Onnodig gescheldquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dit.
Flikker eens op met die verzonnen aandachtsgeile kuttopics, vuile hoer dat je bent. Gadverdamme zeg, bah.
Die lees ik al standaard nieteens meer omdat het alleen maar over haar zelf gaat en socios op haar zit te geilen constantquote:
Is inmiddels van het forum verdwenen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Calypso.
Hoeveel schijttopics gaat deze gast nog maken
Zeg dat dan en laat dat kinderachtige homofiel geroep achterwege. Kleuter.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:04 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb de OP allang gelezen.
Al voordat ik poste.
Misschien ziet de mevrouw de TS niet zitten omdat hij toch wel lelijk ofzo was en daarom zette ze niet door. De relatie was maar een smoes...
Opa
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zeg dat dan en laat dat kinderachtige homofiel geroep achterwege. Kleuter.
Door je taalgebruik is het topic vrijwel meteen veranderd in een zooi bagger en slowchat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef Stuurver het volgende:
Waarom gaan de topics waar moeite in gestopt wordt op slot en die topics waar de OP uit niet meer dan een regel bestaat blijft open?
Neem bijvoorbeeld mijn topic Pokemongevecht in de trein loopt bijna uit in vuistgevecht
En dat schelden hoort gewoon bij de KLB cultuur ik snap niet dat de mods nu ineens moeilijk hierover gaan doen
Schoonmaak actie gehouden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die Charizard niet de bazigste pokemon vinden topic gaat sowieso al nergens over. Gebruiker Gary_Oak moet helaas weer extra kinderachtig doen met zijn vieze plaatjes
Spammen??quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:31 schreef Spouwerranger het volgende:
T-Mobile
Iemand is flink aan het spammen in dit topic.
nergens voor nodig dacht ik zoquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:47 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Denken dat deze topic echt is...In Brabant hebben wij vakantie lamlul.
Ja, vandaar de slotjes op zijn topics.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef Schalks. het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/340286
Deze user zal jullie vast niet ontgaan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |