Ik dacht dat gamer gelijk stond aan fapperquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Schijnt dat hij weleens masturbeerde....
...
...
WE ZIJN NERGENS MEER VEILIG!
Ik niet. Totaal niet zelfs.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:01 schreef Homdeck het volgende:
Kan me voorstellen dat iemand die niet goed bij zijn hoofd is getriggerd wordt door zo'n spel.
Meer dan 20 miljoen kopieën verkocht en dan zijn de miljoenen gekraakte downloads van het spel niet meegerekend.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef xyzyx het volgende:
Shit, hoeveel mensen hebben dat spel gekocht? We gaan dood, allemaal, ALLEMAAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk omdat jij wel goed bij je hoofd bent. En ik niet.quote:
Ik heb hem zelf ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:02 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Meer dan 20 miljoen kopieën verkocht en dan zijn de miljoenen gekraakte downloads van het spel niet meegerekend.
Raak maar vast in paniek!
Tijd voor Kamervragen dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef stevenmac26 het volgende:
En jawel hoor, er wordt een link gelegt naar games
[..]
ik speel al jaren geweldadige games (somes wel 12 uur op een dagquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef LXIV het volgende:
Nou, ik heb in principe niets tegen videospellen, maar dit soort extreem-gewelddadige spellen lijkt me meer kwaad dan goed doen.
Ze kunnen toch ook wel spelletjes programmeren zonder geweld en die een educatief/pedagogisch karakter hebben? Dat lijkt me veel beter voor de ontwikkeling van deze gastjes. Bijvoorbeeld een spel dat je bestuurder van een ziekenauto bent en dat je die ziekenauto op tijd op de bestemming moet krijgen terwijl je alle verkeersregels in acht neemt. En dan de juiste handelingen op het slachtoffer zodat hij in leven blijft.![]()
Dat is toch veel leuker dan zinloos schietgeweld? Of bijvoorbeeld een spel waarbij je spelenderwijs de Duitse grammatica onder de knie krijgt. Daar heb je nog wat aan.
Dat inderdaad.quote:
Alsjeblieft zeg...quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef LXIV het volgende:
Nou, ik heb in principe niets tegen videospellen, maar dit soort extreem-gewelddadige spellen lijkt me meer kwaad dan goed doen.
Ze kunnen toch ook wel spelletjes programmeren zonder geweld en die een educatief/pedagogisch karakter hebben? Dat lijkt me veel beter voor de ontwikkeling van deze gastjes. Bijvoorbeeld een spel dat je bestuurder van een ziekenauto bent en dat je die ziekenauto op tijd op de bestemming moet krijgen terwijl je alle verkeersregels in acht neemt. En dan de juiste handelingen op het slachtoffer zodat hij in leven blijft.![]()
Dat is toch veel leuker dan zinloos schietgeweld? Of bijvoorbeeld een spel waarbij je spelenderwijs de Duitse grammatica onder de knie krijgt. Daar heb je nog wat aan.
QFTquote:
Inderdaad, mario kart, levensgevaarlijkquote:
en wie gaat dat kopen dan??quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef LXIV het volgende:
Tristan was 24 trouwens.. dus minimaal 25+quote:
V.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:07 schreef Prins_Charming het volgende:
[..]
en wie gaat dat kopen leechen dan??
Boks ouwe.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:07 schreef boskameel het volgende:
Ik trapte vroeger ook schildpadden terwijl ik ik een rode tuinbroek aanhad. In die tijd was ik ook nog verslaafd aan paddo's en had heel veel geld.
Ik zeg een Karst T. Puur door Browser in Mariokartquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Inderdaad, mario kart, levensgevaarlijk
Idd, beetje bananenschillen op straat gooienquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Inderdaad, mario kart, levensgevaarlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |