Is er nog wat anders dan?quote:Op maandag 18 april 2011 09:54 schreef Bowny het volgende:
Uiteraard dezelfde toren, Bayoke Sky Hotel![]()
Zal de volgende keer een andere zijde pakken, maar het is echt te heet om even een blokkie om te lopen voor die rooie 1-serie
Oh en ik hoor jullie al denken waarom ik zo vaak in Thailand zit....NEE, ik zit hier niet voor de hoeren-industrie
Vind ik een mooi model, is dat één van de eerste BMW diesels of waren die er al veel eerder?quote:Op woensdag 20 april 2011 08:54 schreef Herr.Flick het volgende:
As. zaterdag ga ik aan mijn 'mini-projekt' beginnen..
Ik heb in februari een e28 524TD vanuit duitsland naar NL gehaald, en deze word in juni belastingvrij.
Wel is hier het nodige werk aan, de auto staat al enkele jaren stil, uitlaat ed zijn verroest.
Ben benieuwd wat we tegen gaan komen!
Tofquote:Op woensdag 20 april 2011 08:54 schreef Herr.Flick het volgende:
As. zaterdag ga ik aan mijn 'mini-projekt' beginnen..
Ik heb in februari een e28 524TD vanuit duitsland naar NL gehaald, en deze word in juni belastingvrij.
Wel is hier het nodige werk aan, de auto staat al enkele jaren stil, uitlaat ed zijn verroest.
Ben benieuwd wat we tegen gaan komen!
Eerst maar eens een kenteken zien te krijgen incl verse APK, daarna gaat de auto waarschijnlijk op vakantie naar Polen waar deze opnieuw gespoten zal gaan worden, althans.. dat is de bedoeling!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Fietsjes
Wellicht is dit forum ook handig voor je als e28-rijder
Fietjes inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Fietsjes
Wellicht is dit forum ook handig voor je als e28-rijder
Cabriootje staat nu ook met de kap open voor de deur, alleen is dat maar een renault 19, maar ook dat kan de pret niet drukken!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:58 schreef Mikkie het volgende:
Leuke bak hoor, maar voor erbij. Gewoon, als opknappertje. Al zou ik dan toch voor een cabrio gaan
Waarschijnlijk gaat de K as zondag en maandag richting eifel/moesel, rijden in NL doe ik echt nooit omdat ik er geen fluit meer aan vind.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Fietjes inderdaad![]()
Ik rijd de afgelopen dagen (met dit heerlijke weer!) rond op een KTM Superduke 990. 140pk (+nog wat extra door aangepaste titanium Acrapovic uitlaat) op 180kg, mijn god wat een sensatie
)
Er kunnen makkelijk vijf volle tassen in, het probleem is wel laden en lossen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:29 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik heb dat dingetje hier op fok gekocht zo'n anderhalf jaar geleden, met toen 120.000km (incl nap), leer en een werkende airco mag ik niet mopperen, het autootje is echt heerlijk, en mijn 2 kleine koters vinden het samen met de zijspan toch wel het leukste vervoersmiddel wat we hebben.
Maarja.. boodschappen doen is een hel, je kunt bijna niks meenemen, vandaar dat we nu eens een e28 gaan proberen (had tot maandag een mondeo wagon tdci '02)
*KUCH*quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Er gaat binnenkort vast wel weer iets kapot
Idd, in de E28 van een vriend (met LPG) schrik je nog hoe breed die kofferbak is. Maar eigenlijk er kan idd qua hoogte en diepte niet verbazingwekkend veel heen. Maar tenzij je 10 kinderen hebt moet het wel lukken met de boodschappenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:01 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Er kunnen makkelijk vijf volle tassen in, het probleem is wel laden en lossen.
Tevens moet je niet de tas te hoog proberen te vullen, want dan past 't al snel niet meer.
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:09 schreef TommyGun het volgende:
[..]
*KUCH*
Part #5 (ook weer een bekende kwaal blijkbaar).
[ afbeelding ]
Maar een nieuw (herzien, 61319119052) exemplaar besteld. Gelukkig kost dat ding bijna niks
*KUCH*
Indien je Alarm Klasse 3 hebt dan:quote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]Wat is dat voor onderdeeltje dan? Ik herken het zo 1-2-3 niet.
Succesquote:Op donderdag 21 april 2011 10:55 schreef piekartz87 het volgende:
de 13de theorieexamen voor de fiets
Als de gesmeerde bliksem halen dan. Er gaat weinig boven motorrijden met dit weer...quote:Op woensdag 20 april 2011 17:01 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Er kunnen makkelijk vijf volle tassen in, het probleem is wel laden en lossen.
Tevens moet je niet de tas te hoog proberen te vullen, want dan past 't al snel niet meer.
@ Haarbal: ik heb m'n rijbewijs voor fiets nog niet, maar ben al wel aan 't kwijlen boven een Moto Guzzi Griso
Die 6 serie domineertquote:Op zondag 24 april 2011 17:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat is het stil hier? Net even foto gemaakt van de oude BMW's in de familie, wat een pareltjes
[ afbeelding ]
quote:
Cabriorijden... Hoef je niet zo'n moordend warm pak aan, merk je alles om je heen en zit je lekker met je bolletje in de zon.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:18 schreef Maharbal het volgende:
Als de gesmeerde bliksem halen dan. Er gaat weinig boven motorrijden met dit weer...
Waarom kijkt die middelste zo boos?quote:Op zondag 24 april 2011 17:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat is het stil hier? Net even foto gemaakt van de oude BMW's in de familie, wat een pareltjes
[ afbeelding ]
Kijk, dat is voor mij nou echt de BMW. Zo zie ik ze het liefst, met die schuin naar voren oplopende grille. Mooi dreigend, imposant!quote:
Wat is er mis met een rustige rijstijl?quote:Op maandag 25 april 2011 11:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik neem aan dat je geen BMW hebt, want op de manier hoe jij rijdt kan je beter een Lupo 3L nemen.
Die kleppen stellen zich toch zelf?quote:Op maandag 25 april 2011 14:01 schreef Fer het volgende:
Maar ontopic: Net de kleppen van me 320i gesteld en die liep lauw als een tierelier naar de 6200rpm.
Cabriorijden is ook fijn inderdaad!quote:Op zondag 24 april 2011 21:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Cabriorijden... Hoef je niet zo'n moordend warm pak aan, merk je alles om je heen en zit je lekker met je bolletje in de zon.Vandaag met zo'n 50 BMW cabrio's wezen toeren in Overijssel. Ook over een aantal hele leuke, bochtige weggetjes die... verboden zijn verklaart voor motoren.
Zuinig zijn op je auto betekent niet dat je geen gas mag geven... BMW's zijn daar gewoon voor gemaakt hoorquote:Op maandag 25 april 2011 13:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is er mis met een rustige rijstijl?
Ik ben gewoon zuinig op me auto, dat is toch goed? Die hobby is al duur genoeg.
Als ik echt even wil jakkeren en jagen nam ik wel een Impreza en ga ff naar de TT in Assen.
Zo is het maar netquote:Op maandag 25 april 2011 14:01 schreef Fer het volgende:
Of zoals Yoshi zou zeggen, het is toch maar een M20B20, die moeten altijd getrapt worden.
Precies. Ik ben ook wel zuinig op m'n auto hoor... jakker er niet op de grens mee door bochten en rij 'm altijd goed warm. Maar als ie warm is, mag ie wel gewoon werken, dat kan ook makkelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 15:40 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Zuinig zijn op je auto betekent niet dat je geen gas mag geven... BMW's zijn daar gewoon voor gemaakt hoormaar gewoon rustiger doen als de motor koud is. Ik rijd in m'n benzine met koude motor meestal max 3000 dus waarschijnlijk in een diesel zal max 2500 echt geen probleem zijn hoor.
+1...quote:Op maandag 25 april 2011 17:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies. Ik ben ook wel zuinig op m'n auto hoor... jakker er niet op de grens mee door bochten en rij 'm altijd goed warm. Maar als ie warm is, mag ie wel gewoon werken, dat kan ook makkelijk.
3 cilinders zouden verboden moeten worden ja, veel te weinig voor het gewicht wat tie moet voortbewegenquote:Op maandag 25 april 2011 14:01 schreef Fer het volgende:
Op werk rijdt een Ibiza 14% 3-cylinder, die wordt gewoon richten de 5000rpm getrapt. Anders komt dus echt niet voorruit. Maar ja het is leasebak en VAG blok erin, dan kan dat allemaal, schijt aan de pool die er daarna ooit mee wil gaan rijden.
Maar ontopic: Net de kleppen van me 320i gesteld en die liep lauw als een tierelier naar de 6200rpm. Die is prive, maar ik had het warm genoeg.
Of zoals Yoshi zou zeggen, het is toch maar een M20B20, die moeten altijd getrapt worden.
Ik rij de laatste tijd weer heel vaak een drie-pitter, omdat m'n zes-pitter stilstaat. Ik ben blij dat ik 't autootje mag lenen en het geeft me wel wat vrijheid, maar zodra ik wat moet klimmen moet ik terugschakelen. Ik mis echt koppel en vermogen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:46 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
3 cilinders zouden verboden moeten worden ja, veel te weinig voor het gewicht wat tie moet voortbewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |