Ohw ja...quote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Simone en Hans zijn bij Roger Waters!
Ja he, echt wel verrassend leuk.quote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
Eindelijk new kids gekeken, en kan alleen maar dit doen![]()
![]()
moooooi daar gaat het on hequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:12 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, zo nu even duidelijk, het was echt zo vreselijk goed, die show
Live klinkt zelfs nog beter als op cd, ik heb zo geen spijt ervan
Mooi dat het goed wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:12 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, zo nu even duidelijk, het was echt zo vreselijk goed, die show
Live klinkt zelfs nog beter als op cd, ik heb zo geen spijt ervan
Okidoki veel plezierquote:
Dus het is geluktquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef Kally het volgende:
Geen plezier hoor
Heb een nieuwe slaapkamerdeur gekocht
Toch maar wel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef Kally het volgende:
Geen plezier hoor
Heb een nieuwe slaapkamerdeur gekocht
Ik post in beidequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind je het gek? KSC is het magische woord..
Laat maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik post in beideDus het ligt niet aan mij
Uhu..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Eigenlijk heeft de 3FM Awards de ruimte van de TMF inmiddels wel ingevuld. Al is de line-up een beetje matig.
Ja dacht ik ook, maar het bleef niet gemaaktquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch maar wel?
Ik dacht dat je hem net had gemaakt
De afgelopen jaren was het gewoon ruk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig staan Pinkpop en Lowlands nog wel keihard overeind. Verder is alles vrij low-budget geworden.
TMF Awards was 15 jaar geleden echt booming, daar keek je naar uit.
Ja zeker weten welquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig staan Pinkpop en Lowlands nog wel keihard overeind. Verder is alles vrij low-budget geworden.
TMF Awards was 15 jaar geleden echt booming, daar keek je naar uit.
Ohw, das wel balen...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, maar het bleef niet gemaakt
Njah, nu maar een nieuwe, die ik weer moet vervenquote:
Ruk is het niet, anders. Intiem, naar de mogelijkheden. Was vorig jaar in Enschede wel gezellig hoorde ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
De afgelopen jaren was het gewoon ruk.
Toentertijd met internationale artiesten en alles
Dat zal best, maar heb jij er ook maar iets van op tv gezien?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ruk is het niet, anders. Intiem, naar de mogelijkheden. Was vorig jaar in Enschede wel gezellig hoorde ik.
Het is van de kabel verdwijnen sinds vorige week maandag. Kapot gemacht door MTV Networksquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
TMF is voor mij al een paar jaar verdwenen, staat niet eens meer op de tv volgens mij.
Catch the guys Kal!
heb je het nog geprobeerd met het beeldscherm?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, nu maar een nieuwe, die ik weer moet verven
En een kapotte laptop wederom![]()
![]()
Het is alleen dat de doelgroep van TMF 538 boven 3FM verkiest.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
3FM gaat ook al handig met de Mega Top 5 aan de haal. Vroegah was De Dag Top 5 het programma om 19.00 uur dat je altijd keek.
Dat wordt ook al steeds minder, 538 heeft het behoorlijk moeilijk. Slam wint ook terrein op dat gebied.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is alleen dat de doelgroep van TMF 538 boven 3FM verkiest.
Ze zijn nog steeds elke maand marktleider toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat wordt ook al steeds minder, 538 heeft het behoorlijk moeilijk. Slam wint ook terrein op dat gebied.
Maar ik vind dat ze op 3FM altijd stomme muziek draaien, en op 3FM zit toch ook die engnek??quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:53 schreef iBenny het volgende:
Hier 3FM of 538.. beiden heb ik na een tijdje wel gehoord en dan verwissel ik naar de ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |