GTFO troll.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef LXIV het volgende:
Nou, ik heb in principe niets tegen videospellen, maar dit soort extreem-gewelddadige spellen lijkt me meer kwaad dan goed doen.
Ze kunnen toch ook wel spelletjes programmeren zonder geweld en die een educatief/pedagogisch karakter hebben? Dat lijkt me veel beter voor de ontwikkeling van deze gastjes. Bijvoorbeeld een spel dat je bestuurder van een ziekenauto bent en dat je die ziekenauto op tijd op de bestemming moet krijgen terwijl je alle verkeersregels in acht neemt. En dan de juiste handelingen op het slachtoffer zodat hij in leven blijft.![]()
Dat is toch veel leuker dan zinloos schietgeweld? Of bijvoorbeeld een spel waarbij je spelenderwijs de Duitse grammatica onder de knie krijgt. Daar heb je nog wat aan.
Doodsverwensing?quote:
Nee hoor, daar valt prima mee te leven.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef LXIV het volgende:
Nou, ik heb in principe niets tegen videospellen, maar dit soort extreem-gewelddadige spellen lijkt me meer kwaad dan goed doen.
Ze kunnen toch ook wel spelletjes programmeren zonder geweld en die een educatief/pedagogisch karakter hebben? Dat lijkt me veel beter voor de ontwikkeling van deze gastjes. Bijvoorbeeld een spel dat je bestuurder van een ziekenauto bent en dat je die ziekenauto op tijd op de bestemming moet krijgen terwijl je alle verkeersregels in acht neemt. En dan de juiste handelingen op het slachtoffer zodat hij in leven blijft.![]()
Dat is toch veel leuker dan zinloos schietgeweld? Of bijvoorbeeld een spel waarbij je spelenderwijs de Duitse grammatica onder de knie krijgt. Daar heb je nog wat aan.
Ik vond het vliegveld level toch aardig ziek.. maar aanleiding tot dit soort daden zal het ok wel niet zijn... die uit colombine high liepen ook te marcheren dacht ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:55 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
GTFO troll.
Zie het maar zo : Je kan beter je agressie uiten in een virtuele wereld en daar virtuelen mensen doodmaken als daadwerkelijk de straat op gaan
Mijn 'kiss my ass' avatar was te grootquote:
En gewoon niemand doodmaken, virtueel noch IRL?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:55 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
GTFO troll.
Zie het maar zo : Je kan beter je agressie uiten in een virtuele wereld en daar virtuele mensen doodmaken als daadwerkelijk de straat op gaan
Doe eens normaal, kleuter. Die grote mond geef je maar tegen je moeder.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee hoor, daar valt prima mee te leven.
Gangsterspelletjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik speel call of duty jongesn en ook wleens een racepsel! uitkeiken mesgien pak ik wel een pistool en auto tegelijk dat zou helemaal gefaarluk zijn! ! 1!![]()
![]()
![]()
Geruchten dat Tristan weleens een patatje at doen ook de ronde, uitkijken dus in de buurt van snackbars e.d.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Doe eens normaal, kleuter.
Ontopic.
Ik hoor net op de radio dat Tristan ook bezeten was van drugs. Alle junks zijn dus ook gevaarlijk.
idd jah wat een noobie XDXDXDquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:59 schreef Stokstaart het volgende:
Vast geen level 70 als je 3 magazijnen leegschiet en 'slechts' 7 mensen killed.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:59 schreef Stokstaart het volgende:
Vast geen level 70 als je 3 magazijnen leegschiet en 'slechts' 7 mensen killed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging hij ook langs bij de afhaalchinees?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Geruchten dat Tristan weleens een patatje at doen ook de ronde, uitkijken dus in de buurt van snackbars e.d.
Tief op hendrikquote:
Dit kan in GTAquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef LXIV het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ging hij ook langs bij de afhaalchinees?
Poetste hij 1,2 of 3x per dag
Nee, het gaat hem erom dat een psychiatrisch patient in staat is een wapenvergunning te krijgen voor 3(!)wapens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:00 schreef Jeff89 het volgende:
Mooi al die gamers hier die zwaar verontwaardigt zijn dat het gamen genoemd word want 'Hij had ook een wapenvergunning!'
Het is natuurlijk algemeen bekend dat het hebben van een wapenvergunning, of het beoefenen van de schietsport veul meer agressie opwekt als gamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |