee eens. Ik doe ook wel TR’s maar om daar nu een posting van te gaan maken staat ook zo raar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:03 schreef Rectum het volgende:
Als je zonnodig mee wil helpen doe dan een TR en houd je bakkes of stuur een open sollicitatie naar forum@fok.nl. Veel succes. [ afbeelding ]
Iemand haar al een PM gestuurd?quote:
RickoKun speelt OGamequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:41 schreef RickoKun het volgende:
Hier voorbeeld van de modjes en het beleid:
[ afbeelding ]
OPEN JE OGE MESNE!!!
Je neukt de herdershond van Snufquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
als sam-x een vrouwtje is heb ik haar geneukt, zoniet dan heb ik zijn moeder geneukt
wie is snufquote:
Kaal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef Dastan het volgende:
Maar even eerlijk, jongens, waar zou FOK! zijn zonder haar?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:39 schreef Snakey het volgende:
Het heeft even geduurd, maar we hebben eindelijk besloten om er een mod bij te zetten op MIS.
Sam-x komt Harajuku. helpen.![]()
Succes Sam-x.
Stil ja! Anders scheren we jou ook kaalquote:
Is dat nodig dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:46 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Stil ja! Anders scheren we jou ook kaal
quote:
Ik moet dus vaker tr's doen in topicsquote:
quote:
Crewbash!quote:
Jammerquote:
Ja? Broek op je knietjes en zakdoekjes bij de hand?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:49 schreef smegmanus het volgende:
[..]
JammerIk zat er al helemaal klaar voor
Ik heb toch sokkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja? Broek op je knietjes en zakdoekjes bij de hand?
goede tip.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:52 schreef Dastan het volgende:
Ik slobber het altijd op. Net zo makkelijk.
Nee, dan was jij wel mod geworden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:56 schreef 9611Niels het volgende:
Maar even serieus nu. Dit is toch wel een grap hè?
Daar moet je geen grappen over maken.quote:
Sorry, heb ik je gekwetst?quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:00 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Daar moet je geen grappen over maken.
Ja, graag niet meer spotten daarmee.quote:
wil je een knuffel?quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, graag niet meer spotten daarmee.
Alleen van Adelantequote:
hij is nu niet aanwezigquote:
*zijquote:
whehehe, denk je dat echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:32 schreef laffer het volgende:
[..]
whehehe, denk je dat echt?![]()
adelante is een wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
buk maar eens voor het zeepjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:00 schreef RickoKun het volgende:
Hallo hier ijsmeis! Leuken topic hoor
Maar lig nu bij ricko in bedde!!!
Ja hier ricko nog ff:wtf deze topic, is die ook nog es moderatwhore geworden?!?
(whehhehehehe wat een leuken woorsgrapjen he menschen hehoha hilarisch ik weer!)
ijsmeis2.rar?quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:00 schreef RickoKun het volgende:
Hallo hier ijsmeis! Leuken topic hoor
Maar lig nu bij ricko in bedde!!!
Ja hier ricko nog ff:wtf deze topic, is die ook nog es moderatwhore geworden?!?
(whehhehehehe wat een leuken woorsgrapjen he menschen hehoha hilarisch ik weer!)
Ik vind het vreemder dat jij nog geen mod bent geworden. Serieus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Toch raar dat zo'n gebruiker die slechts oneliners post mod kan worden.
QFT!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik vind het vreemder dat jij nog geen mod bent geworden. Serieus.
Daar heb ik teveel notes voor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
Komkommertimequote:Op woensdag 11 mei 2011 11:36 schreef Amoeba het volgende:
Kijk ik in My-AT. Sam-x mod. Pfft, waar is de tijd dat zulke wannabe mods gewoon uitgelachen werden?
Het laatste jaar wordt iedereen zomaar mod, heb ik wel gemerkt...quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:40 schreef Swindler het volgende:
WTF is ze nog mod geworden ookHeeft ze al gepost in dit topic
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoiets zal nooit over het aantal notes gaan, maar de inhoud van die notes.
Dus stel ik zou mod willen worden, voldoe ik dan aan de eisen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoiets zal nooit over het aantal notes gaan, maar de inhoud van die notes.
Je bent iig een nerd, dus je past er wel goed tussen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dus stel ik zou mod willen worden, voldoe ik dan aan de eisen?
jij bent geen haar beterquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
wat heeft dit met allochtoon zijn te maken???quote:
Vast wel, zelfs ik ben mod geworden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dus stel ik zou mod willen worden, voldoe ik dan aan de eisen?
triestquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik maak altijd anoniem een topicreport, ik wil geen klikspaan lijken.
Nee, jij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |