Weg.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Je maintiendrai :?
Deze gast meent bij bijna elke post van mij dit neer te moeten zetten na een conflict van enkele maanden terug.
Begin er langzaam moe van te worden...
edit: Je maintiendrai :?
Nog zo'n grappige vent
moet je dr natuurlijk ook niet op ingaan, dat werkt nietquote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Kunnen jullie die reacties als ; 'GLC-topic, wachten op slotje' uit mijn topic verwijderen?
Tuurlijk lekker zeiken, maar kwalitatieve topics maken ? Ho, maar.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Kunnen jullie die reacties als ; 'GLC-topic, wachten op slotje' uit mijn topic verwijderen?
Dat is jouw taak toch al? Fagquote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Tuurlijk lekker zeiken, maar kwalitatieve topics maken ? Ho, maar.
Ga Socios pijpe ofzo
Pertinent onwaar.quote:
Dankquote:Op zondag 1 mei 2011 22:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet je dr natuurlijk ook niet op ingaan, dat werkt niet
Doorgaans zijn ze ook wel slecht hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 23:32 schreef linpunt het volgende:
Guys, GLC bashen omdat het GLC is wel heel makkelijk of niet?
Als je eens een keer naar haar topics zou kijken zonder echt te kijken dat ze de TS is, geef je het misschien nog een kans.
ja klopt, maar om nou bij voorbaat al "GLC-topicquote:
neuj, als ze kut doet zeg ik ook dat het kut is, maar om bij voorbaat haten is kinderachtig.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwen
Openlijk je haat uiten en het dan toch weer voor haar opnemen terwijl je stiekem geniet van hoe ze voor schut word gezet
Het is het zoveelste topic daarover en uiteindelijk worden er wat YouTube-filmpjes en wat lyrics geplaatst. Om het feest gelemaal compleet te maken worden 'tegenstanders' ervan beticht wolvenshirts te dragen. Dat kennen we inmiddels wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:52 schreef richnigger het volgende:
Dat mijn klacht toevallig over muziek gaat betekent niet dat het in MUZ thuis hoort, LudoSanders.
Een aardig oeuvre van de beste man. De rest van z'n posthistorie vind ik ook niet echt vol staan met kwalitatieve hoogstandjes.quote:
Ik heb zijn reacties verwijderd. Thanks!quote:Op maandag 2 mei 2011 06:01 schreef Arguru het volgende:
Een aardig oeuvre van de beste man. De rest van z'n posthistorie vind ik ook niet echt vol staan met kwalitatieve hoogstandjes.
graag even actie tegen deze gebruikerquote:Op maandag 2 mei 2011 10:36 schreef Otis2.0 het volgende:
wise die even de mongool komt uithangen om de tijd op zijn tyfussaaie kutkantoor te doden.
Niet zo piepen. Actie -> Reactie.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:39 schreef wise het volgende:
graag even actie tegen deze gebruiker
totaal niet relevant voor dat topic.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Niet zo piepen. Actie -> Reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |