quote:
Je weet toch wel wat ze zeggen over een sergeant majoor?quote:
And kindergarden is to hard for them?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat ze zeggen over een sergeant majoor?
Heaven doesn't want them and Hell is afraid they are going to take over.
Kindergarden maken we al genoeg mee met al die jonge soldaten en korporaals.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
And kindergarden is to hard for them?
kuko's stelletje omhoog gevallen sld1'squote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kindergarden maken we al genoeg mee met al die jonge soldaten en korporaals.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
kuko's stelletje omhoog gevallen sld1's
Heb er maar 1 gezien die zich geen sgt waandequote:
Wederom, dat zijn jouw woorden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heb er maar 1 gezien die zich geen sgt waande
De aflossing. Mooi, ga ik even een paar uur maffen voor mijn nachtdienst.quote:
Bier!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:13 schreef Braamyo het volgende:
En het is weer kamerhang tijd.... blegh !
Truste! Misschien zie ik je vanavond nog.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De aflossing. Mooi, ga ik even een paar uur maffen voor mijn nachtdienst.
Cola dan maar...quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef Braamyo het volgende:
Neej joh, daar doe ik door de weeks echt niet aan. Maar dat wist je al
Tsja, dat heb je met die nachtdiensten... Overigens draai ik tien keer liever een nachtdienst dan dat ik vroeg mijn bed uit moet. Als ik ergens chagrijnig van word is het vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:01 schreef Maitje het volgende:
@Achja
Whehe... Tja, ben net een uurtje klaar met werken... Meneer moet zonodig pitten
Niets, behalve dat ze verschrikkelijk slap kunnen ouwehoeren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wat is de link tussen Cobra en Maitje dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |