abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95449775
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:50 schreef antfukker het volgende:
Er zijn ook veel mensen die het niet willen begrijpen en vol goede moed moeder de gans achterna lopen (en dan janken als de zoveelste bubbel niet ineen blijkt tezaktken, en een decennia wachten nog te kort blijkt)
even gecorrigeerd voor je. Graag gedaan hoor :)

PS: GMTA en zo :P
maar godsamme, hij ligt ook wel voor de hand met dat gekweel de afgelopen jaren :D
pi_95449998
Die quote-knop werkt niet in firefox lijkt het.

Maar ik ben geen goudhandelaar, censuur.

De kern van het goudverhaal ligt bij schuld die als bezit gezien wordt, en momenteel nog steeds een belasting voor het financiële systeem blijft vormen.

Goud is schuldvrij, en hoe groter de schuldenproblematiek, hoe hoger de goudprijs (zolang bepaalde politieke krachten goud als oplossing blijven toestaan).

Als je wat meer over goud wil weten moet je maar eens op het internet gaat loeren. Of je blijft in onbegrip leven, jouw keus.
pi_95450071
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:00 schreef GoudIsEcht het volgende:
Of je blijft in onbegrip leven, jouw keus.
In zijn geval is dat niet bepaald een keuze hoor... :D

Overigens gequote met Firefox. ;)
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_95450173
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:00 schreef GoudIsEcht het volgende:
Die quote-knop werkt niet in firefox lijkt het.

Maar ik ben geen goudhandelaar, censuur.

De kern van het goudverhaal ligt bij schuld die als bezit gezien wordt, en momenteel nog steeds een belasting voor het financiële systeem blijft vormen.

Goud is schuldvrij, en hoe groter de schuldenproblematiek, hoe hoger de goudprijs (zolang bepaalde politieke krachten goud als oplossing blijven toestaan).

Als je wat meer over goud wil weten moet je maar eens op het internet gaat loeren. Of je blijft in onbegrip leven, jouw keus.
goud is schuldenvrij :D

OMG, goud is voor 90% gefund met kortlopend speculatiegeld van elke one-minute-of-fame weirdo op deze planeet. :D
pi_95450762
OMFG al die weirdo's - waar jij ongetwijfeld ook bij hoort - kopen papiergoud via zo'n beleggersrekeningetje.

OMFG dat is geen echt goud. Echt goud heb je in bezit en er kleeft geen enkele claim op van iemand anders.

OMFG het ging over sparen, en 'weirdo's met kortlopend geld' hebben helemaal geen spaarcenten.

OMFG... jij bent slim.
pi_95450938
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:17 schreef GoudIsEcht het volgende:
OMFG al die weirdo's - waar jij ongetwijfeld ook bij hoort - kopen papiergoud via zo'n beleggersrekeningetje.

OMFG dat is geen echt goud. Echt goud heb je in bezit en er kleeft geen enkele claim op van iemand anders.

OMFG het ging over sparen, en 'weirdo's met kortlopend geld' hebben helemaal geen spaarcenten.

OMFG... jij bent slim.
Dino is een illusionist die al je geld kan laten verdwijnen ;)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  woensdag 13 april 2011 @ 17:24:35 #157
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_95451058
Daar gaat alvast een bankster bonus, je kunt niet zeggen dat ze het niet willen uitgeven
http://www.telegraaf.nl/b(...)elt_dure_auto__.html
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_95451072
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:21 schreef xenobinol het volgende:

[..]

maar ik weet tenminte wel waar naar toe het verdwijnt ;)

(en dat is niet in Middelkoop c.s. bankrekening :D )
pi_95451076
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:21 schreef xenobinol het volgende:
Ik heb hier zelfs illusionisten leren kennen die er hun hand niet voor omdraaien om alle logica te laten verdwijnen. ~O>
  woensdag 13 april 2011 @ 17:35:45 #160
323876 michaelmoore
pi_95451446
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik heb hier zelfs illusionisten leren kennen die er hun hand niet voor omdraaien om alle logica te laten verdwijnen. ~O>
of het te voorschijn toveren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_95451683
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:35 schreef michaelmoore het volgende:
of het te voorschijn toveren
Jij kent ze dus ook? :D
  woensdag 13 april 2011 @ 17:44:13 #162
323876 michaelmoore
pi_95451774
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Jij kent ze dus ook? :D
ja er zijn er ook die in de toekomst kunnen kijken :)
pi_95451792
Veel mensen hier leven in de mening (ik zou het niet met gedachte/denken willen associeren) dat wat bedrukt papier waardevast en het hoogste doel zou zijn.

Dat is pas een illusie!
pi_95451830
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ja er zijn er ook die in de toekomst kunnen kijken :)
Wie goed naar het verleden kan kijken ziet vaak meer dan je denkt over de toekomst.
pi_95452070
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef GoudIsEcht het volgende:
Veel mensen hier leven in de mening (ik zou het niet met gedachte/denken willen associeren) dat wat bedrukt papier waardevast en het hoogste doel zou zijn.

Dat is pas een illusie!
Ik koop liever een huis. Zelfs al daalt de waarde naar ¤ 1,- dan nog hou ik me daarin makkelijker droog en warm dan onder een hele, hele grote berg goud.
pi_95452215
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik koop liever een huis. Zelfs al daalt de waarde naar ¤ 1,- dan nog hou ik me daarin makkelijker droog en warm dan onder een hele, hele grote berg goud.
Daar valt natuurlijk wat voor te zeggen. Ik denk zelf dat je beter kan huren en in goud kan gaan om in de toekomst een groter huis te kopen, maar dan moet je wel wat spaarcentjes hebben (je huis cash kunnen afrekenen).

Daar is goud eigenlijk ook vooral voor: het opslaan (sparen) van 'overtollige' waarde.

Niet om te eten of dat soort onzin waar mensen vaak over beginnen.
pi_95452412
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:54 schreef GoudIsEcht het volgende:
Ik denk zelf dat je beter kan huren en in goud kan gaan om in de toekomst een groter huis te kopen, maar dan moet je wel wat spaarcentjes hebben (je huis cash kunnen afrekenen).
Ieder zijn meug natuurlijk, maar als ik in een huurwoning zou zitten met 10 Kg goud, en me rot zou irriteren aan bv. de keuken terwijl ik weet dat vervanging daarvan alleen maar de huisbaas ten goede komt, wat moet ik dan met dat goud?

quote:
Daar is goud eigenlijk ook vooral voor: het opslaan (sparen) van 'overtollige' waarde.

Primair: Leef en woongenot.

Secundair: opslaan/sparen van 'overtollige' waarde

Wat heb je nu aan geld/waarde wat je hebt liggen als je het niet kunt gebruiken om je leven te verbeteren? En ja, wachten op de toekomst KAN je voordeel opleveren. Een financieel voordeel. Maar wie bepaald de waarde van al die jaren gemist woongenot?
pi_95452560
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:54 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Daar valt natuurlijk wat voor te zeggen. Ik denk zelf dat je beter kan huren en in goud kan gaan om in de toekomst een groter huis te kopen, maar dan moet je wel wat spaarcentjes hebben (je huis cash kunnen afrekenen).

Toekomst, toekomst, en dan ben je een jaar of 60 en ga je eindelijk dat goud aanwenden om er iets moois voor te kopen en het jaar erop ben je dood.
pi_95452581
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ieder zijn meug natuurlijk, maar als ik in een huurwoning zou zitten met 10 Kg goud, en me rot zou irriteren aan bv. de keuken terwijl ik weet dat vervanging daarvan alleen maar de huisbaas ten goede komt, wat moet ik dan met dat goud?

[..]

Primair: Leef en woongenot.

Secundair: opslaan/sparen van 'overtollige' waarde

Wat heb je nu aan geld/waarde wat je hebt liggen als je het niet kunt gebruiken om je leven te verbeteren? En ja, wachten op de toekomst KAN je voordeel opleveren. Een financieel voordeel. Maar wie bepaald de waarde van al die jaren gemist woongenot?
Natuurlijk koop je een huis als dat je enige oplossing is voor het gestelde probleem en je het de investering waard vind.

En inderdaad, ieder zijn meug. Je kan alles wat je verdient direct verbrassen (opmaken), maar er zijn er ook die met een bepaalde levensstandaard genoegen nemen en de rest liever bewaren voor onvoorziene omstandigheden/pensioen/kinderen etc.

En zo zijn er ook mensen die geloven dat bedrukt papier geweldig is en de staat er voor zorgt dat de pensioensfondsen je oude dag gaan regelen.

Het is eigenlijk maar net hoe slim en/of naïef je bent, en natuurlijk hoeveel geld/waarde je over hebt/houdt.
pi_95452618
quote:
Op woensdag 13 april 2011 16:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]

Yep. En je hebt ze ook die vol goede moed moeder de gans achterna lopen, en na jaren tot de conclusie komen dat hun kansen alleen maar zijn afgenomen of zelfs verdampt. Je zult maar op basis van een wazige weblog met dubbele agenda jaren gewacht hebben om nu tot de conclusie te komen dat je met de nieuwe eisen en hogere rente nog net een garagebox kunt kopen. Nee, dan ben je goed bezig. :D
Lol :D
pi_95452629
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:02 schreef Julius.Strandjutter het volgende:

[..]

Toekomst, toekomst, en dan ben je een jaar of 60 en ga je eindelijk dat goud aanwenden om er iets moois voor te kopen en het jaar erop ben je dood.
je weet toch hoe het gaat.... my precious.... ik denk niet dat je het jaar voor dat je dood bent kunt gaan timen :)
pi_95452630
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:02 schreef Julius.Strandjutter het volgende:

[..]

Dit niveau van argumentatie is niet mijn ding. Of je iets voor de toekomst wil (en kunt) bewaren maak je maar lekker zelf ui.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:05:03 #173
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_95452655
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:23 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Goud is niet speculatief voor wie het begrijpt. Het stijgt dan ook niet voor niets al tien jaar.
Iets met "resultaten uit het verleden ... enz."... :W
censuur :O
pi_95452668
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:04 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Dit niveau van argumentatie is niet mijn ding. Of je iets voor de toekomst wil (en kunt) bewaren maak je maar lekker zelf ui.
true, commissie is het nu. Kom er maar in, Xeno :)
pi_95452698
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Lol :D
Ja, veel meer dan een grap is het niet, en werkelijkheid zal het al helemaal niet worden.

Of wie dacht je anders dat straks de hoofdprijs voor die huizen ging neerleggen als niemand ook maar geld heeft om een garagebox te kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')