quote:
Heh? Wat moet ik posten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
maar ik denk dat je die moet posten..
Mwoah, hij had sterker gekundquote:
Nee... DW moet van jou iets posten, althans dat dacht ik, maar mail is dan weer jammerquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Heh? Wat moet ik posten?
DW moet wat mailen, dat is iets anders
Ookquote:
en de TT dus.............quote:
me 2 , zullen we maar een kamer volgooien met kussens en matrassen, en dan lekker slapen!?quote:
goed ideequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:07 schreef NBT het volgende:
[..]
me 2 , zullen we maar een kamer volgooien met kussens en matrassen, en dan lekker slapen!?
hele grote kamer!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:08 schreef tripack het volgende:
[..]
goed ideemoet denk ik wel een grote kamer zijn
![]()
![]()
![]()
is dat een soort van goois matras?quote:
Kunnen we proberen toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:11 schreef tripack het volgende:
[..]
is dat een soort van goois matras?
die schijnen lekker te liggen
goed ideequote:
* NBT gaat lekker liggen op de matras...quote:
kloptquote:
dat gevoel heb ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:58 schreef Mc.Chicken het volgende:
Zat te doen.. maar of ik er zin in heb? hmm..
Ai.. sucks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef tripack het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook wel eens.
zit nog tot het einde bij een klant terwijl mijn opdracht eigenlijk al afgerond is...
beetje jammer
Dat helpt bij mij juist niet!quote:
Ook niet als je er 10 neemt?quote:
Dan denk ik dat ik vast zit op de plee.. hahahaquote:
Vreemd, ik heb nooit ergens last van na redbull..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
Heb trouwens een keer hartkloppingen gehad en pijn in mijn borst na 5 redbull
weet niet of het er mee te maken had..
overschot aan caffiëne gehad?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
Heb trouwens een keer hartkloppingen gehad en pijn in mijn borst na 5 redbull
weet niet of het er mee te maken had..
Zou heel goed kunnen!quote:
what's wrong?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben nog steeds pissig gewoon.
Maar nu vanaf het werk.
Een collega van me heeft gisteren op mijn laptop, op mijn msn lopen kloten met een vriend van me, terwijl ik een spel had. 3 kwartier lang een gesprek gehad met een vriend van me, dik flirten (zij is in de 40, hij 28), en ook over werk enzo. Het zou maar net iemand zijn die niet weet van mijn werk. Sowieso, hoe haalt ze het in haar kop om zomaar mijn laptop te gebruiken?quote:
dat is niet netjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een collega van me heeft gisteren op mijn laptop, op mijn msn lopen kloten met een vriend van me, terwijl ik een spel had. 3 kwartier lang een gesprek gehad met een vriend van me, dik flirten (zij is in de 40, hij 28), en ook over werk enzo. Het zou maar net iemand zijn die niet weet van mijn werk. Sowieso, hoe haalt ze het in haar kop om zomaar mijn laptop te gebruiken?
nee inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:51 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is niet netjes.
minimale wat ze kan doen is vragen... en al helemaal niet zonder jouw toestemming op jouw msn
ik zou zeggen de zweep er overquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee inderdaadIk was echt woest toen ik erachter kwam.
Maar zij gebruikt altijd andermans spullen zonder te vragen. Kutwijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:54 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zou zeggen de zweep er over
Ik sla de cane op haar kapot dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
lol dat heeft ze verdientquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik sla de cane op haar kapot dan.
Inderdaad.quote:
quote:
Eigenlijk totaal niet...quote:
ligt eraan wat je onder goed verstaatquote:
ik doe werkelijk geen fuck vandaag op werkquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ligt eraan wat je onder goed verstaat
Wat ben je allemaal aan het doen dan? Hier zit je ook niet veel...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:20 schreef NBT het volgende:
[..]
ik doe werkelijk geen fuck vandaag op werk
quote:
Die ligt in Rotterdam, gedoneerd aan een vriendin.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die ligt in Rotterdam, gedoneerd aan een vriendin.
Neuh, we hebben m donderdag al gezien tochquote:
Nope, hij zit nog netjes in het plasticquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, we hebben m donderdag al gezien tochJij?
en dat ben je zelf?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:48 schreef QuincydeKoster het volgende:
Wauw maar liefst 1 luisteraar op mn radio
Nee mijn vriendin. Als ik het zelf zou luisteren zou ik de muziek dubbel horen.quote:
Gefeliciteerd, u heeft met succes het topic gevonden met een titel, die in enige mate overeenstemming heeft met uw status.quote:
wat had je gezegd in t interview?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, hij zit nog netjes in het plasticHeb ik toch niet gedaan zoals ik gezegd heb in mn interviewtje
Dat ik meteen zou checken of de DVD erin zat en m meteen snachts weer te bekijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wat had je gezegd in t interview?
bij mij ook nog in plastic
whehehehehequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat ik meteen zou checken of de DVD erin zat en m meteen snachts weer te bekijken
welke dvd?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat ik meteen zou checken of de DVD erin zat en m meteen snachts weer te bekijken
DW en ik waren 1 van de eerste personen ter wereld met een orginele DVD van Harry Potter - deel 7 part Iquote:
I hate to disapoint you maar ik heb hem al bijna een weekquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
DW en ik waren 1 van de eerste personen ter wereld met een orginele DVD van Harry Potter - deel 7 part I
Die hebben wij dus ook, samen met de Elder wand gekregen, na een gezellig avondje in Amsterdamquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
I hate to disapoint you maar ik heb hem al bijna een weekSamen met de Zegevlier Wand van Perkamentus.
[ http://img859.imageshack.us/img859/2508/photo0255h.jpg (copy/paste deze link) ] dit dus, fotos gemaakt paar dagen na ik hem binnenkreeg..
NIce :p Ik heb hem niet op een party gekregen maar gewoon direct van Warnerquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die hebben wij dus ook, samen met de Elder wand gekregen, na een gezellig avondje in Amsterdam
Wij ook direct van Warner, maar dan op een partyquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:08 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
NIce :p Ik heb hem niet op een party gekregen maar gewoon direct van Warner
Mijn mams heeft het voor me geregeldquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wij ook direct van Warner, maar dan op een partyMaar heb jij daar connecties ofzo? Of gewoon daar besteld?
Hoe dan? Kan je zomaar bij Warner dvd's bestellen voor de release datum?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:10 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Mijn mams heeft het voor me geregeld
Nee, maar hoe houd ik voor me ivm insider infoquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoe dan? Kan je zomaar bij Warner dvd's bestellen voor de release datum?
Ah... zo...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nee, maar hoe houd ik voor me ivm insider info
geen idee... moet je aan DW vragen... ik weet niet over welke het gaatquote:
Die man is zo grappigquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Prima. Hups heb ik ook vast gevraagd
Valt dat onder vragen?quote:14 mei wat te doen?
- Nee
Mooi
Nu wel
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die man is zo grappig
[..]
Valt dat onder vragen?
Wij hadden er tenminste een toffe verkleedpartij bij. Met drank.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
I hate to disapoint you maar ik heb hem al bijna een weekSamen met de Zegevlier Wand van Perkamentus.
[ http://img859.imageshack.us/img859/2508/photo0255h.jpg (copy/paste deze link) ] dit dus, fotos gemaakt paar dagen na ik hem binnenkreeg..
Heul nietquote:
Neequote:Op woensdag 13 april 2011 08:19 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
zullen we er gewoon een zwaaitopic van maken?
Dan zoek ik wel een andere SSCquote:Op woensdag 13 april 2011 08:19 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
zullen we er gewoon een zwaaitopic van maken?
SuperSlowChat?quote:
ik ben op dit moment al vreemd aan het gaanquote:
Oohww boefje, hoe durf je..quote:Op woensdag 13 april 2011 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben op dit moment al vreemd aan het gaan
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben op dit moment al vreemd aan het gaan
quote:
Ghehe..... ben jij er zo eenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar dat heb ik altijd gedaan, eet hier op fok altijd van meerdere walletjes
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Ghehe..... ben jij er zo een![]()
Weet je wat het is, we hebben elkaar niks te vertellen hier zonder CC
tja... het is nog even tot kerstquote:
van Andries?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:40 schreef gianni61 het volgende:
toen ik gisteren een opmerking maakte dat ik cc terug wilde kreeg ik allemaal boze reacties..
nee, ik zie andries niet zo vaak.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja... het is nog even tot kerst
[..]
van Andries?
Nog koppijn?quote:
Terecht Die ban van haar is meer dan terecht namelijk. Ze had nooit mod moeten worden in de eerste plaatsquote:Op woensdag 13 april 2011 08:40 schreef gianni61 het volgende:
toen ik gisteren een opmerking maakte dat ik cc terug wilde kreeg ik allemaal boze reacties..
Hoop voor je dat het snel over isquote:
Heb het al bijna 24 uur..... Echt kloppende pijn.... Ik hoop ook dat het snel over is, weet alleen niet hoe.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het snel over is
Goed blijven drinken, het liefst water, dan spoel je als het ware je lichaam even schoon, doe ik ook af en toe een dagje!quote:Op woensdag 13 april 2011 08:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Heb het al bijna 24 uur..... Echt kloppende pijn.... Ik hoop ook dat het snel over is, weet alleen niet hoe.
Ik drink niet anders dan water....... Maar ik ga nog maar eens wat halen...quote:Op woensdag 13 april 2011 08:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed blijven drinken, het liefst water, dan spoel je als het ware je lichaam even schoon, doe ik ook af en toe een dagje!
Doe dat, dan ga ik eens wat werk verzettenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik drink niet anders dan water....... Maar ik ga nog maar eens wat halen...
Zooo, ik heb een lekker slokje water, heb je het druk op je werk?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Doe dat, dan ga ik eens wat werk verzetten
Ja, druk genoeg, collega is nog steeds thuis, dus heb twee projecten te doen ipv 1, maar het is opzich wel te doen, maar heb geen zinquote:Op woensdag 13 april 2011 09:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Zooo, ik heb een lekker slokje water, heb je het druk op je werk?
Liefde voor Michhas!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:05 schreef Michhas het volgende:
Ik kom even mijn liefde voor NBT uitten
Ahhh, ik voel je! Als het druk is heb je alleen meer minder zin om te beginnen.... Bah Bah Bah...quote:Op woensdag 13 april 2011 09:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, druk genoeg, collega is nog steeds thuis, dus heb twee projecten te doen ipv 1, maar het is opzich wel te doen, maar heb geen zin
Doeg Michhas!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:06 schreef Michhas het volgende:
Oja en MD is tof.
Zo, dit topic gaat weer uit MyAT
Ah, gelukkig... ik was even bang dat je me niet meer herkende michhasquote:Op woensdag 13 april 2011 09:06 schreef Michhas het volgende:
Oja en MD is tof.
Zo, dit topic gaat weer uit MyAT
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahhh, ik voel je! Als het druk is heb je alleen meer minder zin om te beginnen.... Bah Bah Bah...
quote:
Ik zal je weer loslaten........quote:
Dank jequote:Op woensdag 13 april 2011 09:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zal je weer loslaten........maar je bent zo lekker warm!
ohhww, ik zit hier echt kou te lijden.... brrrr....quote:Op woensdag 13 april 2011 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank jeKlopt, zit half in het zonnetje hier... die warmt me goed op
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:17 schreef NBT het volgende:
[..]
ohhww, ik zit hier echt kou te lijden.... brrrr....![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck knuffelt NBT weer warm
Geen idee, ik knuffel nooit met mezelfquote:
WL !quote:Op woensdag 13 april 2011 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
¿de acuerdo?
Nieteens? moet je eens proberen johquote:Op woensdag 13 april 2011 09:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee, ik knuffel nooit met mezelf
Mn armen zijn er niet lang genoeg voorquote:Op woensdag 13 april 2011 09:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Nieteens? moet je eens proberen johhihihihi
Jou armen zijn langer dan die van mij!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mn armen zijn er niet lang genoeg voor
Dat denk ik wel, maar heb daar nog geen zekerheid overquote:Op woensdag 13 april 2011 09:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Jou armen zijn langer dan die van mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
meten is wetenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar heb daar nog geen zekerheid over
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
Is het bij jullie ook zo lekker weer ?Jep, achter het glas lijkt het erg mooi ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
En dat hebben we dus nog niet gedaanquote:
Wanneer gaan we dat doen?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dat hebben we dus nog niet gedaan
Geen idee, heb nog niet echt meetings gepland, misschien op die 18 juni, maar dat weet ik nog niet zekerquote:
Ik hoor het wel!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog niet echt meetings gepland, misschien op die 18 juni, maar dat weet ik nog niet zeker
denk dat die een stukje duurder zal zijn dan mijn huidige htc..quote:Op woensdag 13 april 2011 09:33 schreef Ezechielk het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)nb=2011-04-13&u=0900
Vinden we er van?
Idd... nu maar aan het werk!quote:
Dat is met elke nieuwe. Maar ja, hij komt in juni uit, en 1 keer raden wie er die maand mag verlengenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat die een stukje duurder zal zijn dan mijn huidige htc..
ohw, ik moet toch nog tot december wachtenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is met elke nieuwe. Maar ja, hij komt in juni uit, en 1 keer raden wie er die maand mag verlengen
Beter!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is met elke nieuwe. Maar ja, hij komt in juni uit, en 1 keer raden wie er die maand mag verlengen
Heb jij weer helemaal niks te doen dan?quote:
Ik heb genoeg te doen, helaas......... maar totaal geen zin!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb jij weer helemaal niks te doen dan?
Mazzelaar!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:52 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zit nog steeds thuis
Maar moet over 10 minuten wel in de auto stappen
Ah, dat ken ik, gelukkig over 5 minuten een training, dus dan ben ik weer even bezigquote:Op woensdag 13 april 2011 09:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te doen, helaas......... maar totaal geen zin!
Maar jij bent om iets van 5 uur, half 6 klaar. Ik pas om half 8.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Mazzelaar!Ik wilde ook uitslapen en zulks.
Dan gaat de tijd wel snel!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dat ken ik, gelukkig over 5 minuten een training, dus dan ben ik weer even bezig
Ja half 6 klaar......quote:Op woensdag 13 april 2011 09:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar jij bent om iets van 5 uur, half 6 klaar. Ik pas om half 8.
Plus, ik kan weinig anders als ik de spits een beetje wil ontwijken
Inderdaad! Ben wegquote:
Nogal ja! Hoe is het met je?quote:
En dat ben ik nooit. Of ik begin om 7 uur, en dan ben ik voor de spits uit meestal, of ik begin om 11, en dan heb ik met een beetje pech een minuut of 5 langzaamrijdend verkeer voor me.quote:
met mij prima/goed/redelijk (wisselt met de dagquote:
prima redelijk goed? Wat is het vandaag?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met mij prima/goed/redelijk (wisselt met de dag)
Heb GRTD de laatste tijd alleen aangeklikt op momenten dat er geen hond zat
En jou zie ik weer niet meer in de KSC waar ik wel dagelijks zit
das de straf voor het wonen in de randstad..quote:Op woensdag 13 april 2011 09:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dat ben ik nooit. Of ik begin om 7 uur, en dan ben ik voor de spits uit meestal, of ik begin om 11, en dan heb ik met een beetje pech een minuut of 5 langzaamrijdend verkeer voor me.
Dat valt toch best mee!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dat ben ik nooit. Of ik begin om 7 uur, en dan ben ik voor de spits uit meestal, of ik begin om 11, en dan heb ik met een beetje pech een minuut of 5 langzaamrijdend verkeer voor me.
nah, had net om 9:00 alweer een meeting....quote:Op woensdag 13 april 2011 10:00 schreef NBT het volgende:
[..]
prima redelijk goed? Wat is het vandaag?
Mja, in GRTD gebeurt ook niet veel de laatste tijd.... En KSC vind ik weer te druk, en teveel mensen waar ik niks mee heb.. of niks te vertellen heb... Sorryhihi..
Heb je het weer lekker rustig op werk?
ben je ziek ?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:28 schreef NBT het volgende:
Het ziet er mooi uit ja, helaas is het ontiegelijk koud!
Ohw, dat is heerlijk warm!quote:Op woensdag 13 april 2011 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je ziek ?
* WhiteLightning gooit een warme deken net uit de droger richting NBT
ja dat is zo maar daar gaat het soms zo snel dat gewoon niet bij te houden is op drukke dagen op werk, nu valt het opzich mee....quote:Op woensdag 13 april 2011 10:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, had net om 9:00 alweer een meeting....
Drukte wisselt met de dag bij mij
En de KSC, ach, ik heb ook lang niet met iedereen een klik, dat kan ook niet met zo'n grote club
maar er zijn zat mensen waar ik juist weer wel een megagoede klik mee heb en daarom kom ik er graag.
Ik chat dan weer liever in de drukte, dan 10 minuten te wachten op weer een reactie
je bent moe, dus je gaat rellenquote:Op woensdag 13 april 2011 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
MOE.
Ik ga rellen vandaag op t werk.
Moet ik de ME alvast inschakelen?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
MOE.
Ik ga rellen vandaag op t werk.
Nee, collega die ongevraagd op mijn laptop bezig was (waaronder met mijn msn) is er vandaag ook.quote:
Ja, en een psychiatrische inrichting vast een seintje geven dat ik eraan kom.quote:
Ik moest rennen dus een x niet gedaan, normaal gaat ;ie dan vrij snel op slaapstand maar dit x dus niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:16 schreef Koen66 het volgende:
Zow, dat motten ze bij mij niet flikken iets op m'n laptop doen zonder te vragen![]()
ik lock laptop zowiezo altijd als ik ff opsta
Als ik bij Ez in de buurt ben geweest kan ik er donder op zeggen dat er iets is veranderd op mn laptop of op mn foonquote:Op woensdag 13 april 2011 10:16 schreef Koen66 het volgende:
Zow, dat motten ze bij mij niet flikken iets op m'n laptop doen zonder te vragen![]()
ik lock laptop zowiezo altijd als ik ff opsta
oh dat klinkt niet best. ziek moet je niet worden hoor , zo vlakbij het weekend. (tis pas woensdag ik weet hetquote:Op woensdag 13 april 2011 10:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw, dat is heerlijk warm!Dekentje! Jeeej, dankjewel lieve WL.
En het lijkt er wel op dat ik ziek word, heb het koud en hoofdpijn, ook wel erge pijn aan mijn rug, ik kraak als een malle...... gelukkig nog niet meer verschijnselen..
Hoe is het met je?
handen afhakken schijnt daar goed tegen te werken..quote:Op woensdag 13 april 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik bij Ez in de buurt ben geweest kan ik er donder op zeggen dat er iets is veranderd op mn laptop of op mn foon![]()
Strontirritant is dat.
Lijkt me een goed plan jaquote:Op woensdag 13 april 2011 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handen afhakken schijnt daar goed tegen te werken..
BBQ klinkt als een strak plan!quote:Op woensdag 13 april 2011 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh dat klinkt niet best. ziek moet je niet worden hoor , zo vlakbij het weekend. (tis pas woensdag ik weet het)
ja met mij gaat het wel goed geloof ik. ik heb al gebbqd van het weekend , en dat hoop ik als het meezit dit weekend weer te doen.
Weekend ? zo das lekker. dat wil ik ook welquote:Op woensdag 13 april 2011 10:21 schreef NBT het volgende:
[..]
BBQ klinkt als een strak plan!![]()
En ja, ik heb na morgen alweer weekend, hoefde deze week maar 3 dagen te werken, dus dat scheelt weer... maar ik zou nu liever slapen dan werken.....
Ik heb zin in het weekendquote:Op woensdag 13 april 2011 10:21 schreef NBT het volgende:
[..]
BBQ klinkt als een strak plan!![]()
En ja, ik heb na morgen alweer weekend, hoefde deze week maar 3 dagen te werken, dus dat scheelt weer... maar ik zou nu liever slapen dan werken.....
Hihi, kom samen weekend vieren dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Weekend ? zo das lekker. dat wil ik ook wel![]()
* WhiteLightning gooit een slaapzak en kussen richting NBT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |