Dat topic was inderdaad best geniaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:35 schreef Michhas het volgende:
Dit:paint request
doet me denken aan dit: Photoshop Honda FR-V vraagje ?
Ruige stoppelbaardnegerquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat topic was inderdaad best geniaalJammer dat ik die gemist heb
Ditquote:
Hij staat er hier weer mooi bij hoorquote:
Ik neem aan dat je Bosbeetle kent?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:35 schreef Michhas het volgende:
Dit:paint request
doet me denken aan dit: Photoshop Honda FR-V vraagje ?
huh?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jij was een keer dood en toen ben ik gebanned.
Hij is nu perfectquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij staat er hier weer mooi bij hoorEn hoe is jouw ruige stoppelbaard?
Morgen wordt die van mij weer even gekortwiekt
Jammer dat je 'm niet kan laten stoppen met groeienquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij is nu perfectAchja, moet ook gebeuren man
Bobo de kluizenaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer dat je 'm niet kan laten stoppen met groeienDie shit kan wel gewoon in het digitale leven..ik kom nooit meer achter deze computer vandaan!!
Was je je niet aan het voorbereiden voor een presentatie?quote:
Jawel ik ga zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:44 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Was je je niet aan het voorbereiden voor een presentatie?
Ik zie mijzelf ooit nog wel kluizenaar worden. Ergens in Canada ofzo mijn eigen hutje in het bos bouwen en leven van de natuur.quote:
En dan herten wurgen om te overlevenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf ooit nog wel kluizenaar worden. Ergens in Canada ofzo mijn eigen hutje in het bos bouwen en leven van de natuur.
Jij hebt 'Shooter' te vaak gekekenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf ooit nog wel kluizenaar worden. Ergens in Canada ofzo mijn eigen hutje in het bos bouwen en leven van de natuur.
Bye Klinky en succes hequote:
Gewoon in de nek bijten en niet meer loslatenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En dan herten wurgen om te overleven
Poema-stylequote:Op dinsdag 12 april 2011 12:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon in de nek bijten en niet meer loslaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |