ok!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
MURP ER KOMT EEN NIEUW TOPIC AAN!
SNEL! Zet het centraal
Ik ben geen schepper, ik ben een bewonderaarquote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, klinkt oprecht.
En open dan zelf iets leuks
Ik denk ook dat het allemaal wel goed komtquote:Op donderdag 14 april 2011 21:48 schreef yvonne het volgende:
Het vreemde is nu aan het optreden,
de mensen van buiten de fobo-kliek vinden het een hartstikke leuke sc, er wordt echt zeer weinig gekloot, maar nu vinden de oorspronkelijke starters het niet leuk meer.
In het begin komen er best veel mensen op een nieuwe SC af, en meer dan de helft haakt wel weer af. En na een week of wat blijf je toch met een vaste kern over.
Kijk het nu eerst eens aan.
En spreek een ander eens aan in pm, werkt, echt!
Gut, het is net alsof je een relatie verbreektquote:Op donderdag 14 april 2011 21:54 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat de 'ik vind het niet leuk meer' voor veel mensen onverwacht kwam
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gut, het is net alsof je een relatie verbreekt
Nee, die is z'n vrouw op mijn aanraden aan het masseren, zodat ie vaker dan 1 keer in de week seks magquote:Op donderdag 14 april 2011 22:15 schreef yvonne het volgende:
Pas maar op, straks komt ome Murp op ons mopperen
Zo gaat dat nou altijdquote:Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef Beach het volgende:
Sowieso ONZ de laatste tijd. Het niveau is vaak beroerd.
Thanksquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Reclamebanner
Gaat maar door dat pesten van juicyhil
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zo gaat dat nou altijd
[ afbeelding ]
Alsof dat uitmaakt, wordt toch gevuld met bagger door die kutkleuters.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:10 schreef MuVo het volgende:
Zou mijn topic: Klagers die klagen maar nooit tevreden zijn! naar KLB verplaatst kunnen worden?
Alvast Bedankt!
Seriously? Moet ik dat nou echt uitleggen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:13 schreef MuVo het volgende:
Waar
[..]
Jammer, mag ik vragen waarom niet?
Was een goede reactie in dat topic.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:42 schreef Rectum het volgende:
Misschien wordt het tijd om eens met je gore pisvingers van die nieuw topicknop af te blijven.![]()
![]()
quote:
Deze ook.quote:
Ja, want een Fokker! heeft toch recht op de vrijheid van topic uiting op FOK!?!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seriously? Moet ik dat nou echt uitleggen.
[..]
Was een goede reactie in dat topic.
FOK!kers hebben geen rechten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:17 schreef MuVo het volgende:
[..]
Ja, want een Fokker! heeft toch recht op de vrijheid van topic uiting?!
Nee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:17 schreef MuVo het volgende:
[..]
Ja, want een Fokker! heeft toch recht op de vrijheid van topic uiting op FOK!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |