Bij m'n vorige opleiding werden gewoon computers leeggeroofd van geheugenkaarten en alles wat waardevol wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ze heeft haar hello kitty broodtrommel niet hier
Die is altijd op z'n plaatsquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
Een waspoedersnuivende dino voor deze leuke SC lijkt me zeer op zijn plaats!
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat precies is wat deze SC nodig had.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
nu kan ik weer met een gerust hart aan schoolwerk gaan werkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef Zeroku het volgende:
Gehoord in de koffiehoek: "Weet je waarom de Italianen hun koffie in van die kleine kopjes drinken? Dat doen ze expres-zo!"
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef Michhas het volgende:
Ik had net iemand aan de lijn en die woonde op dit adres: HENGELO OV, Goudenregenstraat 46
Goudenregenstraat = Goldenshowerstreet
Gehoord in de koffiehoek: "Weet je waarom de Italianen hun koffie in van die kleine kopjes drinken? Dat doen ze expres-zo!"
quote:
Link naar je goede topics plz.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik maak de laatste tijd weer goede topics, zal wel aan het weer liggen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |