Al een paar keer gepost, maar blijft een absoluut droomhuis. Als ik het geld had...quote:Op zondag 29 mei 2011 11:13 schreef pussywillow het volgende:
Altijd al in een kerk willen wonen?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)emuurde-weerd-oz-56/
Eet smakelijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:13 schreef pussywillow het volgende:
Altijd al in een kerk willen wonen?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)emuurde-weerd-oz-56/
Ik heb daar vaak ook moeite meequote:
Dan zet je er een paar stoelen bij, die tuin is groot zat.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:59 schreef Resistor het volgende:
[..]
je kan niet met meerdere mensen in de tuin zitten (ik zie maar 1 ligstoel)
Dus als jij in een badkamer maar 1 tandenborstel ziet staan is het een 1 persoons-huisquote:Op zondag 29 mei 2011 11:59 schreef Resistor het volgende:
je kan niet met meerdere mensen in de tuin zitten (ik zie maar 1 ligstoel)
Lelijk. Witte vloer, dat totaal niet bij het huis passende tuinhek. Brrrquote:Op zondag 29 mei 2011 11:59 schreef Resistor het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
[ afbeelding ]
Die kerk is mij te steriel, alsof er niemand woont. Kaal, opgeruimd, je kan niet met meerdere mensen in de tuin zitten (ik zie maar 1 ligstoel)
Zover ga ik nou ook weer nietquote:Op zondag 29 mei 2011 19:11 schreef k_man het volgende:
Volgens mij kunnen sommige mensen hier nooit en te nimmer slagen, op huizenjacht.
"Nee, dit huis is niks, er staat maar één tuinstoel."
"Ja, doei, hier wil ik niet wonen hoor. Kijk dan, dan tuinhekje kan écht niet!"
Het verschil is; wij reageren op de huidige staat, jij beeld je in koper te zijn. 2 uitgangssituaties.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:11 schreef k_man het volgende:
Volgens mij kunnen sommige mensen hier nooit en te nimmer slagen, op huizenjacht.
"Nee, dit huis is niks, er staat maar één tuinstoel."
"Ja, doei, hier wil ik niet wonen hoor. Kijk dan, dan tuinhekje kan écht niet!"
? Je bedoeld 'verkoper'?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Het verschil is; wij reageren op de huidige staat, jij beeld je in koper te zijn. 2 uitgangssituaties.
nee ik bedoel koper. ik zie dit topic gewoon als geinig een kijkje bij iemand thuis.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:38 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
? Je bedoeld 'verkoper'?
Overigens: 98% van de 'kopers' hier beeldt zich alleen maar in 'koper' te zijn. De realiteit is anders.
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:42 schreef deadly_kiss het volgende:
Zouden dat allemaal voorlees boekjes zijn?
Wat me iig opvalt is dat ze allemaal keurig in de kast staan, maar op een buitengewoon onpraktische manier. Nog ff snel opgeruimd voor de foto's gok ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:42 schreef deadly_kiss het volgende:
Zouden dat allemaal voorlees boekjes zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |