Juist. Leuk om wat zinnetjes te proberen en zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Online versieren is een geweldige manier om het wat te leren zonder gigantisch op je muil te gaan. Het is dan ook de plek bij uitstek om meer risico te nemen bij je aanpak. Maakt allemaal toch niet uit.
Er is geen standaard procedure. Het is een combinatie van er niet te zwaar aan tillen, wat arrogantie hebben en statistisch gezien iemand weten te strikken na wat pogingen.quote:
Misschien naar het spiegelpaleis op de kermis?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, kan ik hem gewoon naar McDonalds nemen of moet ik het iets speciaals van maken?
Godver, dit wou ik net posten maar ik wist niet meer hoe zo'n plek heette.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien naar het spiegelpaleis op de kermis?
Hahahahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa. Stiekum filmen hèquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Om dan even heel erg on topic te gaan, het kan toch juist om steeds op de problematiek in te gaan kan toch ook het versieren juist moeilijker maken.
Tuurlijk zullen er mensen zijn die er problemen mee , hebben maar help je mensen niet meer door het onderwerp leuk te maken in plaats van heel zwaar dan word de drempel steeds hoger.
Je kan hooguit leren om je minder zorgen te maken wat anderen over je denken. Want wat de ene vrouw leuk vindt kan de andere misschien helemaal niet waarderen.quote:
Ja, ja. Ik weet het. Ik ben er mee bezig!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:47 schreef iwannabehigh het volgende:
Het valt mij ook op (serieus) dat er hier users zijn die ''helpen'' die zelf eigenlijk ook moeilijkheden hebben.
Eerst eigen leven op orde en dan 'n relatie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Maar weet je wat het is? Ik wil niemand helpen om aan een meisje te komen als hij (of zij) zwaar fucked up is. Ik heb liever dat hij eerst zijn issues onder controle krijgt, en daarna een vriendin gaat zoeken.
Komt goed. Het sneeuwt onder omdat er nu een groter aantal users is die warm wordt van 'versieren'. Maar je eigen topic is het meest geschikt om je eigen probleem centraal te stellen. Dat topic loopt MI heel goed. Een aantal users zijn zeer betrokken.quote:
+1, die foto is gewoon ranzig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef formerjellybean het volgende:
halcon die foto had je liever in spoilertag kunnen doen die is yukkie . Ik wil dat niet zien![]()
Het bezorgd me een trauma met daten
Ik heb je verhaal gelezen hoor. Arme jongen.quote:
Nja, je kan ook wat andere dingen leren. Maar ben verder wel eens met je laatste zin.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Je kan hooguit leren om je minder zorgen te maken wat anderen over je denken. Want wat de ene vrouw leuk vindt kan de andere misschien helemaal niet waarderen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, ja. Ik weet het. Ik ben er mee bezig!
Daar heb ik niet eens naar gekeken. Bah.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Z"n vinger glanst nog van het kontvocht. Zie je dat?
Overdrijven is ook een vak, natuurlijk.quote:
Yes!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb je verhaal gelezen hoor. Arme jongen.
Mijn vader was ook verslaafd, nu hebben
wij een virtuele band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |