Al 2125 delen weg.quote:
Algemeen bekend..quote:Op maandag 11 april 2011 23:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ga echt geen moeite doen om cijfers op te zoeken die algemeen bekend zijn.
Jij hebt misschien meer last van tokkies, maar het is percentueel, niet nominaal.
Wat schuift het?quote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef pipojansen het volgende:
ik vind dat er een pic geplaatst moet worden van een stoere vrouw.
quote:
Als je t maar laatquote:
Ik wilde Xena plaatsen..mgoed.quote:
Dat mag.. Ik oordeel op de individuquote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef MouzurX het volgende:
Ik ben niet racistisch, ik heb gewoon positieve vooroordelen mbt de blanke man/vrouw.
Lissiequote:
als ik op bezoek bij jouquote:
Ik ook. en een type bondkraag, lakse houding en gekleurd krijgt meteen een negatief oordeel.quote:
Dat magquote:
Erg kortzichtigquote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef MouzurX het volgende:
Ik ben niet racistisch, ik heb gewoon positieve vooroordelen mbt de blanke man/vrouw.
Goed zo!quote:
Lakitu belachelijk maken terwijl hij er niet isquote:Op maandag 11 april 2011 23:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ook. en een type bondkraag, lakse houding en gekleurd krijgt meteen een negatief oordeel.
Dat mag ook.. Ik kijk liever naar persoonlijkheid..quote:Op maandag 11 april 2011 23:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ook. en een type bondkraag, lakse houding en gekleurd krijgt meteen een negatief oordeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |