Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef Voorschrift het volgende:
En dan ook nog klagen dat je krap bij kas zit.
Je moet ook niet reageren op emails uit Nigeria, hequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef Reya het volgende:
Ik heb zes jaar collegegeld betaald zonder enige kennis op te doen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zou bijna het predikaat financieel onbekwaam verdienen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Goed zo WT, koffie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef Voorschrift het volgende:
Tja, ik blijf conservatief he, alles bij het oude.
Je leert wel de kneepjes van het vak. Ik ga nu psycho-geriatrische instellingen af, prentenderende lidmaatschappen van 50Plus te verkopen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je moet ook niet reageren op emails uit Nigeria, he
In dat geval; bijna alles.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]Oh, dat verklaart de krediet crisis, al die bekwame mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel eens van campuscontracten gehoord? En je bent bekend met de woningmarkt in Amsterdam? Ik was allang blij een woning te hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef eriksd het volgende:
2 jaar collegeld betalen zonder te studeren.
Come on zeg.
Dat lijkt mij een mooie toekomst.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef Reya het volgende:
Je leert wel de kneepjes van het vak. Ik ga nu psycho-geriatrische instellingen af, prentenderende lidmaatschappen van 50Plus te verkopen.
Die verhoogden ook enkel maar hun bonus om de parelkettingen van hun eega's te kunnen blijven betalen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart de krediet crisis, al die bekwame mannen
Vergeet Nina Brink niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart de krediet crisis, al die bekwame mannen
Oh, dus je probeerde op die manier een gesubsidieerd huis te krijgen en nu na A ook B moet zeggen begin je je opeens op het hoofd te krabbelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:51 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Wel eens van campuscontracten gehoord? En je bent bekend met de woningmarkt in Amsterdam? Ik was allang blij een woning te hebben.
Pearl necklace is zo duur niet....quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:52 schreef Reya het volgende:
Die verhoogden ook enkel maar hun bonus om de parelkettingen van hun eega's te kunnen blijven betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |