Not really neequote:
Nee eerst een keuze maken tussen neger of surinamer. Je kan geen 2 nationaliteiten hebben. Wannabe marokkaanquote:
Wat ga je zaterdag doen danquote:Op maandag 11 april 2011 19:57 schreef Viro het volgende:
Ik ga nu F1 2010 spelen, kan niet wachten tot zaterdag
Forza 3quote:
Na dit nummer kun je.quote:
ninja-editten en "is" laten staanquote:Op maandag 11 april 2011 20:01 schreef Karzai het volgende:
Wanneer wordt er nou is goeie muziek gedraaid?
draai jij? Prima!quote:Op maandag 11 april 2011 20:08 schreef Neroje het volgende:
Muziek, je zegt het maar als je een idee hebt Zokunen...
zokunen faaltquote:Op maandag 11 april 2011 20:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er zou toch hardstyle of zoiets komen?
dit is nie hardstyle.. dit is mooi
WOW ben het een keer eens met jouquote:Op maandag 11 april 2011 20:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er zou toch hardstyle of zoiets komen?
dit is nie hardstyle.. dit is mooi
Ik ben weg als hij dat wil, maar radiostilte is voor niemand leuk...quote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom dringen jullie Zook weg? Dat vind ik niet echt aardig..
Zook drong zichzelf wegquote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom dringen jullie Zook weg? Dat vind ik niet echt aardig..
doe niet zo stom. je bent het wel vaker met me eensquote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
WOW ben het een keer eens met jou
Kan je maken van boterham zakjesquote:Op maandag 11 april 2011 20:10 schreef Driepink het volgende:
Maarja
Huppel, ik weet eigenlijk ook nog niet eens of ik wel een luchtbedje heb
Qua muziek is het water <=> vuurquote:Op maandag 11 april 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe niet zo stom. je bent het wel vaker met me eens
Nee, bij Zokunen gaat er iets mis, dus ik vul de leegte even op...quote:
Okquote:Op maandag 11 april 2011 20:12 schreef Neroje het volgende:
[..]
Nee, bij Zokunen gaat er iets mis, dus ik vul de leegte even op...
lul niet, we hebben vaak zat dat we dezelfde nummers leuk vinden.quote:
Oh jij verzorgt deze heerlijke muziekjesquote:Op maandag 11 april 2011 20:12 schreef Neroje het volgende:
[..]
Nee, bij Zokunen gaat er iets mis, dus ik vul de leegte even op...
Ook vaak genoeg niet hoorquote:Op maandag 11 april 2011 20:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lul niet, we hebben vaak zat dat we dezelfde nummers leuk vinden.
maar als jij dat wilt blijven geloven.. van mij mag je![]()
Dat eerste hequote:
Let it be, let it bequote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum genieten zingt stiekem mee
ik had symph gevraagd om 21-22 over te kunnen nemen, maar als zokunen dan perse alsnog zijn show wilt doen, vind ik het goedquote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef Stokstaart het volgende:
Gaat dit nou allemaal van zn tijd af of begint Symp later
Ik heb luchtbedquote:Op maandag 11 april 2011 20:10 schreef Driepink het volgende:
Maarja
Huppel, ik weet eigenlijk ook nog niet eens of ik wel een luchtbedje heb
dat hoop ik ookquote:Op maandag 11 april 2011 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
Al hoop ik natuurlijk stiekem dat hij dat niet wilt
Ik hoop hetquote:Op maandag 11 april 2011 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had symph gevraagd om 21-22 over te kunnen nemen, maar als zokunen dan perse alsnog zijn show wilt doen, vind ik het goed
symp is niet genoeg op de radioquote:Op maandag 11 april 2011 20:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik hoop hetAl draait Symp ook heerlijk maar die is al zoveel op de radio
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had symph gevraagd om 21-22 over te kunnen nemen, maar als zokunen dan perse alsnog zijn show wilt doen, vind ik het goed
Het zijn je speakers. Hier helder geluid.quote:Op maandag 11 april 2011 20:21 schreef Stokstaart het volgende:
Kraakt het nou of ligt dat aan mn speakers
Klinkt heerlijk Zokunenquote:Op maandag 11 april 2011 20:22 schreef Zokunen het volgende:
Hmm ik probeer mn set iets te versnellen dan, wil wel met mn eind plaat stoppen
quote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als er al een overgang is geweest, ik hoorde het niet
latorzkiquote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ga weer wat anders doen![]()
Laters
Ja?quote:
Jij niet. Jij mag bij anderen onder de dekens.quote:Op maandag 11 april 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou! We moeten toch slaapspullen enzo meenemen?
Ja een deken is wel handig.quote:Op maandag 11 april 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou! We moeten toch slaapspullen enzo meenemen?
Jij gaat liever vissenquote:Op maandag 11 april 2011 20:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij niet. Jij mag bij anderen onder de dekens.
Ik heb een groot 2pers zelfoppompend luchtbed, zal ik die anders meenemen?quote:Op maandag 11 april 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja een deken is wel handig.
Ik heb nog een luchtbed, zal morgen even kijken of die niet lek is en op de bank kan ook geslapen worden
Is goed. Maar driepink twijfelt inmiddels of ie hierheen komt zaterdag of naar een party gaatquote:Op maandag 11 april 2011 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een groot 2pers zelfoppompend luchtbed, zal ik die anders meenemen?
Ik heb officieel geen idee meer wie er wel of niet komt.quote:
NOES!quote:Op maandag 11 april 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed. Maar driepink twijfelt inmiddels of ie hierheen komt zaterdag of naar een party gaat![]()
Jij zou met hem meerijden
Dat ligt aan jou. Ga naar de OP en klik op de /tunein link.quote:Op maandag 11 april 2011 20:45 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Wacht,ligt het aan mij of doet radio het niet?
Ligt aan jouquote:Op maandag 11 april 2011 20:45 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Uiteraard.quote:
Mjah dat dusquote:
Ligt aan jou. Klik op het linkje in de OP, en hij doet het weer.quote:Op maandag 11 april 2011 20:45 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |