Not really neequote:
Nee eerst een keuze maken tussen neger of surinamer. Je kan geen 2 nationaliteiten hebben. Wannabe marokkaanquote:
Wat ga je zaterdag doen danquote:Op maandag 11 april 2011 19:57 schreef Viro het volgende:
Ik ga nu F1 2010 spelen, kan niet wachten tot zaterdag
Forza 3quote:
Na dit nummer kun je.quote:
ninja-editten en "is" laten staanquote:Op maandag 11 april 2011 20:01 schreef Karzai het volgende:
Wanneer wordt er nou is goeie muziek gedraaid?
draai jij? Prima!quote:Op maandag 11 april 2011 20:08 schreef Neroje het volgende:
Muziek, je zegt het maar als je een idee hebt Zokunen...
zokunen faaltquote:Op maandag 11 april 2011 20:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er zou toch hardstyle of zoiets komen?
dit is nie hardstyle.. dit is mooi
WOW ben het een keer eens met jouquote:Op maandag 11 april 2011 20:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er zou toch hardstyle of zoiets komen?
dit is nie hardstyle.. dit is mooi
Ik ben weg als hij dat wil, maar radiostilte is voor niemand leuk...quote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom dringen jullie Zook weg? Dat vind ik niet echt aardig..
Zook drong zichzelf wegquote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom dringen jullie Zook weg? Dat vind ik niet echt aardig..
doe niet zo stom. je bent het wel vaker met me eensquote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
WOW ben het een keer eens met jou
Kan je maken van boterham zakjesquote:Op maandag 11 april 2011 20:10 schreef Driepink het volgende:
Maarja
Huppel, ik weet eigenlijk ook nog niet eens of ik wel een luchtbedje heb
Qua muziek is het water <=> vuurquote:Op maandag 11 april 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe niet zo stom. je bent het wel vaker met me eens
Nee, bij Zokunen gaat er iets mis, dus ik vul de leegte even op...quote:
Okquote:Op maandag 11 april 2011 20:12 schreef Neroje het volgende:
[..]
Nee, bij Zokunen gaat er iets mis, dus ik vul de leegte even op...
lul niet, we hebben vaak zat dat we dezelfde nummers leuk vinden.quote:
Oh jij verzorgt deze heerlijke muziekjesquote:Op maandag 11 april 2011 20:12 schreef Neroje het volgende:
[..]
Nee, bij Zokunen gaat er iets mis, dus ik vul de leegte even op...
Ook vaak genoeg niet hoorquote:Op maandag 11 april 2011 20:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lul niet, we hebben vaak zat dat we dezelfde nummers leuk vinden.
maar als jij dat wilt blijven geloven.. van mij mag je![]()
Dat eerste hequote:
Let it be, let it bequote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum genieten zingt stiekem mee
ik had symph gevraagd om 21-22 over te kunnen nemen, maar als zokunen dan perse alsnog zijn show wilt doen, vind ik het goedquote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef Stokstaart het volgende:
Gaat dit nou allemaal van zn tijd af of begint Symp later
Ik heb luchtbedquote:Op maandag 11 april 2011 20:10 schreef Driepink het volgende:
Maarja
Huppel, ik weet eigenlijk ook nog niet eens of ik wel een luchtbedje heb
dat hoop ik ookquote:Op maandag 11 april 2011 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
Al hoop ik natuurlijk stiekem dat hij dat niet wilt
Ik hoop hetquote:Op maandag 11 april 2011 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had symph gevraagd om 21-22 over te kunnen nemen, maar als zokunen dan perse alsnog zijn show wilt doen, vind ik het goed
symp is niet genoeg op de radioquote:Op maandag 11 april 2011 20:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik hoop hetAl draait Symp ook heerlijk maar die is al zoveel op de radio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |