en wat versta jij onder 'leuke dingen doen'? Samen hondjes uitlaten? ijsjes eten?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef glimlachje het volgende:
hey, ik zoek geen vrouw of zo, ook niet voor seks. maar gewoon vrienden te zijn.
tjonge, wat al die mesnen begrijpen onder het woord Vrienden.
...
Ben ook benieuwd!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef Arriviste het volgende:
[..]
en wat versta jij onder 'leuke dingen doen'? Samen hondjes uitlaten? ijsjes eten?
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:37 schreef glimlachje het volgende:
hoi allemaal,
ik ben een man van 38, getrouwd heb een kind. maar ik zoek een vriendin met wie ik.....
en sowieso spreek jij jezelf hier al tegen.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef glimlachje het volgende:
hey, ik zoek geen vrouw of zo, ook niet voor seks.
omdat ik met vrouwen beter kan praten dan met mannen. mannen zijn zo arogant en praten alleen over de auto's. blachelijk!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:52 schreef Cue_ het volgende:
Waarom perse vriendschap met een vrouwelijk persoon?
Meld je aan voor een cursus Nederlands, heb je gelijk wat meer sociale contactenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:53 schreef glimlachje het volgende:
[..]
omdat ik met vrouwen beter kan praten dan met mannen. mannen zijn zo arogant en praten alleen over de auto's. blachelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |