SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:55 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje krijgt trek in een hoorntje met bananen, straciatella en meloen ijshmm liever oma's appeltaart met kaneelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
* Barreltje krijgt trek in een hoorntje met bananen, straciatella en meloen ijsklinkt lekker... alleen die straciatella mag je van mij zelf opetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
* Barreltje krijgt trek in een hoorntje met bananen, straciatella en meloen ijsik ben altijd meer van de zoete ijsjes, caramel, hazelnoot etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een Mars ijsjeVerder prefereer ik als nagerecht eerder een cappucino boven ijs
Same shit, different day
SC hopper present
* Barreltje krijgt trek in een hoorntje met bananen, straciatella en meloen ijsnah, ik hou niet van ijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dat heb ik bewezen in noordwijk
en toch had je ijs in noordwijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben altijd meer van de zoete ijsjes, caramel, hazelnoot etc
Of een Mars ijsjeVerder prefereer ik als nagerecht eerder een cappucino boven ijs
koffie met lovelyquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie!!!!!!!!!!!
Goedemorgen allemaal![]()
hoi
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
kind aan de koffie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:57 schreef missyB het volgende:
zooo ben gewassen en aangekleed, haartjes gefohnd, kind uit tutu getrokken en in gewone kleren , koffieeeeeeee!
morge mevrouwquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie!!!!!!!!!!!
Goedemorgen allemaal
hoe oud zijn jouw kinderen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:57 schreef missyB het volgende:
zooo ben gewassen en aangekleed, haartjes gefohnd, kind uit tutu getrokken en in gewone kleren , koffieeeeeeee!
ik hou van hoorntjes met bolletjes..quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben altijd meer van de zoete ijsjes, caramel, hazelnoot etc
geen! Alleen oude modebladen en een quote uit 2008!quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:46 schreef Pheno het volgende:
Welke Suske en Wiske ligt er? het enige wat ik doe bij de tandarts, iets vroeger gaan zodat ik weer de nieuwste kan lezenDaarna even in de stoel, heel lang hoooooooooooooi zeggen en dat is het dan
ja maar koffie is een mooi excuus om af te sprekenquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben lekkerder puur natuur hoor
Hoi
dan moet je in tilburg naar de intermezzo, zijn maar stuk of 20 verschillende smakenquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik hou van hoorntjes met bolletjes..
en dan voor de toonbank staan en maar niet kunnen kiezen tussen de verschillende smaken
Goedemorgenquote:
Wanneer kom je langs ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja maar koffie is een mooi excuus om af te spreken
mijn kind is net 25 gewordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:59 schreef missyB het volgende:
kind 1 word 9 in september, kind 2 word 4 in juni
ok, ik dacht al. 1 kind naar school maar jij nog niet aangekleed dus die moet wel rond de 10 zijn als ze zelf naar school gaat (of ze wordt opgehaald door een busje)quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:59 schreef missyB het volgende:
[..]
kind 1 word 9 in september, kind 2 word 4 in juni
kind 1 gaat idd met busje, die zit op sbo aan andere kant van de stad en idd de tut was weggevertje he over kind 2 hahahahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, ik dacht al. 1 kind naar school maar jij nog niet aangekleed dus die moet wel rond de 10 zijn als ze zelf naar school gaat (of ze wordt opgehaald door een busje)
en de andere in een tutu, die is nog onder de 5 dan....
goed geraden dus
wie weetquote:
Dat is makkelijk achteraf zeggen. Niemand kan controleren wat jij dacht!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, ik dacht al. 1 kind naar school maar jij nog niet aangekleed dus die moet wel rond de 10 zijn als ze zelf naar school gaat (of ze wordt opgehaald door een busje)
en de andere in een tutu, die is nog onder de 5 dan....
goed geraden dus
En als de pinguin dat zegt, dan is het zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is makkelijk achteraf zeggen. Niemand kan controleren wat jij dacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |