jij zou hetzelfde doen, viespeuk. je bent gewoon jaloers.quote:Op maandag 11 april 2011 23:51 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die Miranda's kruis betasten.
Dankquote:
ohh u jellyquote:Op maandag 11 april 2011 23:51 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die Miranda's kruis betasten.
hahahaquote:Op maandag 11 april 2011 23:49 schreef MiVer het volgende:
[..]
dan ben je gebruiksklaar
en wellicht na afloop walgelijk
Dit nummer. Repeat.quote:
Nee hoor, ik zou hem er gelijk inschuiven, betasten lijkt verdacht veel op voorspelquote:Op maandag 11 april 2011 23:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jij zou hetzelfde doen, viespeuk. je bent gewoon jaloers.
Gewoon op dat podium rapen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou hem er gelijk inschuiven, betasten lijkt verdacht veel op voorspel.
Euhh oké.quote:
Wie is nu dan de stoere vrouw? Adam?quote:
rappen bedoel je?quote:
Dat heb ik gedaan.quote:Op maandag 11 april 2011 23:52 schreef moomoo het volgende:
ik heb 2 krassen op mijn gezicht en geen idee hoe ik er aan kom
Sinds wanneer maak jij zulke opmerkingen, hmm?quote:
Oh, heb jij ook die kras op mijn wang gezetquote:
Ik zie alleen maar die lekkere gozerquote:Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef pipojansen het volgende:
zie je het dan niet?
ze heeft geld aan haar riem hangen.
Dat was bonnie.quote:Op maandag 11 april 2011 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh, heb jij ook die kras op mijn wang gezet
Het bloedde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Tof nummer.quote:
Dat vond ik leuk.quote:
Definieer "zulke"quote:Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij zulke opmerkingen, hmm?
Nee, dat durf ik niet.quote:Op maandag 11 april 2011 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh, heb jij ook die kras op mijn wang gezet
Het bloedde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |