Gerard wordt idd ingehaald door Herr Flipp en Jojanka.....quote:Op maandag 11 april 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goeie tussenstand
Heb op Flip gestemd, omdat Gerard als ver voor ligt.
Ik ben bang dat jij gelijk krijgtquote:Op maandag 11 april 2011 20:51 schreef Wolkje21 het volgende:
De Fobiacs worden genomineerd en Flip krijgt de Wilcard...Let op mijn woorden
Tja, dat is haar keuze idd, ik ben met je eens dat sommigen meer actief zijn dan anderen, Phillip zie ik ook niet zo veel doen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:48 schreef Sonera het volgende:
[..]
ooh oke maar nu moesten ze met het eten de slaapkamer in en was ze boos dat ze geen mayo kon pakken karim wilde zijn mayo delen maar toen zij ze nee ik eet het wel koud
ze is haags hoorquote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef Sunshine1974 het volgende:
Luira praat alles goed wat eMo doet maar Jo hoor je tenminste niet zeiken, die doet die battles gewoon als een echte Rotterdamse: Niet lullen maar poetsen!
quote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef Stability het volgende:
en weer zit ze met die dunne kont op het aanrecht.......de enige in de keuken die weer eens niets doet...
quote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef Urb het volgende:
Leuke TT, of doel je niet op haar blaas-ontsteking?
Een TT met een dubbele bodemquote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef Urb het volgende:
Leuke TT, of doel je niet op haar blaas-ontsteking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |