quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:09 schreef fh101 het volgende:
Dan heb je zo'n groot huis, en nog geen fatsoenlijke plek voor de american fridge.. Net als het bed btw
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ijk-3/fotos/#foto-12
He ja, dat zou goed kunnen want je kunt er in ieder geval goed rondsjezen met een rolstoel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:40 schreef k_man het volgende:
Of een zieke, die niet meer de trap op kan.
Hoeveel mensen wonen wel niet in dat huis?? Aan het aantal tandenborstels te zien 6!quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:31 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
De rest van het huis is niet veel beter.
Jullie kunnen wel een huis afkatten. Maar hebben jullie dat geweldige balkon op het ZUIDEN gezien. De potentie daarvan is zelfs de makelaar ontschoten.quote:
Kavel 212.quote:Zeer scherp geprijsde vrijstaande dijkwoning. Ideaal voor de handige starter die niet bang is om de handen uit de mouwen te steken. Deze rond 1900 gebouwde woning is gelegen op 83 m2 eigen grond.
Wat ik mij afvraag ??? De zwarte lijnen zijn grens lijnen, rood gebouwen. Wat staat daar achter in de tuin ???quote:Perceeloppervlakte 83 m²
Hoe goor wil je het hebben, je tandenborstels in dezelfde ruimte leggen als je toilet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:49 schreef fh101 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen wonen wel niet in dat huis?? Aan het aantal tandenborstels te zien 6!
[ afbeelding ]
Heb jij daar een aparte wasbak voor dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoe goor wil je het hebben, je tandenborstels opslaan naast de toilet. Waarbij men zijn handen wast in dat zelfde wasbak.
Aparte kamer he. Tandenpoetsen naast de WCquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:59 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Heb jij daar een aparte wasbak voor dan?
Bij ons in de badkamer ook wc en wastafel. Maar laat dan tenminste die klep niet open staan..quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:25 schreef R2R het volgende:
In een hoop huizen is dat niet vreemd anders.
huh...waar poets jij dan je tanden als je een badkamer met toilet hebt?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoe goor wil je het hebben, je tandenborstels in dezelfde ruimte leggen als je toilet.
in de keuken misschien? daar is vast geen toilet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:32 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
huh...waar poets jij dan je tanden als je een badkamer met toilet hebt?
Pfff, geen toilet hebben in je keuken...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:33 schreef loecje het volgende:
[..]
in de keuken misschien? daar is vast geen toilet.
misschien handig als je in een flatje woontquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:33 schreef loecje het volgende:
[..]
in de keuken misschien? daar is vast geen toilet.
Het zal wel gezichtsbedrog zijn, maar hoe krijg je die oven open?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:31 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
De rest van het huis is niet veel beter.
Echt zo hinderlijk dat linken niet altijd gaat. Ben wel nieuwsgierig nu trouwens.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:35 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hele huis is griezelig.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:40 schreef Staal het volgende:
Zag de link na quoten. Die akelige sfeer komt waarschijnlijk toch wel door de fotograaf.
Maar wat heeft het kind des huizes krankzinnig veel poppen..
Ik vind het rete-handig als alles in een badkamer zit. Dus wc, wastafel, en douche. Ik kom 's ochtends naakt uit bed en dan wil ik alles in een keer doen. Nou ja, tandenpoetsen misschien later als ik de intentie heb te ontbijten. Maar goed, ik zou het onhandig vinden om de plee niet in de badkamer te stoppen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Aparte kamer he. Tandenpoetsen naast de WC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |