Ohw ja...quote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Simone en Hans zijn bij Roger Waters!
Ja he, echt wel verrassend leuk.quote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
Eindelijk new kids gekeken, en kan alleen maar dit doen![]()
![]()
moooooi daar gaat het on hequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:12 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, zo nu even duidelijk, het was echt zo vreselijk goed, die show
Live klinkt zelfs nog beter als op cd, ik heb zo geen spijt ervan
Mooi dat het goed wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:12 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, zo nu even duidelijk, het was echt zo vreselijk goed, die show
Live klinkt zelfs nog beter als op cd, ik heb zo geen spijt ervan
Okidoki veel plezierquote:
Dus het is geluktquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef Kally het volgende:
Geen plezier hoor
Heb een nieuwe slaapkamerdeur gekocht
Toch maar wel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef Kally het volgende:
Geen plezier hoor
Heb een nieuwe slaapkamerdeur gekocht
Ik post in beidequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind je het gek? KSC is het magische woord..
Laat maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik post in beideDus het ligt niet aan mij
Uhu..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Eigenlijk heeft de 3FM Awards de ruimte van de TMF inmiddels wel ingevuld. Al is de line-up een beetje matig.
Ja dacht ik ook, maar het bleef niet gemaaktquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch maar wel?
Ik dacht dat je hem net had gemaakt
De afgelopen jaren was het gewoon ruk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig staan Pinkpop en Lowlands nog wel keihard overeind. Verder is alles vrij low-budget geworden.
TMF Awards was 15 jaar geleden echt booming, daar keek je naar uit.
Ja zeker weten welquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig staan Pinkpop en Lowlands nog wel keihard overeind. Verder is alles vrij low-budget geworden.
TMF Awards was 15 jaar geleden echt booming, daar keek je naar uit.
Ohw, das wel balen...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, maar het bleef niet gemaakt
Njah, nu maar een nieuwe, die ik weer moet vervenquote:
Ruk is het niet, anders. Intiem, naar de mogelijkheden. Was vorig jaar in Enschede wel gezellig hoorde ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
De afgelopen jaren was het gewoon ruk.
Toentertijd met internationale artiesten en alles
Dat zal best, maar heb jij er ook maar iets van op tv gezien?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ruk is het niet, anders. Intiem, naar de mogelijkheden. Was vorig jaar in Enschede wel gezellig hoorde ik.
Het is van de kabel verdwijnen sinds vorige week maandag. Kapot gemacht door MTV Networksquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
TMF is voor mij al een paar jaar verdwenen, staat niet eens meer op de tv volgens mij.
Catch the guys Kal!
heb je het nog geprobeerd met het beeldscherm?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, nu maar een nieuwe, die ik weer moet verven
En een kapotte laptop wederom![]()
![]()
Het is alleen dat de doelgroep van TMF 538 boven 3FM verkiest.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
3FM gaat ook al handig met de Mega Top 5 aan de haal. Vroegah was De Dag Top 5 het programma om 19.00 uur dat je altijd keek.
Dat wordt ook al steeds minder, 538 heeft het behoorlijk moeilijk. Slam wint ook terrein op dat gebied.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is alleen dat de doelgroep van TMF 538 boven 3FM verkiest.
Ze zijn nog steeds elke maand marktleider toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat wordt ook al steeds minder, 538 heeft het behoorlijk moeilijk. Slam wint ook terrein op dat gebied.
Maar ik vind dat ze op 3FM altijd stomme muziek draaien, en op 3FM zit toch ook die engnek??quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:53 schreef iBenny het volgende:
Hier 3FM of 538.. beiden heb ik na een tijdje wel gehoord en dan verwissel ik naar de ander
Giel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik vind dat ze op 3FM altijd stomme muziek draaien, en op 3FM zit toch ook die engnek??
ja diequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:57 schreef iBenny het volgende:
Ik zal ff voor je zoeken Vaduz...
[..]
Giel?
Ik hou van 100% NLquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Onderweg...
Zitten we dan met z'n allen liedjes te raden![]()
Die gaat wel hard vooruit, sinds die zo'n jonge vriendin heeft. Werd ook tijd.quote:
Ik vind hem irritant en hij draait kutmuziekquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die gaat wel hard vooruit, sinds die zo'n jonge vriendin heeft. Werd ook tijd.
Onzin radio staat er nog niet bijquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:59 schreef iBenny het volgende:
Vaduz...
http://radio.nl/portal/ho(...)l?intArticleID=83185
Na deze maand worden de cijfers van Maart+April bekend gemaakt.
Ok, close call, maar 538 zit zeker weer in de lift.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:59 schreef iBenny het volgende:
Vaduz...
http://radio.nl/portal/ho(...)l?intArticleID=83185
Na deze maand worden de cijfers van Maart+April bekend gemaakt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker om mee wakker te worden..
Nee, die sidekicks vind ik echt he-le-maal niks..quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik niet
Verschrikkelijk
Ik vind edwin Evers zoooo leuk
echtquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, die sidekicks vind ik echt he-le-maal niks..
Overdreven gelach enzo
Alsof er een wasbeer gekietelt wordt en echt om de stomste grappen. Ook de grappen die al een uur geleden gemaakt zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ik lig altijd in een deuk
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, die sidekicks doen zo dom bij 538, tergend!
De Coen & Sandershowquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Maar ligt het aan mij, of luister ik op het verkeerde moment?
Maar op 3FM is meestal toch alleen rockmuziek
Door Giel denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen rock. Hoe kom je daar nou bij.
Ze hebben een fijne mix van fijne platen uit de top 50, genoeg Nederlands talent, de platen van eerder die goed blijven en nog leuke dj's ook.
Annemieke is niks, gekunstel met woorden en niet zo innemend. Paul Rabbering ben ik wel fan van, goede radiomaker met leuke items en zelfspot.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:23 schreef iBenny het volgende:
Ik vind alleen Paul Rabbering een eikel
En die vrouw zaterdagochtend is ook kut..
Voor de rest is het allemaal wel te doen.
Ik weet niet precies hoe je die muziek kan omschrijven... gewoon leuk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wat versta jij onder leuke? En tot hoelaat? Ik stap om 17:15 uur in de auto
nou noem eens wat nummersquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe je die muziek kan omschrijven... gewoon leuk.
En dat is tot 19:00uur, dus prima te doen
Ja, dat ga ik niet verklappen... das een verassingquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou noem eens wat nummers
Owk ik ga speciaal voor jou vanmiddag 3FM opzetten
Je moet de playlist eens bekijken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou noem eens wat nummers
Owk ik ga speciaal voor jou vanmiddag 3FM opzetten
Hmm, als we dr over moeten halen is dat wel beter..quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Coen en Sandershow is echt wel een kwestie van smaak Benny. Niet iedereen vindt dat leuk. Kun je beter vanaf 19.00 uur gaan luisteren naar Veenstra.
16:45 JESSIE J & B.O.B. Price Tagquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je moet de playlist eens bekijken.http://www.3fm.nl/welkliedjewasdat
Ik heb wel m'n twijfels of het c_a d'r zender is. Gezien de eerdere berichten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmm, als we dr over moeten halen is dat wel beter..
Jamie Woon, dat is ook typisch 538 lijkt me. Gaat de hitlijsten wel bestormen. En Dotan doet dat al, mooi nummer, was al megahit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
16:28 JAMIE WOON Lady Luck
16:21 DOTAN This Town (Serious Talent)
Ja misschien als ik het nummer hoor dat ik het wel ken hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jamie Woon, dat is ook typisch 538 lijkt me. Gaat de hitlijsten wel bestormen. En Dotan doet dat al, mooi nummer, was al megahit.
ja denk het ook wel....quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je luistert 538, dan moet je deze wel kennen
echt? En die vond ik leuk toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kent uit die lijst meer dan je kent, als je het hoort.
En Alexis Jordan draaide ik in Drenthe ook nog.
Jawel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt? En die vond ik leuk toch?
veel plezierquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben even een uurtje of wat op pad. Tot later!
Ow gelukkigquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:54 schreef Kally het volgende:
Het is niet het beeldscherm, die doet het, hij start niet door maar binnen de garantie dus hij wordt gemaakt.
Ja tochquote:
quote:
Dat, en samen me Veenstra Veenstra is het helemaal geweldig. Misschien wel het beste van het moment.quote:
Rabbering draait altijd midweeks om half vier een oude HH plaat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond Decibel op zaterdagavond een keer leukAllemaal oude happy hardcore
En dan die oma in CHina, die haar kleinkind dood vanwege het sterrenbeeld en een voorspelling van een waarzegster.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef Bellatrix het volgende:
Die seriemoordenaar in NY die Jack the Ripper na doet._!
echt waarquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan die oma in CHina, die haar kleinkind dood vanwege het sterrenbeeld en een voorspelling van een waarzegster.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oma doodt kleinzoon om verkeerd sterrenbeeld
Rob vroeg het gister nog, kan ze dat allemaal zelf dan, de deur erin hangen enzo?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:10 schreef Kally het volgende:
Hij wordt opgehaald en dan 10 tot 15 werkdagen.
Ben nu nieuw slot in de deur aan het zetten, leuk niks voorgeboord natuurlijk, maar het lukt me zomaar
Ik ga een klusbedrijf beginnen
Waarom?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef iBenny het volgende:
Leuk man...
Ik moet een officiele IQ-test ondergaan.
ik heb dat ook een keer gehadquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef iBenny het volgende:
Leuk man...
Ik moet een officiele IQ-test ondergaan.
Ja wat dacht je van mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb het nooit gedurfd._! Ben bang dat ik eigenlijk heel dom blijk te zijn.
Ditto! Het gekke is dat ik het wel kan, maar niet met tijdsdruk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb er ook nog nooit een gemaakt. Mijn wiskundig inzicht doet me vast dom lijken.
Ben al lang blij als het rond de 100 is, want dat is gemiddeld toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat dacht je van mij
Maar viel harstikke mee
Concentratieboog is bij mij ook het probleem, als ik iets met tegenzin doe.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ditto! Het gekke is dat ik het wel kan, maar niet met tijdsdruk.Dan zit ik de hele tijd naar die kut teller te kijken.
Ik heb een paar jaar geleden ook al eens een kinderversie mogen doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je zien hoeveel er weer afgebrokkeld is Benny.
ja klopt, ik ben toen getest op 113quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben al lang blij als het rond de 100 is, want dat is gemiddeld toch?
Het is niet zo als bij de BNN test, dat je maar een bepaalde tijd hebt voor 1 som hequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ditto! Het gekke is dat ik het wel kan, maar niet met tijdsdruk.Dan zit ik de hele tijd naar die kut teller te kijken.
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is niet zo als bij de BNN test, dat je maar een bepaalde tijd hebt voor 1 som he
Ik ben helemaal trots, hij hangt en gaat open en dichtquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rob vroeg het gister nog, kan ze dat allemaal zelf dan, de deur erin hangen enzo?
Ikke: Ja Siepie is superhandig en doet alles zelf
Rob was echt lief weer gisteren....quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben helemaal trots, hij hangt en gaat open en dicht
Ja hoor, jij en dom is als jezus en de duivel die samen theedrinkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb het nooit gedurfd._! Ben bang dat ik eigenlijk heel dom blijk te zijn.
De keuken, en mijn electra in de slaapkamer, krijg mijn lamp heul niet aan de praat, maar voor hij die inmag eerst opruimen daarquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rob was echt lief weer gisteren....
Hij vroeg nog wat er allemaal moest gebeuren bij je
Ik hoop dat hij volgende week niet hoeft te werken, want dan komt hij gewoon mee
Wat zeg je dat kunstig. Jodenkoek erbij, heerlijk!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoor, jij en dom is als jezus en de duivel die samen theedrinken
dat zal toch wel mee vallenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:48 schreef Kally het volgende:
[..]
De keuken, en mijn electra in de slaapkamer, krijg mijn lamp heul niet aan de praat, maar voor hij die inmag eerst opruimen daar
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat zeg je dat kunstig. Jodenkoek erbij, heerlijk!
Nu je het zegt, deze neger zou ook wel een kopje peulenschillenthee lusten!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoor, jij en dom is als jezus en de duivel die samen theedrinken
ok dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef Kally het volgende:
Vaduz jodenkoek
Uhm zmiran mijn slaapkamer is echt een puinbak momenteel, gooi alles daar neer
Te lang al niet meer gehad.quote:
wie is Rienquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:52 schreef Kally het volgende:
O en Benny, jongste wil een taart met Rien erop voor zijn verjaardag haha
Ga hem dit weekend ff opruimenquote:
Vriendje van Jimmy Neutron die nu een eigen serie heeft, ik ga zo jodenkoeken halen denk ikquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Vriendje van Jimmy Neutron die nu een eigen serie heeft, ik ga zo jodenkoeken halen denk ik
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:55 schreef Kally het volgende:
Ik moet zo even weg, kids halen, maar dan kom ik terug, beloofd
zelfs die ken ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Vriendje van Jimmy Neutron die nu een eigen serie heeft, ik ga zo jodenkoeken halen denk ik
Rienquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:52 schreef Kally het volgende:
O en Benny, jongste wil een taart met Rien erop voor zijn verjaardag haha
Ook gewoon gekocht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Kally het volgende:
Warme chocomel met slagroom en een jodekoek
Ik had er zo'n trek in ineensquote:
volgens mij had ik me daar ook voor ingeschreven, tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:52 schreef Kally het volgende:
Miran, ik heb die gratis honig mixen binnen, voor nasi en kip madras
Ja ik had die link van jouquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij had ik me daar ook voor ingeschreven, toch
okidoki rustig aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef Kally het volgende:
Ik ga even van de pc af, mijn handen doen best pijn na het geklus, dus even laten rusten.
Sorry Miran
Tot later
wat kan jij nog laat bellenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef Pheno het volgende:
Ik krijg mijn huisarts weer niet te pakken. Heb je ook weer eens wat, en is die lijn constant bezet
Ik bel ook niet met de afspraaklijn, die is maar een uur of twee per dag beschikbaarquote:
Wij kunnen voor alles bellen tot 11:00 uurquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik bel ook niet met de afspraaklijn, die is maar een uur of twee per dag beschikbaar
Oh, wij tussen 8 en 9 en tussen 11 tot 12.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij kunnen voor alles bellen tot 11:00 uur
dat is wel ideaal toch ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, wij tussen 8 en 9 en tussen 11 tot 12.
Als je iemand aan de lijn kon krijgen wel jaquote:
dan rij je er toch even langsquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je iemand aan de lijn kon krijgen wel ja
Maar ik heb het lef niet om voor noodgevallen te bellen, dat is echt not done.
Ik heb nu de therapeute waar ik al eerder vorig jaar zat maar gemaild. of ze niet even kan kijken. Ik heb nu een constant krampende schouder/nekquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan rij je er toch even langs
Doe ik ook wel eens als ik niemand te pakken krijg
Lekkere massage nodig?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu de therapeute waar ik al eerder vorig jaar zat maar gemaild. of ze niet even kan kijken. Ik heb nu een constant krampende schouder/nek
Mensendieck, maar doet dus af en toe ook een massage waar je even afvraagt of het echt gezond isquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zeg ik nu
Gekke Miranda![]()
Is het een massage therapeute?
ALtijd!quote:
is dat kraken? Of is dat weer iets anders?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensendieck, maar doet dus af en toe ook een massage waar je even afvraagt of het echt gezond is
Nou daar doen ze idd niet aan (mensendieck kijkt vooral naar houding en forceert niets). Een manueel therapeut heb ik ook gehad en dan heb je helemaal het idee dat je de hoofdrol in de nieuwe exorcist zonder computereffecten kan doen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dat kraken? Of is dat weer iets anders?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou daar doen ze idd niet aan (mensendieck kijkt vooral naar houding en forceert niets). Een manueel therapeut heb ik ook gehad en dan heb je helemaal het idee dat je de hoofdrol in de nieuwe exorcist zonder computereffecten kan doen!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:55 schreef Pheno het volgende:
op zich aardig, maar na al die achtbanen was ik wat verzadigd
Ik ben nog nooit in London geweest, dus neequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
Pheno wist jij dat ze bij Londen ook een attractiepark hadden
Ik niet
http://www.thorpepark.com/quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in London geweest, dus neeToch maar eens loeren.
http://www.thorpepark.com/rides/saw-the-ride.aspxquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.thorpepark.com/rides/saw-the-ride.aspx
Nice. Sheikra look-alike! Die was dan 200 feet, maar ook loodrecht naar beneden. Heerlijk!
Ik zit net met mijn vrouw: nice parkquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van dit soort parken
Nu nog iemand vinden die met me mee wilt
ikke ikke!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van dit soort parken
Nu nog iemand vinden die met me mee wilt
Dat sowieso. Eens kijken of het Bush Gardens in Amerika kan overtreffen!quote:
ik zat op t station.. Ondertussen in de trein.. Maar dat vind ik ook nog aardig koud!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:36 schreef JJH het volgende:
[..]
in de trein achter glas en in de zon is het prrrima te doen.
Ik kan een auti-pas aanvragen en daarmee kan ik de wachtrij omzeilen. Maar dat doe ik niet, dat vind ik misbruik maken van de situatie. Ik kan best wel even in de rij wachten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:03 schreef iBenny het volgende:
Ik wil ook in een achtbaan
2 jaar geleden, toen we een seizoenskaart voor Walibi hadden, ben ik een keer de hele dag in de Xpress gegaan(jaja, en in de rij). Ouders en broertjes het park in, ik de achtbaan... hoppa!
Ik ook. Zeker bij lange rijen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou daar dan echt gebruik van maken. Zegt ook wel weer wat over mij.
Weet je wat ook tof is...quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat.
Thuis, nu eerst koken. Iets met kip en een wok.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet je wat ook tof is...
Als er een medewerker met je mee moet lopen om attracties te openen, omdat het zo rustig is
Na een tijdje kan datquote:
ik zou hem ook gewoon aanvragenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou daar dan echt gebruik van maken. Zegt ook wel weer wat over mij.
dat is niet altijd zo hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:38 schreef iBenny het volgende:
In de zomer in de Efteling____!
Das gewoonweg een drama
ik ben wel eens midden in de zomer (lees zomervakantie) geweest, en toen was het helemaal niet drukquote:
Gisteren kon je een kanon afschieten. De rustquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:38 schreef iBenny het volgende:
In de zomer in de Efteling____!
Das gewoonweg een drama
We hebben een keer 3uur voor die attractie met de grote boten gewacht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben wel eens midden in de zomer (lees zomervakantie) geweest, en toen was het helemaal niet druk(en op een zaterdag
)
Wachten voor attractiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben een keer 3uur voor die attractie met de grote boten gewacht.
Dan is het wel leukquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gisteren kon je een kanon afschieten. De rust
Ja, ik weet ook niet precies hoe het werkt. Kan via het NVA dat is het enige wat ik weet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou hem ook gewoon aanvragen
Ik haat lange wachtrijen
WUTquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben een keer 3uur voor die attractie met de grote boten gewacht.
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zeg ik... we hebben die dag in niet meer dan 4 attracties gezeten
met kinderwagenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:48 schreef JJH het volgende:
Op een mooie zonnige zater of zondag in het hoogseizoen naar een attractiepark gaan.
Ik ook niet, ik zou ook niet gaan als ik al merk dat het druk is. Ik was ook als de dood met Halloween in Florida: maar blijkbaar was het daar echt crisis, want we hebben in de vier dagen dat we de Disney-parken aandeden denk ik bij elkaar een uur gewacht, het meeste was gewoon doorlopen!quote:
Het liefst zo'n dubbele, die afgekeurd is om in Irak ingezet te worden als tank!quote:
die in movieworld is leukerquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil nog eens een keer naar Halloween in Walibi! Dat lijkt me zo tof
Dat is in Deutschland toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die in movieworld is leuker
En enger
Welke stad is dat dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja![]()
Dat kunnen we wel doen in oktober? Is voor jou misschien ook dichterbij?
Plopsalandquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Welke stad is dat dan?
Ik wil ook nog een keer naar Disneyland..
Ik moet nog best veel van die parken bezoeken
Efteling
Disneyland
Movieworld
Plopsaland.. (oh.. laat ik die maar overslaan)
Bedankt, gisteren zag ik niks, hoorde ik het alleenquote:
Bij het FP artikel staan ook filmpjes van vrijdag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Bedankt, gisteren zag ik niks, hoorde ik het alleen
Borkum ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:00 schreef PatriQue89 het volgende:
In de zomervakantie ga ik naar walibi, de dierentuin, en naar Borkum!
Dat sowieso, en misschien nog wel meer
ik ook misschien weer het hotel ookquote:
Yes..quote:
Ik hoop zo dat er een dvd van komt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:04 schreef Kally het volgende:
Hans wat een opening om te zien, ik heb het alleen gehoord
Ik was 6 weken oud toen ik voor het eerst naar de efteling gingquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:04 schreef JJH het volgende:
Ik ben nooit verder gekomen dan het sprookjesbos.
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yes..
een schiereiland van Deutschland..is 50 minuten met de boot vanaf Delfzijl
Mijn vader heeft daar midden jaren 90 gewoond, en dan gingen we om de 2 week daar heen 's weekends.. een paar jaar.. we woonden daar aan het strand, vet nicemaar.. ik ken 't daar dus wel goed.. dus probeer elk jaar even terug te gaan.. even kijken bij m'n ex-stiefmoeder..
en op 't strand liggen! hahaha
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef Kally het volgende:
O morgen gaat laptop weg, dan 2 weken voor die terug is
Er was al betaald en de Efteling ligt niet bepaald om de hoek.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zou ook niet gaan als ik al merk dat het druk is. Ik was ook als de dood met Halloween in Florida: maar blijkbaar was het daar echt crisis, want we hebben in de vier dagen dat we de Disney-parken aandeden denk ik bij elkaar een uur gewacht, het meeste was gewoon doorlopen!
Ja, dat is altijd spannend!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
We was al betaald en de Efteling ligt niet bepaald om de hoek.
Ik ook, de wind stond goed!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Bedankt, gisteren zag ik niks, hoorde ik het alleen
Ja kost niksquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou gelukkig in de garantie toch
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:25 schreef JJH het volgende:
Het geluid was trouwens ook echt goed. Weggeblazen, en geen piep in de oren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |