Ik vond feedbaak wel een goeie TT.quote:
nee gaat gewoon dicht, doe het maar opnieuw + normaalquote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik vond feedbaak wel een goeie TT.
Maar anyway:
Misleidende kksites
Mijn topic. De TT was een spur of the moment en kan wel iets subtieler.
Godsamme, wat een gemiereneuk weer.quote:Op maandag 11 april 2011 23:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee gaat gewoon dicht, doe het maar opnieuw + normaal
we zijn weer klaar met dat trieste ge kk de hele tijd, en van mij hoef je geen topics te openen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 23:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Godsamme, wat een gemiereneuk weer.Het was gewoon een terechte klacht, en de TT is het enige wat tegen de policy ingaat, en dan moet ik een nieuw topic aan gaan maken?
Laat maar zitten, het is wel weer duidelijk hoe selectief topics worden gesloten.
Dan kan je toch gewoon, zoals ik vroeg, de TT even voor me aanpassen en het openlaten.quote:Op maandag 11 april 2011 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
we zijn weer klaar met dat trieste ge kk de hele tijd, en van mij hoef je geen topics te openen hoor
Je begint zelf maar.quote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon, zoals ik vroeg, de TT even voor me aanpassen en het openlaten.
Als jij me een blauw kleurtje geeft pas ik de TT zelf wel aan ja. Tot dan kan ik dat niet.quote:
Of je past je gewoon even aan en neemt niet steeds dat vreselijke woord in de mond, flapdrol.quote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als jij me een blauw kleurtje geeft pas ik de TT zelf wel aan ja. Tot dan kan ik dat niet.
Ook zo typisch dat een topic met een terechte klacht, zoals de mijne, gesloten wordt en dat zoiets: Uberhaupt gasten die Tristan heten gewoon open blijft.
Die gaan uiteindelijk ook dicht. En BoWa is pure cult, die mag dat.quote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als jij me een blauw kleurtje geeft pas ik de TT zelf wel aan ja. Tot dan kan ik dat niet.
Ook zo typisch dat een topic met een terechte klacht, zoals de mijne, gesloten wordt en dat zoiets: Uberhaupt gasten die Tristan heten gewoon open blijft.
Je vervelende oneliners.quote:Op maandag 11 april 2011 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom heb ik ineens een paar notes erbij
Uitleg wil ik swarma, uitleg!
Anders ben je niet meer mijn favoriete mod
Dat is dus wat ik bedoelde met selectief beleid. Hoort niet te kunnen vind ik.quote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die gaan uiteindelijk ook dicht. En BoWa is pure cult, die mag dat.
quote:En als je zelf begint met het normaal openen van topics qua taalgebruik, dan hoeven wij niks te doen. Want kan me niet voorstellen dat je bij jezelf denkt, ach, dat kanker dit, kanker dat (kk voor MAVO'ers) is normaal op FOK!, dus schijt, ik doe het ook.
Nee, dat dacht ik inderdaad niet. Ik dacht er totaal niet bij na. Ik vond het gewoon kansloos dat ze me op zo'n manier probeerden te besodemieteren en ik was daar boos om dus toen zette ik daar kk neer.quote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef kutkabouter het volgende:
TT was een spur of the moment en kan wel iets subtieler.
Dus jij was het?quote:
Er zijn users die wat meer mogen dan een ander. En als we zouden regelneuken, dan had jij ook al een ban tot 2096. Dus niet piepen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik bedoelde met selectief beleid. Hoort niet te kunnen vind ik.
[..]
[..]
Nee, dat dacht ik inderdaad niet. Ik dacht er totaal niet bij na. Ik vond het gewoon kansloos dat ze me op zo'n manier probeerden te besodemieteren en ik was daar boos om dus toen zette ik daar kk neer.
Ik was het niet, maar daar gaat het niet om. Matig die oneliners, want ze zijn vervelend en we halen ze toch weg. En straks heb je weer een ban, wij mailtjes, bla bla geen zin in, je bent een volwassen vent.quote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus jij was het?
Oke jij bent favoriet af!
Zelfde geneuzel. KK dit, kk dat en onelinerbagger.quote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef Schalks. het volgende:
Ik ben ook benieuwd waar ik de reden voor mijn verhoogde aantal notes moet zoeken
Oke, dan maak ik 'm wel opnieuw, zonder kk in de TT...quote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er zijn users die wat meer mogen dan een ander. En als we zouden regelneuken, dan had jij ook al een ban tot 2096. Dus niet piepen.
En wat betreft je taalgebruik, pas het aan. Doe normaal, doen wij normaal. Iedereen lief, bier, tietjes, hoezee, kusje op je bolletje.
Prima, houden wij 'm schoon voor je.quote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Oke, dan maak ik 'm wel opnieuw, zonder kk in de TT...
Wat denk je zelf, beste Ricko?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb ook naar veel notes erbij gekregen, zitten hier ook positieve notes bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |