quote:
Heh? Wat moet ik posten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
maar ik denk dat je die moet posten..
Mwoah, hij had sterker gekundquote:
Nee... DW moet van jou iets posten, althans dat dacht ik, maar mail is dan weer jammerquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Heh? Wat moet ik posten?
DW moet wat mailen, dat is iets anders
Ookquote:
en de TT dus.............quote:
me 2 , zullen we maar een kamer volgooien met kussens en matrassen, en dan lekker slapen!?quote:
goed ideequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:07 schreef NBT het volgende:
[..]
me 2 , zullen we maar een kamer volgooien met kussens en matrassen, en dan lekker slapen!?
hele grote kamer!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:08 schreef tripack het volgende:
[..]
goed ideemoet denk ik wel een grote kamer zijn
![]()
![]()
![]()
is dat een soort van goois matras?quote:
Kunnen we proberen toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:11 schreef tripack het volgende:
[..]
is dat een soort van goois matras?
die schijnen lekker te liggen
goed ideequote:
* NBT gaat lekker liggen op de matras...quote:
kloptquote:
dat gevoel heb ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:58 schreef Mc.Chicken het volgende:
Zat te doen.. maar of ik er zin in heb? hmm..
Ai.. sucks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef tripack het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook wel eens.
zit nog tot het einde bij een klant terwijl mijn opdracht eigenlijk al afgerond is...
beetje jammer
Dat helpt bij mij juist niet!quote:
Ook niet als je er 10 neemt?quote:
Dan denk ik dat ik vast zit op de plee.. hahahaquote:
Vreemd, ik heb nooit ergens last van na redbull..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
Heb trouwens een keer hartkloppingen gehad en pijn in mijn borst na 5 redbull
weet niet of het er mee te maken had..
overschot aan caffiëne gehad?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
Heb trouwens een keer hartkloppingen gehad en pijn in mijn borst na 5 redbull
weet niet of het er mee te maken had..
Zou heel goed kunnen!quote:
what's wrong?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben nog steeds pissig gewoon.
Maar nu vanaf het werk.
Een collega van me heeft gisteren op mijn laptop, op mijn msn lopen kloten met een vriend van me, terwijl ik een spel had. 3 kwartier lang een gesprek gehad met een vriend van me, dik flirten (zij is in de 40, hij 28), en ook over werk enzo. Het zou maar net iemand zijn die niet weet van mijn werk. Sowieso, hoe haalt ze het in haar kop om zomaar mijn laptop te gebruiken?quote:
dat is niet netjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een collega van me heeft gisteren op mijn laptop, op mijn msn lopen kloten met een vriend van me, terwijl ik een spel had. 3 kwartier lang een gesprek gehad met een vriend van me, dik flirten (zij is in de 40, hij 28), en ook over werk enzo. Het zou maar net iemand zijn die niet weet van mijn werk. Sowieso, hoe haalt ze het in haar kop om zomaar mijn laptop te gebruiken?
nee inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:51 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is niet netjes.
minimale wat ze kan doen is vragen... en al helemaal niet zonder jouw toestemming op jouw msn
ik zou zeggen de zweep er overquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee inderdaadIk was echt woest toen ik erachter kwam.
Maar zij gebruikt altijd andermans spullen zonder te vragen. Kutwijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:54 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zou zeggen de zweep er over
Ik sla de cane op haar kapot dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
lol dat heeft ze verdientquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik sla de cane op haar kapot dan.
Inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |