komt goed, geef je binnenkort wel meer infoquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was bonnie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godsamme
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op maandag 11 april 2011 23:56 schreef BobbyB het volgende:
Dat was bonnie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
tegen het sadistische aanquote:
quote:
quote:
Nee hoor, ik speel altijd hard to get.quote:Op maandag 11 april 2011 23:56 schreef MiVer het volgende:
[..]
komt goed, geef je binnenkort wel meer info
nu heb ik je immers beet
Jij hebt trouwens sowieso de film 'The Kids Are All Right' gezien he?quote:
Nee? Nooit van gehoord zelfs.quote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens sowieso de film 'The Kids Are All Right' gezien he?
Klopt. Maar in de SC gedroeg ze zich dan ook altijd voorbeeldig met opmerkingen als:quote:Op maandag 11 april 2011 23:57 schreef Dqod het volgende:
Jullie kennen 4ebe klaarblijkelijk niet goed genoeg u_u
quote:
Oh sorry, ik zal me wel weer gedragen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Maar in de SC gedroeg ze zich dan ook altijd voorbeeldig met opmerkingen als:
"Kibbeling"
"Kip Vanavond, maar dinges heeft het gemaakt en het smaakt een beetje naar kots"
en "Ik heb een courgette gekregen en ik ben nog niet eens jarig."
Oh dat had ik verwacht. Moet je even googlen. En ze gebruiken muziek van Vampire Weekend, Fever Ray en MGMT. Hoe briljant is dat alquote:
Ooit komt het er uit eh u_uquote:Op maandag 11 april 2011 23:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Maar in de SC gedroeg ze zich dan ook altijd voorbeeldig met opmerkingen als:
"Kibbeling"
"Kip Vanavond, maar dinges heeft het gemaakt en het smaakt een beetje naar kots"
en "Ik heb een courgette gekregen en ik ben nog niet eens jarig."
ALS JE T MAAR LAATquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zal me wel weer gedragen.
Ik dacht dat die opmerking niet zo erg was
Better out than in I always sayquote:
Omdat nederlands een lelijke, harde, schreeuwerige taal isquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef MouzurX het volgende:
Waarom klinken engelse teksten eigenlijk altijd "normaal" terwijl dat dan in het nederlands van geen meter zou klinken?
En als je nadenkt hoe een engelse dat liedje zou horen dan slaat de tekst vaak ook nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |