Groetjesquote:
Gaat nog steeds door. Zeer vervelend!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 april 2011 03:42 schreef KevinMalone het volgende:
Zwappel post dit in ieder klb topic op dit moment.
[..]
Groetjes
Wat een kutkleuter weer die kerel.quote:Op maandag 25 april 2011 03:42 schreef KevinMalone het volgende:
Zwappel post dit in ieder klb topic op dit moment.
[..]
Groetjes
Vanaf nu is dat in ieder geval even niet meer mogelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 04:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Gaat nog steeds door. Zeer vervelend!!!!!!!!!!
Is gewoon een link naar let me google that for you. Niets mis mee.quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Mods, de laatste post in Chickies met ontzettend foute gasten is volgens mij niet helemaal zuiver...
Het gaat om een link, geplaatst door Watskezegt (ofzoiets...)
np. Ik zal 'm zo sluiten.quote:Op maandag 25 april 2011 21:18 schreef RickoKun het volgende:
The Situation bij The Roast of Donald Trump
Sorry, is al een topic over
Ok.. had de site niet grondig bekeken, ik verwachtte een foto toen ik op de link klikte, vandaar...quote:Op maandag 25 april 2011 21:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Is gewoon een link naar let me google that for you. Niets mis mee.
[..]
np. Ik zal 'm zo sluiten.
Heb je weer iets om je collega's mee te narren.quote:Op maandag 25 april 2011 21:23 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ok.. had de site niet grondig bekeken, ik verwachtte een foto toen ik op de link klikte, vandaar...
ik>noob>werk wel in de ICT>
Die collega's weten vast wel wat dat is, aangezien zij wél verstand van computers hebbenquote:Op maandag 25 april 2011 21:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je weer iets om je collega's mee te narren.
Mee eens. Smakeloze opmerking.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef BlackLining het volgende:
Gedonderstraal m.b.t. kleine teen
Kan iemand die zever weghalen? Grappen maken over moeders etc heb ik helemaal geen problemen mee ondanks dat die van mij overleden is, maar er zijn ook grenzen. Ik vind het knap onrespectvol.
Kan ik beamen. Erg stijlloos.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef BlackLining het volgende:
Gedonderstraal m.b.t. kleine teen
Kan iemand die zever weghalen? Grappen maken over moeders etc heb ik helemaal geen problemen mee ondanks dat die van mij overleden is, maar er zijn ook grenzen. Ik vind het knap onrespectvol.
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:01 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Of je houdt non-gerelateerde onderwerpen gewoon lekker voor je. Niemand kan het ook maar iets interesseren als je moeder 5 jaar dood is als het al waar zou wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |