quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Jaaa, mIRC joh, daar heb ik mijn eerste liefje gescoord.
Hoe oud ben je? Ik ben 24 en heb ook flink geICQ'd.quote:
Idd, laatst nog toen FOK!Radio nog actief was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ik ben 24 en heb ook flink geICQ'd.mIRC soms nog steeds, is nog erg populair in sommige kringen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef Techno het volgende:
Mooi zo. Meer mensen van 'latere leeftijd'.
Eerste helft van het nieuwe decennium voor mij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef iwannabehigh het volgende:
In welk jaartal was dat dan? Nog nooit van gehoord
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Eerste helft van het nieuwe millennium voor mij.
Wat mIRC, ICQ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef iwannabehigh het volgende:
In welk jaartal was dat dan? Nog nooit van gehoord
Haha!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
Godverdomme wat doe ik nu allemaal.
Fuck it.
Jezus zijn jullie allemaal zo oud.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik ook idd, was 20 toen. Dat was in 2001.
Wij zijn van een goed jaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik ook idd, was 20 toen. Dat was in 2001.
Ja, dus jij hebt hier uberhaupt niets te zoeken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Jezus zijn jullie allemaal zo oud.Ik ben nu.... tegen de 20, rond de 20.. what can I say
MissB wel en ik heb net gehoord dat ze aardig is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dus jij hebt hier uberhaupt niets te zoeken.
MissB is dan ook geen 20 meer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:24 schreef deelnemer het volgende:
MissB wel en ik heb net gehoord dat ze aardig is.
Idd, en stalken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
Al die social media heeft het makkelijker gemaakt om te daten.
Ja, dat is zeker zo. Mja, het internet an sich heeft het gemakkelijker gemaakt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
Al die social media heeft het makkelijker gemaakt om te daten.
Dat kan al sinds de middeleeuwenquote:
nou en, ... dat doe je maar in de desbetreffende SC van R&P of in singlesquote:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef Keep_Walking het volgende:
We kunnen beter zorgen dat die meet doorgaat en dan kunnen we praten over kakkers, tenten en ICQ.
Sorryquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Re het volgende:
het is zo suf om te gaan noten voor slowchat... maar hou het eens binnen de perken, het is een zeer nuttige reeks , zorg dat die dan ook nuttig blijft
Een Spaanse, via een forum van Matchbox Twentyquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef formerjellybean het volgende:
of je zat op een yahoochat, en was dan helemaal verliefd op iemand uit Amerika die je toch nooit zou ontmoeten
Het is Richard die, meer dan wie ook, een herkenbare problematiek heeft neergezet en dit topic leven heeft in geblazen. Zonder richard vervalt het tot small-talk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Re het volgende:
het is zo suf om te gaan noten voor slowchat... maar hou het eens binnen de perken, het is een zeer nuttige reeks , zorg dat die dan ook nuttig blijft
Re mag eens gaan noten voor mensen die de naam Richard steeds onnodig boven halen. Zo kom je daar nooit uit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is Richard die, meer dan wie ook, een herkenbare problematiek heeft neegrezet en dit topic leven heeft in geblazen. Zonder richard vervalt het tot small-talk.
Onzin, Richard is een plaat die blijft hangen, keer op keer weer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef deelnemer het volgende:
Het is Richard die, meer dan wie ook, een herkenbare problematiek heeft neegrezet en dit topic leven heeft in geblazen. Zonder richard vervalt het tot small-talk.
Romeo en Julietquote:
Ja, of wij gaan gewoon verder in Singles en bespreken hier de hosseltrucks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is Richard die, meer dan wie ook, een herkenbare problematiek heeft neergezet en dit topic leven heeft in geblazen. Zonder richard vervalt het tot small-talk.
Wat is er precies nuttig aan deze reeks?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Re het volgende:
zet desnoods een IRC kanaal op ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |