Spinvis komt uit nieuwegein. Erg inspirerend is het !quote:Op woensdag 13 april 2011 10:26 schreef Silenus het volgende:
Ik had het er toevallig vanochtend op de fiets nog over met een collega. Het bedrijf is gesitueerd in Nieuwegein.
Hij: Volgens mij woont 20% van de werknemers in Nieuwegein.
Ik: Ik ga nog liever dood dan ik ooit van m'n leven in zo'n kutdorp als Nieuwegein moet wonen.
Hij: Ik heb net een huis toegewezen gekregen in Nieuwegein.
Ik: owww....
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
Maar stiekem denk ik het natuurlijk wel
Wat ben je toch een kutwijfquote:
Ach dergelijke grappen kennen we ondertussen al, dus beetje achterhaald. Kom dan met wat nieuwsquote:Op woensdag 13 april 2011 10:40 schreef Wicked-Game het volgende:
Wat ben je toch een kutwijf![]()
Enschede is een plek van reserveduitsers.... *goed ik ga rennen voordat ik aangevallen word door Cue*
En kampioenenquote:Op woensdag 13 april 2011 10:40 schreef Wicked-Game het volgende:
Enschede is een plek van reserveduitsers....
Ik snap jou niet....quote:Op woensdag 13 april 2011 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat lichte twentse accent van mn date eigenlijk stiekem best wel heel erg leuk vind
Ho, ho. Ze zíjn kampioen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef Silenus het volgende:
Één keer kampioen in 2000 jaar en meteen praatjes.
Als ik m'n vrienden/vriendinnen in Twente bezoek heb ik altijd de neiging weer met ze mee te gaan wat betreft dialect en accent...quote:Op woensdag 13 april 2011 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat lichte twentse accent van mn date eigenlijk stiekem best wel heel erg leuk vind
Ja, die belde mij vanmorgen om 6 uur trouwens, niet opgenomen. Hij heeft hoop.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik m'n vrienden/vriendinnen in Twente bezoek heb ik altijd de neiging weer met ze mee te gaan wat betreft dialect en accent...
Die kop van dinnetje toen dat gebeurde; alsof ze in de jungle tussen een stel neusbotnegers (geëvolueerde versie van knots?) zat.
Misschien iets duidelijker zijn?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, die belde mij vanmorgen om 6 uur trouwens, niet opgenomen. Hij heeft hoop.
Lijkt me inderdaad ook... En 6:00 ook, wtfquote:
Tsja, Oost-Groningen. Ik rij er wel elke dag doorheen, en heb er veel werk liggen (Delfzijl, Veendam etc.) maar echt mooi vind ik het niet. Maar dat heb ik ook bij bij de Klaie in Noord-Friesland.... en ben toch Friesquote:Op woensdag 13 april 2011 11:25 schreef Seven. het volgende:
Ik zou er niet iemand op afwijzen, zijn woonplaats. Zolang het in de buurt is van Brussel (max uurtje rijden), dan ben ik al rap tevreden. Dus ja, Beerta valt wel af.
Ik ben daar ooit eens doorheen gereden, Beerta. Ik moet eerlijk zeggen dat het wel een troosteloze bende is hoor. Kale vlakte. Als er al bomen staan, dan staan er ook huizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |