nee dacht t niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Was dat niet There Is Something About Mary ? Ik weet dat het uit een comedyfilm komt...
Ik Mik Loreland? Met Karbonkel enzo?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:16 schreef GeertJan88 het volgende:
ik keek vroeger altijd in het weekend op ik geloof villa achterwerk, sowieso nederland 1, 2 of 3 een kinderserie(?) over een vuilnisbelt of waar ratten en marmers en zo leefden en die volgde je dan, en er was een uil. Verder weet ik er niet zo heel veel meer van. Ik weet alleen nog wel dat het vrij donker was en volgens mij niet zo erg geschikt voor kinderen, al was het wel een kinder programma. Is al wel zo'n 12-17 jaar geleden.
Je was me net voor.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Een serie met een clown en een acrobaat, clown in het rood, acrobaat in het blauw, clown maakt niet al te snuggere indruk.
Ernst, Bobbie en de Rest. Of was het Sesamstraat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Een serie met een clown en een acrobaat, clown in het rood, acrobaat in het blauw, clown maakt niet al te snuggere indruk.
Bozo the Clownquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Bassie en Adriaan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Das Experiment is de originele Duitse versie, is ook nog amerikaanse remake vanquote:Op donderdag 26 mei 2011 04:19 schreef MOD het volgende:
Ik zoek een film waarbij er een experiment gedaan wordt tussen twee groepen mensen, waarbij die twee de taak krijgen een gevangenis te simuleren. De ene groep zijn gevangene de andere groep bewakers, wat uiteindelijk in chaos uitloopt.
Goede film ja, ik kan nu ook niet op de naam komen, terwijl ik m 2x heb gezienquote:Op donderdag 26 mei 2011 04:19 schreef MOD het volgende:
Ik zoek een film waarbij er een experiment gedaan wordt tussen twee groepen mensen, waarbij die twee de taak krijgen een gevangenis te simuleren. De ene groep zijn gevangene de andere groep bewakers, wat uiteindelijk in chaos uitloopt.
2 Days in Paris (2007)quote:[img]http://i.fokzine.
net/p/99s.gif[/img] Op dinsdag 24 mei 2011 20:28 schreef linpunt het volgende:
Ik zoek een film met een Franse naam die deels Amerikaans was..
hoofdpersoon is een IRL ook een documantairemaker, ze heeft blond krullerig haar en draagt een woody allen bril, haar vriendje is een Amerikaanse gozer met een rock-and-roll uiterlijk.
Ze gaan naar Frankrijk omdat hij haar ouders moet ontmoeten. De film is nog niet zo oud. 5 jaar max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |