abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95409431
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Er is er maar 1 die je schuld kan geven en dat is Tristan zelf. Heel simpel.
Uiteindelijk is altijd het individu verantwoordelijk, klopt. Maar we zullen ook moeten accepteren dat er gewoon een groep mensen is die heel moeilijk kan meekomen in de huidige maatschappij en die dus grote kans lopen om gefrustreerd te raken met alle gevolgen van dien.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:01:13 #252
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_95409468
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Er is er maar 1 die je schuld kan geven en dat is Tristan zelf. Heel simpel.
Nou ja, je zou best kunnen concluderen dat onze maatschappij uitlokt dat zo nu en dan iemand in het rond begint te schieten hoor. Alleen dan kan je verder nog besluiten daar heel verontwaardigd en verbaasd over te zijn of niet.
pi_95410618
Het is volstrekt irrelevant op welke partij die idioot heeft gestemd. Echter, bepaalde lieden (wie de schoen past trekke hem aan) hebben er in het verleden op gewezen dat de kogel van links kwam toen Fortuyn werd vermoord. Die figuren mogen ook wel eens bij zichzelf te rade gaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:20:46 #254
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95410797
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:18 schreef KoosVogels het volgende:
Echter, bepaalde lieden (wie de schoen past trekke hem aan) hebben er in het verleden op gewezen dat de kogel van links kwam toen Fortuyn werd vermoord. Die figuren mogen ook wel eens bij zichzelf te rade gaan.
Want dat was niet zo of mag niet gezegd worden of is de oorzaak van ... wat?
The truth was in here.
pi_95411028
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Want dat was niet zo of mag niet gezegd worden of is de oorzaak van ... wat?
Is links Nederland verantwoordelijk voor de moord op Fortuyn omdat Volkert een maffe dierenactivist was? Is de PVV verantwoordelijk voor de moord op die zes mensen in Alphen omdat de moordenaar PVV stemde?
pi_95411071
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Is links Nederland verantwoordelijk voor de moord op Fortuyn omdat Volkert een maffe dierenactivist was? Is de PVV verantwoordelijk voor de moord op die zes mensen in Alphen omdat de moordenaar PVV stemde?
Koos, nu maak je het te ingewikkeld hoor.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_95411122
Als hij PvdA had gestemd had je hier niks over gehoord, maar gezien zijn kleding ben ik niet echt verbaasd.
pi_95411193
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Als hij PvdA had gestemd had je hier niks over gehoord, maar het is wel weer typisch...
In de zin dat mensen met psychiatrische problematiek en met gewelddadige uitspattingen sneller op de PVV zouden stemmen?
pi_95411247
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

In de zin dat mensen met psychiatrische problematiek en een agressieve aard sneller op de PVV zouden stemmen?
ninjaedit ;(

Nee, door zijn kleding en de neo-nazi geruchten.
Doordat de PVV voor strengere straffen is worden agressieve mensen misschien sneller met die partij geassocieerd maar dat slaat inderdaad nergens op. Ook gezien de criminele verledens van enkele partijleden en associaties met 'extreem rechts'. Daardoor dacht ik 'typisch' maar dat corrigeerde ik vlak daarna al.
pi_95411383
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

ninjaedit ;(

Nee, door zijn kleding en de neo-nazi geruchten.
Volgens mij waren dat niet meer dan vage geruchten. Uit zijn kleding wil ik eigenlijk niet teveel afleiden. Deze daad heeft volgens mij 0,0 met rechts-extremisme te maken.
pi_95411400
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Koos, nu maak je het te ingewikkeld hoor.
Niet dat ik nou per se een verband wil leggen, of dat ik het stemgedrag van deze Tristan uberhaupt noemenswaardig vind. Echter, feit is wel dat ik in diverse discussies heb moeten vernemen dat 'de kogel van links kwam'. Blijkbaar is het voor bepaalde figuren plots wel relevant als de schutter een linkse mafketel is.
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:29:02 #262
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95411440
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tja.. als je bepaalde haatzaaiers hier ziet posten zou je haast denken van wel. "Domme mensen stemmen op een domme partij die domme idealen heeft.." Het heeft daar alleen geen ene fuck mee te maken! Zodra er maar wat gebeurt gaan ze kijken hoe snel er de term PVV of PVV'er op geplakt kan worden, alleen maar uit eigen belang.
Eigenlijk te triest om me er mee te bemoeien ook.
The truth was in here.
pi_95411464
Het is slechts een vaag gerucht dat hij op PVV stemde. Er wordt hier nu net gedaan of het een feit is
pi_95411614
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tja.. als je bepaalde haatzaaiers hier ziet posten zou je haast denken van wel. "Domme mensen stemmen op een domme partij die domme idealen heeft.." Het heeft daar alleen geen ene fuck mee te maken! Zodra er maar wat gebeurt gaan ze kijken hoe snel er de term PVV of PVV'er op geplakt kan worden, alleen maar uit eigen belang.
Eigenlijk te triest om me er mee te bemoeien ook.
Ben het met je eens dat de discussie enigszins onzinnig is, maar stiekem vraag ik mij toch af hoe het PVV-electoraat had gereageerd als Tristan een moslim was geweest.
pi_95411624
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:28 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

Volgens mij waren dat niet meer dan vage geruchten. Uit zijn kleding wil ik eigenlijk niet teveel afleiden. Deze daad heeft volgens mij 0,0 met rechts-extremisme te maken.
Nee, het is ook geen politieke daad. Dus daarom snap ik het bericht niet.

Maar het is meer de associatie waardoor ik niet verbaasd ben.
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:31:32 #266
141482 Q.
JurassiQ
pi_95411631
Is de PVV inmiddels al verboden?
For great justice!
pi_95411741
quote:
"Hij zei: dat mag je eigenlijk niet zeggen, maar daar heb ik schijt aan. Hij vond het wel genoeg met die gasten, buitenlanders."
Ergens is dit wel heel ironisch.
pi_95411830
Ik krijg steeds meer het idee dat die gasten dom uit hun nek lopen te kletsen om een bepaald clichébeeld neer te zetten.

Het is zelfs nog zeer de vraag of hij heeft gestemd (op de PVV).
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:35:03 #269
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_95411854
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:18 schreef KoosVogels het volgende:
Het is volstrekt irrelevant op welke partij die idioot heeft gestemd. Echter, bepaalde lieden (wie de schoen past trekke hem aan) hebben er in het verleden op gewezen dat de kogel van links kwam toen Fortuyn werd vermoord. Die figuren mogen ook wel eens bij zichzelf te rade gaan.
Met het verschil dat dat een politieke moord was, maar je hebt wel gelijk dat de links Nederland daar verder niet schuldig aan was.
pi_95411932
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:34 schreef Ausputzert het volgende:
Het is zelfs nog zeer de vraag of hij heeft gestemd (op de PVV).

je verwacht dat hij of zijn flatgenoot gelogen heeft? En waarop baseer je dat dan?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:36:52 #271
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95411972
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat de discussie enigszins onzinnig is, maar stiekem vraag ik mij toch af hoe het PVV-electoraat had gereageerd als Tristan een moslim was geweest.
Ja of als hij moslims had vermoord hoe dan de wereld was geworden.. er is geen "als nou dit gebeurt zou zijn" want het is niet gebeurt.
The truth was in here.
pi_95412017
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

je verwacht dat hij of zijn flatgenoot gelogen heeft? En waarop baseer je dat dan?
Een flatgenoot zou met hem over zijn stemgedrag hebben gesproken. Dat is voor mij geen aanleiding om het als feit te zien dat hij op de PVV heeft gestemd.
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:37:48 #273
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_95412036
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan zou dat ongetwijfeld ook door hen gebruikt zijn voor eigen propaganda-doeleinden.

Wat ik wel een verschil vindt is dat deze Tristan een vrij neutraal persoon is en zijn slachtoffers ook. Links probeert Rechts hier aan de haren bij te slepen, zie ook dat artikel dat ik postte, maar hier is nauwelijks grond voor.
The End Times are wild
pi_95412039
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Met het verschil dat dat een politieke moord was, maar je hebt wel gelijk dat de links Nederland daar verder niet schuldig aan was.
De daders zijn in beide gevallen gewoon gestoord.
pi_95412065
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet dat ik nou per se een verband wil leggen, of dat ik het stemgedrag van deze Tristan uberhaupt noemenswaardig vind. Echter, feit is wel dat ik in diverse discussies heb moeten vernemen dat 'de kogel van links kwam'. Blijkbaar is het voor bepaalde figuren plots wel relevant als de schutter een linkse mafketel is.
Dat is dan ook het enige nut wat dit bericht heeft. Dat het in dergelijke discussies kan worden gebruikt. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')