het ziet er allemaal niet uit zoals ik het me herriner.. mhmmm...quote:
Ik dacht eerst Tin Man, maar die is niet zo oud en niet semi-geanimeerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:59 schreef linpunt het volgende:
Hier soort van andersom..
vroeger (8-9 jaar geleden) was er een hele goede semi-geanimeerde Alice in Wonderland.. maar het was volgensmij van een serie die allemaal sprookjes deed..
Buiten Tim Burtons Alice in Wonderland vind ik alleen maar hele slechte (qua beeld/geluid/acteurs) versies..
wie kan mij helpen?
http://www.imdb.com/title/tt1023111/quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:18 schreef Pieteer024 het volgende:
Film gezocht:
Ik zoek een film dat gaat over een jongen die verhuis vanuit een stad naar een andere stad en als hij daar op school komt, ontmoet hij een meisje maar dat meisje is de vriendin van een straat vechter / bokser. Dan word hij uitgenodigt op een feest wat eigenlijk een valstrik was om die met hem te vechten. Daar word hij in elkaar geslagen en vanaf dat moment gaat hij oefenen vechten bij een boks school. Uiteindelijk mag hij op een toernooi komen met alle kampioenen dan gebeurd er iets waardoor hij de finale niet kan afmaken ofzo, En dan buiten vecht die met die kampioen en uiteindelijk wint hij.
Want ik nog goed kan herinneren is dat het liedje; Stronger van Kayne west er in voor komt.
Weet iemand over welke film ik het heb?
Ja deze was het!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1023111/
Never back down?
edit: ik weet het zeker, Stronger zit er ook in
Helaas.. dit is em niet. T was een veel nieuwere serie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:01 schreef Patch het volgende:
[..]
jongen, zwaartekracht, school, ouders, experiment, maar dan in een geheel andere context = My Secret Identity
Die bedoelde ik ja. Al denk ik niet dat deze film (Y Tu Mama Tambien) het gejat heeft aangezien deze en Amelie tegelijk uitkwamen.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:03 schreef Waaghals het volgende:
die trend (voorzover je het een trend kunt noemen) is volgens mij ingezet met le fabuleux destin d'amelie poulain
Dikgedrukt is Joseph (met of zonder technicolor dreamcoat), Mozes zie je o.a. in The Ten Commandments en in de Dreamworks tekenfilm The Prince of Egyptquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:26 schreef Dale. het volgende:
Ik zoek een paar bijbel films die vroeger altijd op TV kwamen. Zo waren er een aantal goeie... o.a. bijvoorbeeld over iemand die was verraden door z'n broer en in een put gegooid waarna hij terugkeerde, samson mozes iemand die de juiste titels voor me kan opnoemen???
Mindhunters? http://www.imdb.com/title/tt0297284/quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:22 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Hey, ik zoek al jaren lang een film, en schiet mij nu weer te binnen, het enige wat ik mij nog kan herinneren is dit:
Het gaat over (politie) lui op een afgelegen bebouwd eiland, een scene die ik mij nog goed herinner is dat een verslaafde roker een pakje sigaretten uit een zo'n 'vending machine' haalt, en dan een sigaret opsteekt, en blijkt dat die vol met chemische rotzooi zit, en dan smelt ie weg door een rooster onder hem ofzo.
Als iemand mij de titel kan geven, thanks alot <3
dacht ik ookquote:
Downloaden is uit den boze!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:12 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik zal hem downloaden, Mindhunters, hartstikke bedankt.
De rooie draad?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:26 schreef Dale. het volgende:
Ik zoek een paar bijbel films die vroeger altijd op TV kwamen. Zo waren er een aantal goeie... o.a. bijvoorbeeld over iemand die was verraden door z'n broer en in een put gegooid waarna hij terugkeerde, samson mozes iemand die de juiste titels voor me kan opnoemen???
The Strangersquote:Op zondag 15 mei 2011 23:22 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ben heeeeul lang geleden (zeker niet meer dan 5 jaar) een keer naar de bios geweest en bij de trailers zat een film die ik wilde zien maar de titel gewoon niet heb meegekregen.
Het was een horror, ik dacht een chick in een huis, en dus allemaal mensen met jute zakken over hun hoofd die ineens overal vandaan leken te komen.. beetje standaard horror I guess..
Wie weet de titel?
Heldquote:Op zondag 15 mei 2011 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
The Strangers
http://www.imdb.com/title/tt0482606/
Sorry al gevonden......quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef Flyingdutchman het volgende:
Er komt een documentaire uit van een nederlandse film/documaker. Hij heeft meegereisd in Afghanistan met Nederlandse Special Forces o.a. op deze clip te zien:
Ben alleen de naam kwijt hoe doe docu gaat heten, hij was pas bij Pauw & Witteman of de Wereld draait door maar kan met geen mogelijkheid meer op de naam komen van de documenaire.
Iemand?
Terminator: Salvation?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef fyah het volgende:
Ik zoek een oudere film, die on-ge-veer iets ging van;
mensen hebben een ondergrondse fabriek gebouwd om robots te produceren, maar deze gaan op hun eigen denken en keren zich tegen de mensen. Mensen schuilen blabla en x jaren later gaan ze op zoek naar andere overlevenden. Ze komen bij een groot kamp waar de poorten wagewijd openstaan. In dit kamp vinden ze 1 overlevende: een kind. Blijkt dit achteraf een machine te zijn die infiltreert en de poorten openzet.
En het is niet de matrix
Klinkt als Hostel?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:51 schreef MrPsyph het volgende:
Weet iemand hoe deze film heet:
Het is een horror, en het speelt of in een kelder ofzo en daar kunnen mensen mensen kopen om die te martelen enzo, er is zon proffesor bij die een autopsie doet terwijl een mens bij bewijstzijn is.
Op de voorkant staat volgens mij een foto van een boor ofzo iets :S
hm vaag dat ik dan op kazakken niets kon vinden. Thanks.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:49 schreef Tim86 het volgende:
Bijna goed
http://www.een.be/programmas/de-kazakkendraaiers
Skinquote:Op zondag 22 mei 2011 19:38 schreef biggyb0y het volgende:
Ik ben op zoek naar een nederlandse film die ik een tijdje geleden heb gezien! de film gaat over een gabber/skinhead die in de loop van de film steeds extremer word met zijn racistische gedachten. hij sluit zich aan bij een nazigroep. aan het begin van de film heeft hij een vriend (een neger die in een kapperszaak werkt) waar hij veel mee optrekt maar waar hij later dus ruzie mee krijgt. volgens mij is de vader van de gabberjongen joods. aan het eind van de film komt de jongen nog in de gevangenis.
weet iemand hoe deze film heet ik ben er al een hele tijd naar op zoek?
Was dat niet There Is Something About Mary ? Ik weet dat het uit een comedyfilm komt...quote:Op zondag 22 mei 2011 12:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een keer wat op tv gezien (weet niet meer of het een film of serie was). Daarin had een man ruzie met zijn vriendin en wilde het op een romantische manier goed maken. Hij had voor haar flat op het gras een of andere opstelling neergezet, dat eerst per ongeluk in brand vloog en daarna omviel in de vorm van een hakenkruis. Juist op dat moment zag een donkere buurman wat er aan de hand was en moest hij maken dat hij weg kwam. Enig idee wat het is?
nee dacht t niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Was dat niet There Is Something About Mary ? Ik weet dat het uit een comedyfilm komt...
Ik Mik Loreland? Met Karbonkel enzo?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:16 schreef GeertJan88 het volgende:
ik keek vroeger altijd in het weekend op ik geloof villa achterwerk, sowieso nederland 1, 2 of 3 een kinderserie(?) over een vuilnisbelt of waar ratten en marmers en zo leefden en die volgde je dan, en er was een uil. Verder weet ik er niet zo heel veel meer van. Ik weet alleen nog wel dat het vrij donker was en volgens mij niet zo erg geschikt voor kinderen, al was het wel een kinder programma. Is al wel zo'n 12-17 jaar geleden.
Je was me net voor.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Een serie met een clown en een acrobaat, clown in het rood, acrobaat in het blauw, clown maakt niet al te snuggere indruk.
Ernst, Bobbie en de Rest. Of was het Sesamstraat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Een serie met een clown en een acrobaat, clown in het rood, acrobaat in het blauw, clown maakt niet al te snuggere indruk.
Bozo the Clownquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Bassie en Adriaan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Das Experiment is de originele Duitse versie, is ook nog amerikaanse remake vanquote:Op donderdag 26 mei 2011 04:19 schreef MOD het volgende:
Ik zoek een film waarbij er een experiment gedaan wordt tussen twee groepen mensen, waarbij die twee de taak krijgen een gevangenis te simuleren. De ene groep zijn gevangene de andere groep bewakers, wat uiteindelijk in chaos uitloopt.
Goede film ja, ik kan nu ook niet op de naam komen, terwijl ik m 2x heb gezienquote:Op donderdag 26 mei 2011 04:19 schreef MOD het volgende:
Ik zoek een film waarbij er een experiment gedaan wordt tussen twee groepen mensen, waarbij die twee de taak krijgen een gevangenis te simuleren. De ene groep zijn gevangene de andere groep bewakers, wat uiteindelijk in chaos uitloopt.
2 Days in Paris (2007)quote:[img]http://i.fokzine.
net/p/99s.gif[/img] Op dinsdag 24 mei 2011 20:28 schreef linpunt het volgende:
Ik zoek een film met een Franse naam die deels Amerikaans was..
hoofdpersoon is een IRL ook een documantairemaker, ze heeft blond krullerig haar en draagt een woody allen bril, haar vriendje is een Amerikaanse gozer met een rock-and-roll uiterlijk.
Ze gaan naar Frankrijk omdat hij haar ouders moet ontmoeten. De film is nog niet zo oud. 5 jaar max.
Das expirimentquote:Op donderdag 26 mei 2011 07:25 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Goede film ja, ik kan nu ook niet op de naam komen, terwijl ik m 2x heb gezien
Do the right thing?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:28 schreef BOkh30 het volgende:
Ik zoek ook nog een tweede en een derde..
nummero 2 is een wat oudere film, volgens mij een keertje heel laat op nederland 2 gezien, over een hittegolf in amerika. Volgens mij ging de film over 1 dag uit het leven van verschillende personen en gezinnen. Het was snikheet, elektriciteit was uitgevallen en in de film zit de hele tijd een voelbare spanning. Weet niet zeker of t zo is, maar volgens mij zou de wereld na die dag ook vergaan of zou er een ramp plaatsvinden...
Tips?
Ik weet denk ik welke je bedoelt, iets met een rare buurman die een gezin terroriseert?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:36 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Do the right thing?
http://www.imdb.com/title/tt0097216/
Last night?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:28 schreef BOkh30 het volgende:
nummero 2 is een wat oudere film, volgens mij een keertje heel laat op nederland 2 gezien, over een hittegolf in amerika. Volgens mij ging de film over 1 dag uit het leven van verschillende personen en gezinnen. Het was snikheet, elektriciteit was uitgevallen en in de film zit de hele tijd een voelbare spanning. Weet niet zeker of t zo is, maar volgens mij zou de wereld na die dag ook vergaan of zou er een ramp plaatsvinden...
Category 6: Day of Destruction?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:36 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Do the right thing?
http://www.imdb.com/title/tt0097216/
Bedoel je Shortcuts van Robert Altman?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:28 schreef BOkh30 het volgende:
Tips?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:55 schreef rakotto het volgende:
Ik zoek een reclame spotje!
Ik zag het vandaag voor het eerst en ik kan het niet vinden op youtube o.i.d. Ik weet ook niet zeker of ik de naam goed heb van de product of niet.
Het speelt zich af in Nieuw Zealand en gaat over een drankje. Volgens mij heet het drankje: Raw Fruit, maar dat weet ik niet zeker. Het is een drankje dat gemixt is. Kiwi en Banaan door elkaar heen..
Any help please?
Dj vu (met Denzell Washington) ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:57 schreef Tanin het volgende:
Ik zoek een actiefilm van ergens tussen 2000 en 2007 (waarschijnlijk 2003-2006)
Er was een scene met een boot, en het ging over iets van ex-soldaten/mariniers/huurlingen. Op een gegeven moment zegt de een tegen de ander "herinner je je x?" x was een bepaalde tactiek die ze gebruikten om mensen uit te schakelen (of de plaats waar ze dat deden) en tevens de titel van de film.
Das een brilliante film (op het einde na, dat is wat minder), maar dat is hem niet. Dit was veel meer een dertien in een dozijn film.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:44 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dj vu (met Denzell Washington) ?
Moment, ik zoek het even op
Vechten tegen boos kijkende bacterin en dergelijke?quote:Op zondag 29 mei 2011 03:26 schreef Dhaha het volgende:
Ik zoek een tekenfilmserie waarbij mannetjes in het lichaam allemaal dingen gaan doen.
Die zou ik ook gegokt hebben op de korte beschrijving.quote:Op zondag 29 mei 2011 04:25 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Vechten tegen boos kijkende bacterin en dergelijke?
http://www.kindertv.net/series/2248-er-was-eens-het-leven
Fantastic Voyage?quote:Op zondag 29 mei 2011 03:26 schreef Dhaha het volgende:
Ik zoek een tekenfilmserie waarbij mannetjes in het lichaam allemaal dingen gaan doen.
Dat is hem ja, bedanktquote:Op zondag 29 mei 2011 04:25 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Vechten tegen boos kijkende bacterin en dergelijke?
http://www.kindertv.net/series/2248-er-was-eens-het-leven
Weet je er iets meer over? Genre bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef BOkh30 het volgende:
Daar gaat ie dan. Ik heb me een ongeluk gezocht op Google en ik kan m niet vinden.
Ik zoek een Franse film over een stel verveelde jongeren in een Noord Frans dorpje. Ik heb de film een lange tijd geleden gezien en herinner me nog dat 1 van die jongens de hele tijd op een brommer rondreed. Ik weet t, t is niet veel info. Maar dat is ook de reden dat ik de film nog niet weer heb gevonden..
Toi-toi-toi
Deze misschien?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef BOkh30 het volgende:
Daar gaat ie dan. Ik heb me een ongeluk gezocht op Google en ik kan m niet vinden.
Ik zoek een Franse film over een stel verveelde jongeren in een Noord Frans dorpje. Ik heb de film een lange tijd geleden gezien en herinner me nog dat 1 van die jongens de hele tijd op een brommer rondreed. Ik weet t, t is niet veel info. Maar dat is ook de reden dat ik de film nog niet weer heb gevonden..
Toi-toi-toi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |