Ik rijd een coupé van 9 jaar oud!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:58 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik niet, heb geen eens een sedan of BMW
Doe 'ns een cursus PI's interpreteren ofzo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:56 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Haten op sedans met als argument ''turkenbak'' en ''sjonnie''
Nee, de 6-serie heeft een lekker imago.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:58 schreef HFdude het volgende:
Ik rij niet in een afstandse sedan, maar Z blijft voor mensen die op hun eigen geslacht vallen...
Ja best wel goed eigenlijk, heb ik tot mn grote verbazing gemerktquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, de 6-serie heeft een lekker imago.![]()
Het topic begint een beetje te lijken op elkaars Bimmer afkraken, maar smaken verschillen, als jij die Z3 mooi vindt is het toch prima, ik vind eerlijk gezegd alleen de Z1 mooi omdat het een origineel model is wat op zichzelf staat, de Z3-Z8 zijn toch een beetje "retro" auto's die ik wat minder geslaagd vind, maar zo zijn er nog wel meer modellen waarbij BMW de plank mis slaat, het rijgenot is daarentegen altijd goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:50 schreef k_man het volgende:
Ach, dat mensen die in een of andere aftandse sedan rijden de Z niks vinden, is feitelijk juist een aanbeveling voor de Z. Je wilt als Z-rijder überhaupt niet geassocieerd worden met Sjonnies in oude 3-series. Van die figuren die wel graag een BMW willen, maar zich niks anders kunnen veroorloven dan een turkenbak van 10 jaar oud.
mijn onbetaalbare klassieker een aftandse turkenbak noemenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:50 schreef k_man het volgende:
Ach, dat mensen die in een of andere aftandse sedan rijden de Z niks vinden, is feitelijk juist een aanbeveling voor de Z. Je wilt als Z-rijder überhaupt niet geassocieerd worden met Sjonnies in oude 3-series. Van die figuren die wel graag een BMW willen, maar zich niks anders kunnen veroorloven dan een turkenbak van 10 jaar oud.
Hij is klaarquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Pff en wanneer is je auto eindelijk helemaal in orde?
Er gaat binnenkort vast wel weer iets kapotquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:56 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Hij is klaar. Kan me nu gaan richten op interieur
.
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Er gaat binnenkort vast wel weer iets kapot
Mja, het is altijd zo dubbel. Enerzijds heb ik ook wel eens gedacht 'ja maar, imago'...maar uiteindelijk is het maar net hoe je er zelf mee omgaat. Ik heb me er bij neergelegd dat mensen nou eenmaal vooroordelen hebben en eigenlijk maakt het me niet zoveel uit. Ja, soms loop ik ook te trappen en knal ik mensen voorbij, waarmee ik het BMW-stigma alleen maar versterk. Vaak genoeg ben ik ook de heer in het verkeer, maar dat valt mensen dan weer niet op. Kortom: het interesseert me niet en de vooroordelen die mensen hebben neem ik er wel bij. Dan maar een Sjonnie of petjesimago. Soms is het wel 'handig', dan kijken mensen niet zo verbaasd als je een keer echt haast hebt. En de rest van de tijd... lekker belangrijk. Als ik maar tevreden ben. Ik vind immers ook van alles van al die kleine koektrommel-Aygo's op wielen, die lelijke Dacia's en gare Japanners die stiekem niet altijd meer zo betrouwbaar zijn als iedereen denkt... het interesseert die mensen vast ook niet wat ik denkquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:41 schreef Moody het volgende:
Ben ook benieuwd hoeveel jaar ik mijn E92 kan houden voordat er petjes in gaan rijden. Daar heb ik geen bakken met geld voor uitgegeven he
Jep. Hoe heerlijk de auto ook is, hij staat helaas niet bekend als het meest betrouwbare model en heeft wel wat kinderziektesquote:
Ik zou het graag doen, maar ik mag mijn OP niet meer aanpassen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:26 schreef MadMarky het volgende:
Alicey, je mag wel een linkje naar m'n wijvenbak toevoegen aan de OP![]()
Het is een E36/8 Z3 3.0 coupe
Is zeker dezelfde toren, die reclame hangt er al een eeuwigheid maar had Bowney de vorige foto ook gemaakt of was het iemand anders?quote:Op maandag 18 april 2011 09:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha en is dat weer dezelfde toren als vorige keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |