Er zijn vast users die moeite hebben om hun weg te vinden in de datingwereld, en zo niet dan kan deze reeks dus ook op slot.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is Richard die, meer dan wie ook, een herkenbare problematiek heeft neergezet en dit topic leven heeft in geblazen. Zonder richard vervalt het tot small-talk.
Versieren en daten is simpel tenzij er sprake is van problematiek.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef formerjellybean het volgende:
Joh het is versieren op latere leeftijd het hoeft niet problematiek te zijn , het gaat over daten , en misschien kunnen de ervarenere mensen wel gewoon tips geven aan de minder ervarene.
Daarnaast zijn er ook de nodige dillemma'squote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Versieren en daten is simpel tenzij er sprake is van problematiek.
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is Richard die, meer dan wie ook, een herkenbare problematiek heeft neergezet en dit topic leven heeft in geblazen. Zonder richard vervalt het tot small-talk.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:37 schreef iwannabehigh het volgende:
Re lijkt me wel aardig op de 1 of andere manier, ik weet niet waarom maar het is echt zo. Laten we maar luisteren mensen
Ik vind 'm hier vooral een zeurpiet. In het echie is hij volgens mij wel ok.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:37 schreef iwannabehigh het volgende:
Re lijkt me wel aardig op de 1 of andere manier, ik weet niet waarom maar het is echt zo. Laten we maar luisteren mensen
Vroegah...quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef formerjellybean het volgende:
Joh het is versieren op latere leeftijd het hoeft niet problematiek te zijn , het gaat over daten , en misschien kunnen de ervarenere mensen wel gewoon tips geven aan de minder ervarene.
Wanneer gaan we meeten danquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind 'm hier vooral een zeurpiet. In het echie is hij volgens mij wel ok.
Is jou niet opgevallen dat er een bepaald soort problematiek ten grondslag ligt aan de problemen met daten. Die sociale problematiek is het echte thema van dit topic. Is ook een serieus onderwerp en trekt de users aan die inhoud inbrengen. De rest geeft commentaar en zonder deze inhoudsbrengers kletsen ze alleen maar, of gaan over tot online versieren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:34 schreef Re het volgende:
[..]
Er zijn vast users die moeite hebben om hun weg te vinden in de datingwereld, en zo niet dan kan deze reeks dus ook op slot.
Ik laat je zaterdag weten of Richard IRL meevalt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind 'm hier vooral een zeurpiet. In het echie is hij volgens mij wel ok.
Ja zelf hier ben ik eenzaam. Snikquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Lipper heeft vaak genoeg gesproken over zijn problemen en
zijn ervaringen met vrouwen en liefde en geen sociale contacten. Niemand ging er op in.
Lanterfanteraar blijft dingen zeggen die mensen vreemd vinden,
maar ze wordt eerder afgekraakt en/of beledigd dan iemand op het inhoud in gaat.
Er zijn ook en paar nieuwelingen die met iets nieuws komen,
maar ze worden vaak ook genegeerd.
OMG!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik laat je zaterdag weten of Richard IRL meevalt.
note +1quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
suc6quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Van het online versieren kan je toch ook leren ???quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Is jou niet opgevallen dat er een bepaald soort problematiek ten grondslag ligt aan de problemen met daten. Die sociale problematiek is het echte thema van dit topic. Is ook een serieus onderwerp en trekt de users aan die inhoud inbrengen. De rest geeft commentaar en zonder deze inhoudsbrengers kletsen ze alleen maar, of gaan over tot online versieren.
Hoe romantisch, jullie gaan daten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Online versieren is een geweldige manier om het wat te leren zonder gigantisch op je muil te gaan. Het is dan ook de plek bij uitstek om meer risico te nemen bij je aanpak. Maakt allemaal toch niet uit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Van het online versieren kan je toch ook leren ???
Ja, kan ik hem gewoon naar McDonalds nemen of moet ik het iets speciaals van maken?quote:
Versieren is dat wel te leren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Online versieren is een geweldige manier om het wat te leren zonder gigantisch op je muil te gaan. Het is dan ook de plek bij uitstek om meer risico te nemen bij je aanpak. Maakt allemaal toch niet uit.
Als je leuk en grappig bent wordt je vanzelf wel benaderd, daar hoef je geen PUA of andere hossel-onzin voor te leren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Supersoep het volgende:
Online versieren is een geweldige manier om het wat te leren zonder gigantisch op je muil te gaan. Het is dan ook de plek bij uitstek om meer risico te nemen bij je aanpak. Maakt allemaal toch niet uit.
Tuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |