quote:
Heh? Wat moet ik posten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
maar ik denk dat je die moet posten..
Mwoah, hij had sterker gekundquote:
Nee... DW moet van jou iets posten, althans dat dacht ik, maar mail is dan weer jammerquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Heh? Wat moet ik posten?
DW moet wat mailen, dat is iets anders
Ookquote:
en de TT dus.............quote:
me 2 , zullen we maar een kamer volgooien met kussens en matrassen, en dan lekker slapen!?quote:
goed ideequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:07 schreef NBT het volgende:
[..]
me 2 , zullen we maar een kamer volgooien met kussens en matrassen, en dan lekker slapen!?
hele grote kamer!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:08 schreef tripack het volgende:
[..]
goed ideemoet denk ik wel een grote kamer zijn
![]()
![]()
![]()
is dat een soort van goois matras?quote:
Kunnen we proberen toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:11 schreef tripack het volgende:
[..]
is dat een soort van goois matras?
die schijnen lekker te liggen
goed ideequote:
* NBT gaat lekker liggen op de matras...quote:
kloptquote:
dat gevoel heb ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:58 schreef Mc.Chicken het volgende:
Zat te doen.. maar of ik er zin in heb? hmm..
Ai.. sucks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef tripack het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook wel eens.
zit nog tot het einde bij een klant terwijl mijn opdracht eigenlijk al afgerond is...
beetje jammer
Dat helpt bij mij juist niet!quote:
Ook niet als je er 10 neemt?quote:
Dan denk ik dat ik vast zit op de plee.. hahahaquote:
Vreemd, ik heb nooit ergens last van na redbull..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
Heb trouwens een keer hartkloppingen gehad en pijn in mijn borst na 5 redbull
weet niet of het er mee te maken had..
overschot aan caffiëne gehad?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
Heb trouwens een keer hartkloppingen gehad en pijn in mijn borst na 5 redbull
weet niet of het er mee te maken had..
Zou heel goed kunnen!quote:
what's wrong?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben nog steeds pissig gewoon.
Maar nu vanaf het werk.
Een collega van me heeft gisteren op mijn laptop, op mijn msn lopen kloten met een vriend van me, terwijl ik een spel had. 3 kwartier lang een gesprek gehad met een vriend van me, dik flirten (zij is in de 40, hij 28), en ook over werk enzo. Het zou maar net iemand zijn die niet weet van mijn werk. Sowieso, hoe haalt ze het in haar kop om zomaar mijn laptop te gebruiken?quote:
dat is niet netjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een collega van me heeft gisteren op mijn laptop, op mijn msn lopen kloten met een vriend van me, terwijl ik een spel had. 3 kwartier lang een gesprek gehad met een vriend van me, dik flirten (zij is in de 40, hij 28), en ook over werk enzo. Het zou maar net iemand zijn die niet weet van mijn werk. Sowieso, hoe haalt ze het in haar kop om zomaar mijn laptop te gebruiken?
nee inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:51 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is niet netjes.
minimale wat ze kan doen is vragen... en al helemaal niet zonder jouw toestemming op jouw msn
ik zou zeggen de zweep er overquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee inderdaadIk was echt woest toen ik erachter kwam.
Maar zij gebruikt altijd andermans spullen zonder te vragen. Kutwijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:54 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zou zeggen de zweep er over
Ik sla de cane op haar kapot dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
lol dat heeft ze verdientquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik sla de cane op haar kapot dan.
Inderdaad.quote:
quote:
Eigenlijk totaal niet...quote:
ligt eraan wat je onder goed verstaatquote:
ik doe werkelijk geen fuck vandaag op werkquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ligt eraan wat je onder goed verstaat
Wat ben je allemaal aan het doen dan? Hier zit je ook niet veel...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:20 schreef NBT het volgende:
[..]
ik doe werkelijk geen fuck vandaag op werk
quote:
Die ligt in Rotterdam, gedoneerd aan een vriendin.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die ligt in Rotterdam, gedoneerd aan een vriendin.
Neuh, we hebben m donderdag al gezien tochquote:
Nope, hij zit nog netjes in het plasticquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, we hebben m donderdag al gezien tochJij?
en dat ben je zelf?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:48 schreef QuincydeKoster het volgende:
Wauw maar liefst 1 luisteraar op mn radio
Nee mijn vriendin. Als ik het zelf zou luisteren zou ik de muziek dubbel horen.quote:
Gefeliciteerd, u heeft met succes het topic gevonden met een titel, die in enige mate overeenstemming heeft met uw status.quote:
wat had je gezegd in t interview?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, hij zit nog netjes in het plasticHeb ik toch niet gedaan zoals ik gezegd heb in mn interviewtje
Dat ik meteen zou checken of de DVD erin zat en m meteen snachts weer te bekijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wat had je gezegd in t interview?
bij mij ook nog in plastic
whehehehehequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat ik meteen zou checken of de DVD erin zat en m meteen snachts weer te bekijken
welke dvd?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat ik meteen zou checken of de DVD erin zat en m meteen snachts weer te bekijken
DW en ik waren 1 van de eerste personen ter wereld met een orginele DVD van Harry Potter - deel 7 part Iquote:
I hate to disapoint you maar ik heb hem al bijna een weekquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
DW en ik waren 1 van de eerste personen ter wereld met een orginele DVD van Harry Potter - deel 7 part I
Die hebben wij dus ook, samen met de Elder wand gekregen, na een gezellig avondje in Amsterdamquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
I hate to disapoint you maar ik heb hem al bijna een weekSamen met de Zegevlier Wand van Perkamentus.
[ http://img859.imageshack.us/img859/2508/photo0255h.jpg (copy/paste deze link) ] dit dus, fotos gemaakt paar dagen na ik hem binnenkreeg..
NIce :p Ik heb hem niet op een party gekregen maar gewoon direct van Warnerquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die hebben wij dus ook, samen met de Elder wand gekregen, na een gezellig avondje in Amsterdam
Wij ook direct van Warner, maar dan op een partyquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:08 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
NIce :p Ik heb hem niet op een party gekregen maar gewoon direct van Warner
Mijn mams heeft het voor me geregeldquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wij ook direct van Warner, maar dan op een partyMaar heb jij daar connecties ofzo? Of gewoon daar besteld?
Hoe dan? Kan je zomaar bij Warner dvd's bestellen voor de release datum?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:10 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Mijn mams heeft het voor me geregeld
Nee, maar hoe houd ik voor me ivm insider infoquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoe dan? Kan je zomaar bij Warner dvd's bestellen voor de release datum?
Ah... zo...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nee, maar hoe houd ik voor me ivm insider info
geen idee... moet je aan DW vragen... ik weet niet over welke het gaatquote:
Die man is zo grappigquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Prima. Hups heb ik ook vast gevraagd
Valt dat onder vragen?quote:14 mei wat te doen?
- Nee
Mooi
Nu wel
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die man is zo grappig
[..]
Valt dat onder vragen?
Wij hadden er tenminste een toffe verkleedpartij bij. Met drank.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
I hate to disapoint you maar ik heb hem al bijna een weekSamen met de Zegevlier Wand van Perkamentus.
[ http://img859.imageshack.us/img859/2508/photo0255h.jpg (copy/paste deze link) ] dit dus, fotos gemaakt paar dagen na ik hem binnenkreeg..
Heul nietquote:
Neequote:Op woensdag 13 april 2011 08:19 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
zullen we er gewoon een zwaaitopic van maken?
Dan zoek ik wel een andere SSCquote:Op woensdag 13 april 2011 08:19 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
zullen we er gewoon een zwaaitopic van maken?
SuperSlowChat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |