For a changequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:34 schreef VacaLoca het volgende:
Wij slanke mensen hebben het maar zwaar
Zulke op het oog dominante zelfverzekerde mannen zijn vaak juist op zoek naar iemand bij wie ze hun gevoelens kwijt kunnen. Dat is een beetje de crux van het verhaal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, er is zeker iets tussen ons, maar ik val gewoon op enigszins dominante, zelfverzekerde mannen. Ik wil tegen een vent kunnen bitchen zonder bang te zijn dat ik hem kwets; eentje waar ik niet zo overheen wals en die niet meteen klaar staat als ik piep. Daar ben ik gewoon zo op uitgekeken en daar is niets spannends aan. Daarnaast is hij heel slank en dat vind ik gewoon niet aantrekkelijk. Daarom, hij is nu wel leuk, maar ik weet wel dat ik hem nooit trouw kan zijn.
Gevoelens kwijt kunnen is niet hetzelfde als schoothondje spelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zulke op het oog dominante zelfverzekerde mannen zijn vaak juist op zoek naar iemand bij wie ze hun gevoelens kwijt kunnen. Dat is een beetje de crux van het verhaal.
niemand heeft 100% controle over zijn figuur, al laten sonja bakker en becel je dat wel denkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:38 schreef Dizorn het volgende:
Er is natuurlijk wel verschil tussen slank en slank. Als je echt zo'n magere lat bent zonder enig spier/vet-weefsel, dan ben je ook gewoon engGa eens een keer wat eten of sporten
Daar had spirit het ook niet overquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:38 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Gevoelens kwijt kunnen is niet hetzelfde als schoothondje spelen
Naja maar dan valt het ook onder de noemer dun/magerquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:38 schreef Dizorn het volgende:
Er is natuurlijk wel verschil tussen slank en slank. Als je echt zo'n magere lat bent zonder enig spier/vet-weefsel, dan ben je ook gewoon engGa eens een keer wat eten of sporten
Je hebt wel 90% in de hand wat je eet en sport. (Andere 10%: Voedingsintoleranties enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niemand heeft 100% controle over zijn figuur, al laten sonja bakker en becel je dat wel denken.
Jawel. Ze had het over mannen die meteen voor haar klaar staan als ze iets had. Dat noem ik een schoothondje iigquote:
Er had nog ergens "jaar" tussen gemoetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:05 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik krijg bijna altijd kortsluiting in mijn hoofd, als ik jouw zinnen lees...
Wat bedoel je hier nu mee in Jip en Janneke () taal?
Precies, want we kunnen het wel schudden bij het kleine dikkertje Spiritquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:34 schreef VacaLoca het volgende:
Wij slanke mensen hebben het maar zwaar
Dat doe ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik pik mijn dingetjes er gewoon uit, alleen dingen die ik echt belangrijk vind ben ik bereid om over te vechten. Al de rest: doe maar wat je wil zolang ik dat ook mag.
Als ik een jaar volop train heb ik net zo'n hammen als die knotskerel, dat kan een latje nooit voor elkaar krijgenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je hebt wel 90% in de hand wat je eet en sport. (Andere 10%: Voedingsintoleranties enzo) En ja tuurlijk de een wordt dan supergespierd, de ander dik, en weer een ander blijft slank. Maar je kan ook spiergroei krijgen als je dun bent vanuit jezelf hoor
Kom op zeg, als je een relatie hebt sta je voor elkaar klaar. Of wordt het dan zo'n komt een voruw bij de dokter verhaal "Schat ik ga stappen, ja kots jij de dure design WC maar onder, nee ik blijf niet bij je, ik ben geen schoothondje".quote:Jawel. Ze had het over mannen die meteen voor haar klaar staan als ze iets had. Dat noem ik een schoothondje iig
Hahahaha ik geloof er zelf voor geen meter in, maar ach uit niewsgierigheid heb ik wel gekkere dingen gelezenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef VacaLoca het volgende:
Alsjeblieft niet van dat geneuzel over sterrenbeelden... tenenkrommend altijd.
Van die mensen die meteen naar je sterrenbeeld vragen en dan allemaal onzin uit gaan kramen
Naja jullie moeten het natuurlijk zelf weten, maar zo denk ik er over
Ram en kreeft schijnt niet te kunnen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef Ordos20 het volgende:
Als we het toch over sterrenbeelden gaan hebben: welke matches zijn dan wel niet do's en dont's?
Oh jawel hoor... Zolang ik maar geen ene reet doe en vreet wat ik wil, houd ik het lijf van een fitness homo... Kost nog best enige discipline aangezien ik soms toch echt wel de behoefte krijg om te sportenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niemand heeft 100% controle over zijn figuur, al laten sonja bakker en becel je dat wel denken.
Je bent echt een hond als dit echt zo is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh jawel hoor... Zolang ik maar geen ene reet doe en vreet wat ik wil, houd ik het lijf van een fitness homo... Kost nog best enige discipline aangezien ik soms toch echt wel de behoefte krijg om te sporten.
Zoek je ruzie?!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies, want we kunnen het wel schudden bij het kleine dikkertje Spirit
Dit. Kijk, als er écht iets is, tuurlijk wil ik dan dat hij klaar staat. Maar ik ken mezelf best wel goed en ik moet gewoon iemand hebben die me af en toe een dikke vette NEE verkooptquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Jawel. Ze had het over mannen die meteen voor haar klaar staan als ze iets had. Dat noem ik een schoothondje iig
Naja, beginnende fitness-homo dan hé...quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je bent echt een hond als dit echt zo is.
Tsja. Ik ben zelf al bijna 1.80, ik wil me nog wel een meisje voelenquote:
Te dun?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, beginnende fitness-homo dan hé...
Maar idd, best bizar... Vet vreten, iedere avond minimaal 2 zakken snoep/snacks naast m'n bed, op de incidentele toernooitjes (beachvolleybal/voetbal/beachvoetvolleybal) in de zomer na doe ik al een jaar of 5 niets meer aan sport en toch ziet het er nog redelijk strak uit allemaal.
Fotootje van twee weken geleden:
[ afbeelding ]
Alhoewel het voor de meeste vrouwen hier wel op het randje van "te dun" zal zitten.
*meldt*quote:
Ha, scheiden al geprobeerd? 15kg binnen een maandquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
*meldt*
Effe serieus, voor veel mensen is het een probleem: ik heb gewoon te veel werkstress om aan te komen. Ideaal, was binnen een maand 20 kilo kwijt
Ik kom (bijna altijd) alleen maar aan als ik gestresst benquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ha, scheiden al geprobeerd? 15kg binnen een maand
Ik doelde meer op het gedeelte 'slanke'. Ik ben 1m88, niet heel lang, maar wel langer dan 1m80quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Ik ben zelf al bijna 1.80, ik wil me nog wel een meisje voelen
Naja, dat ging bij mij inderdaad ook vrij vlot... Een kilo of 8 in een paar maanden en daarmee werd het toch écht te dun.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Ordos20 het volgende:
*meldt*
Effe serieus, voor veel mensen is het een probleem: ik heb gewoon te veel werkstress om aan te komen. Ideaal, was binnen een maand 20 kilo kwijt
Ik snap em echt nietquote:Hoii, goede middag!!
Ook lekker aan het genieten van het zonnetje??
Hoe is je weekend geweest?
Maar serieus...
Dit slaat echt nergens op,
je hebt niets te zoeken op deze site!!
Jaren geleden was ik ook in korte tijd veel afgevallen (terwijl ik al ondergewicht was). Liep er echt bij als een skelet. Lees soms artikelen van modelletjes die overleden zijn aan ondergewicht zijn overleden bij een hoger BMI dan ik toen had. Was ook randje dood. Ik heb er een grijs plukje in mn haar aan overgehoudenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, dat ging bij mij inderdaad ook vrij vlot... Een kilo of 8 in een paar maanden en daarmee werd het toch écht te dun.
De gehele mallemolen doorgelopen bij het ziekenhuis, incl. vage papjes eten en röntgenfoto's maar niemand kon er de vinger opleggen. Dus toen werd het maar "Oorzaak: stress."
Inmiddels wel weer aangekomen, maar de witte vlekken in m'n baard gaan nooit meer weg.
Vet kan ook aan de binnenkant zitten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, beginnende fitness-homo dan hé...
Maar idd, best bizar... Vet vreten, iedere avond minimaal 2 zakken snoep/snacks naast m'n bed, op de incidentele toernooitjes (beachvolleybal/voetbal/beachvoetvolleybal) in de zomer na doe ik al een jaar of 5 niets meer aan sport en toch ziet het er nog redelijk strak uit allemaal.
Fotootje van twee weken geleden:
[ afbeelding ]
Alhoewel het voor de meeste vrouwen hier wel op het randje van "te dun" zal zitten.
Mmmhhh orgaan vervetting (quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:15 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Vet kan ook aan de binnenkant zitten.![]()
(En nee is geen geintje...)
Ah, vandaar dat de hedendaagse jeugd me alsnog telkens "vet" noemtquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:15 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Vet kan ook aan de binnenkant zitten.![]()
(En nee is geen geintje...)
Ja eehhh, je moet het er wel op kunnen he?quote:
Te dunquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef Ordos20 het volgende:
*check
(in dezelfde periode gescheiden)
Trouwens done of not done, 75 kg op 1.92?
Ja, das net als met "ouwe"quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat de hedendaagse jeugd me alsnog telkens "vet" noemt.
Tja, je kunt wel zeggen dat het allemaal om innerlijk draait, maar dat is gewoon politiekcorrecte onzin.quote:
Ja hoor, kom maar brengen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hij was mooi toen ik hem kreeg, affijn volgens het kaartje is het een: Muscari armeniacum.
Dat is net wat je aantrekkelijk vindtquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:06 schreef Pim89 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het gedeelte 'slanke'. Ik ben 1m88, niet heel lang, maar wel langer dan 1m80
Daar las ik laatst een mooie zin over: "Uiterlijk brengt je bij elkaar, innerlijk houdt je bij elkaar". Ik denk dat dat de lading aardig dekt...quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, je kunt wel zeggen dat het allemaal om innerlijk draait, maar dat is gewoon politiekcorrecte onzin.
Truequote:
Dan zou je een goeie ana mij hebben, ik vind dat vrouwen ook best iets mogen kunnen dus als je auto kapot is dan kun je aan me vragen of ik wil helpen, en dan leg ik je uit wat je moet doen, maar verrek ik om het voor je te gaan doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:58 schreef Spirit82 het volgende:
Dit. Kijk, als er écht iets is, tuurlijk wil ik dan dat hij klaar staat. Maar ik ken mezelf best wel goed en ik moet gewoon iemand hebben die me af en toe een dikke vette NEE verkooptIk ga lekker vissen altijd waar de grens ligt
Krijg ik altijd NEE te horen, dan haak ik ook af, maar iemand die inderdaad meteen pootje geeft als ik lief kijk (no pun intended), dat ben ik in no time zat.
Licht eens toe?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zulke op het oog dominante zelfverzekerde mannen zijn vaak juist op zoek naar iemand bij wie ze hun gevoelens kwijt kunnen. Dat is een beetje de crux van het verhaal.
Tweelingen en Waterman, werkt uitstekend. Tweelingen en tweelingen ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef Ordos20 het volgende:
Als we het toch over sterrenbeelden gaan hebben: welke matches zijn dan wel niet do's en dont's?
Oh dat verwacht ik dan wel weer van een manquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan zou je een goeie ana mij hebben, ik vind dat vrouwen ook best iets mogen kunnen dus als je auto kapot is dan kun je aan me vragen of ik wil helpen, en dan leg ik je uit wat je moet doen, maar verrek ik om het voor je te gaan doen.
Sevenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tweelingen en Waterman, werkt uitstekend.
kun je ook olie verversen en banden verwiseelen? Dat kan ik je leren en dan voel je je des te femilinistister!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh dat verwacht ik dan wel weer van een manFeit dat ik prima zelf mn olie kan controleren, mn auto kan wassen en mn bandenspanning kan controleren heeft daar niks mee te maken
Leasebak babyquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kun je ook olie verversen en banden verwiseelen? Dat kan ik je leren en dan voel je je des te femilinistister!
Same here.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kom (bijna altijd) alleen maar aan als ik gestresst ben
Kan ik al.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kun je ook olie verversen en banden verwiseelen? Dat kan ik je leren en dan voel je je des te femilinistister!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
SevenYou complete me again
Misschien moet ik toch overwegen om lesbisch te worden
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Leasebak babyDaar heb ik mensen voor
Er blijft genoeg over wat ik je kan leren, baby.quote:
Oh ja, een beetje tegengas is wel gewenst op zijn tijd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik inderdaad. Ik zit er even totaal doorheen ivm mn werk afronden, nieuwe baan, er óók nog eens moeten zijn voor vrienden die door een nog kuttere periode heen gaan etc en het is gewoon zo ontzettend fijn om iemand te hebben die zo reageert op mijn gekloot: "Tis ok babe :-) Rust maar lekker uit, kusss" en die dan vervolgens ook nog eens gek genoeg is om langs te komen en me de hele avond te knuffelen.
Maar (compleet gestoord van mij natuurlijk) dat is ook meteen de reden waarom ik weet dat het niets gaat worden. Hij is veel te lief en meegaand
Twijfel, twijfel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:44 schreef Seven. het volgende:
Knots heeft trouwens weer gebeld. Ik heb dan gezegd dat hij niet meer moet bellen. Half uur later, terwijl ik net op mijn werk zat, telefoon. Dat hij een appartement heeft gevonden en dat hij meer tijd voor mij vrij kan maken.
Eigenlijk helemaal niet. Maar hij heeft nu wel weer hoop dat het nog te lijmen valt.quote:
Eh, wiens relatie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
Het staat in de sterren geschreven dat het niet gaat werken onze relatie. Wil jij samen met mij bewijzen dat ze geen gelijk hebben?
Geen ideequote:
Is hopelijk niet 1 van je oneliners?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen ideewas ook niet voor hier bedoeld
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Is hopelijk niet 1 van je oneliners?
Heel misschien als ze humor heeft dan vind ze dat wel leuk.quote:
Nee lieverd, als ze humor heeft vindt ze dat juist niet leuk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel misschien als ze humor heeft dan vind ze dat wel leuk.Alleen die kans is zeer klein.
Dan zal ik het maar niet sturenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee lieverd, als ze humor heeft vindt ze dat juist niet leuk.
Ben ik even blij dat ik het niet gestuurd hebquote:
Helaas is spontaniteit niet aan mij besteed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef kastanova het volgende:
Sowieso, dergelijke zinnen moet je er gewoon spontaan uit floepen...
Dat soort gemaakte zooi valt volgens mij nooit echt lekker.
Now you all say.quote:
Heb bloedhekel aan die sterrenbeelden-troep, maar toevallig weet ik dat waar een tweeling voor staat bij mij iig erg klopt. Verklaart bij jou ook een hoop...quote:
Nog een tweelingen meldtquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb bloedhekel aan die sterrenbeelden-troep, maar toevallig weet ik dat waar een tweeling voor staat bij mij iig erg klopt. Verklaart bij jou ook een hoop...
Als je er niks mee hebt... niet zoveel denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
Boogschutter en wat zegt dat? Niet dat ik geloof in die onzin
Voor sommige mensen zal het vast nuttig zijn, maar het is aan jezelf of je die waarde ook ziet of niet...quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef Ordos20 het volgende:
Numero tres (tweelingen) aanwezig.
Ik ben het trouwens met beam of light eens. Hoewel ik niet in de astrologie geloof slaat de beschrijving (de algemene, niet de dagelijkse) behoorlijk goed op mij i.i.g.
Maar of het nou echt nuttig is om je sterrenbeeld te vermelden op een datingsite (zoals RP dat doet), kweenie hoor
Jawel, kun je je altijd verschuilen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef Ordos20 het volgende:
Numero tres (tweelingen) aanwezig.
Ik ben het trouwens met beam of light eens. Hoewel ik niet in de astrologie geloof slaat de beschrijving (de algemene, niet de dagelijkse) behoorlijk goed op mij i.i.g.
Maar of het nou echt nuttig is om je sterrenbeeld te vermelden op een datingsite (zoals RP dat doet), kweenie hoor
Gelukkigquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je er niks mee hebt... niet zoveel denk ik
insert slechte -Engel- grap: dan moet je zelf schietenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkigjammer dat deze boogschutter nog niet door cupido geraakt is
Ik schiet vaak mis als ik al durfquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
insert slechte -Engel- grap: dan moet je zelf schieten
quote:
je hebt een date? Sinds wanneer, vertel vertel!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Dizorn het volgende:
[..]
![]()
En ik geloof wel enigzins in sterrebeelden, maar niet zo oppervlakkig als de meeste mensen. Heb hier nog ergens een geboortehoroscoop liggen die echt fúcking detailleerd ingaat op hoe ik me zou gaan ontwikkelen, waarvan een hoop dingen ook nog echt kloppen. Hoe de neuk het werkt, geen idee. Kan natuurlijk altijd toeval zijn of slim verwoorden.. maar het lijkt best echt. Best impressiveMaar ik ga m'n date niet beoordelen op haar sterrebeeld
Al een week of 2. Uit verweggistan (Zeeland), maar wel erg leuk meisje eigenlijk. Baal wel van de afstand eigenlijk, maar aan de andere kant gaat het tot nu toe zo lekker dat ik niet meteen behoefte heb haar te dumpen voor iets dichter in de buurtquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:58 schreef macondo het volgende:
[..]
je hebt een date? Sinds wanneer, vertel vertel!
wel.erg.leuk.eigenlijk. Dat is een magere woordkeuze, en dat je niet de neiging hebt haar meteen te dumpen is ook al niet zo enthousiast. Maar via welke site? En hebben jullie al verkering (drie keer zoenen is verkering)?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Al een week of 2. Uit verweggistan (Zeeland), maar wel erg leuk meisje eigenlijk. Baal wel van de afstand eigenlijk, maar aan de andere kant gaat het tot nu toe zo lekker dat ik niet meteen behoefte heb haar te dumpen voor iets dichter in de buurt
Oh ik klink negatief, niet de bedoeling. Het is gewoon een erg leuk meisjequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:06 schreef macondo het volgende:
[..]
wel.erg.leuk.eigenlijk. Dat is een magere woordkeuze, en dat je niet de neiging hebt haar meteen te dumpen is ook al niet zo enthousiast. Maar via welke site? En hebben jullie al verkering (drie keer zoenen is verkering)?
Suf zeg. Dit topic raakt zo langzamerhand vol met stamgasten die gewoon een chick hebben. Kasta. Dizorn. Seven (nou ja). Silenus (beetje). Ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:10 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Oh ik klink negatief, niet de bedoeling. Het is gewoon een erg leuk meisjeAlleen is de afstand gewoon irritant. Maar gelukkig wel veel contact verder, en ook dat loopt goed.
Heb haar nu twee keer ontmoet (Een keer in de stad, een keer bij mij thuis). Wel meer gedaan dan drie keer zoenenWe roepen niet dat we fuhkering hebben, maar het is wel duidelijk dat we voor elkaar gaan op dit moment
EDIT: Via Paiq, trouwens. Foto-bewonderaars van elkaar, one-liner gekregen van haar, en zo verder.
Als je in de negorij woont, dan is anderhalf uur goed te doen. Maar als je in een grote stad woont is dat nergens voor nodig. Nederland mag dan klein zijn, maar de dagen zijn kort. Even na het werk langsgaan is gewoon bagger als je twee uur moet rijden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
Ver weg is jammer, maar aan de andere kant... Nederland is klein! Niets is echt ver weg.
Ik vind een uur - anderhalf uur nog best acceptabel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |