quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gister aangereden op de fiets, nu overal schaafwonden van klein tot groooot. Zonet de boel opnieuw verbonden, ben ook niet naar werk gegaan vandaag.
Lol, ik ben dus zo te lezen niet de enige die aan het soggen isquote:
quote:
ik moet eigenlijk leren voor een tentamen, maar laptop en tv leiden te veel afquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lol, ik ben dus zo te lezen niet de enige die aan het soggen is![]()
Heb me zojuist een half uur kunnen focussen op het schrijven van een pleitnota. Jammer genoeg begon m'n pc weer naar me te lonken
Automobilist ging rechtsaf op de weg dat ik rechtdoor ging. Hij dacht dat het vrij was.. en toen kwam ik opeens met 40 per uur tevoorschijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
lekker is dat, keek de automobilist niet uit?
je zult ook wel flink spierpijn hebben
quote:
Vossius in Blitzkrieg-modus
En Julius in Hamster-modus!
quote:
Vossius "Tisnieheet tisnieheet!"
Maar da's wèl heet.
doe je soms aan wielrennen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Automobilist ging rechtsaf op de weg dat ik rechtdoor ging. Hij dacht dat het vrij was.. en toen kwam ik opeens met 40 per uur tevoorschijnSpierpijn valt mee, maar de grootste wond zit op m'n dij en dat is volop irritant bij het lopen.
quote:Andere moment staat nu ook in de OP trouwens
Dat niet, maar ik hou wel van het tempo erin houden... en zo af en toe rekenen mensen daar niet op, ondanks dat ik op een knalgele mountainbike rijquote:
Idd, volgens mij zijn het enorme roddelnichten achter de schermenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
koffie drinkenen dan in rtl boulevard style over de kandidaten roddelen
Dat moest er even uit hè ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef HalloLobbes het volgende:
Die Jaspers, wat is dat toch voor een figuur? Heeft nooit 1 Michelinster gehaald maar denkt dat ie net zo kookvakkundig is als Meesterkok Kranenborg. Ik ben benieuwd of die Jaspers ooit echt als chefkok heeft gewerkt in een restaurant. Als ik TopChef bekijk lijkt het dat die Jaspers als een self-proclaimed culinair expert het eten van de kandidaten jureert. Maar in werkelijkheid zie je gewoon een obesitasveelvraat à la Obelix die alles wat de kandidaten maken, zonder gepaste etiquette, naar binnen werkt. Kranenborg zie je het gerecht qua smaak toetsen en Jaspers lult maar wat mee en eet, zonder gêne, Kranenborgs portie er ook bij op. Die Jaspers is wel een slimme vent trouwens. Want zo kan hij ook gratis proeven (zeg duur eten en drinken) van de beste topkoks die Nederland telt. Waar Jan met de pet een fortuin moet neertellen voor een klein voorafje, kan deze Febo Bakker gratis en gulzig genieten. Denk dat ik ook maar kookboeken ga schrijven en mijzelf ga uitgeven als culinair expert...
Moet dat nou? Je hoeft niet iedereen leuk te vinden maar dit....quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef HalloLobbes het volgende:
Die Jaspers, wat is dat toch voor een figuur? Heeft nooit 1 Michelinster gehaald maar denkt dat ie net zo kookvakkundig is als Meesterkok Kranenborg. Ik ben benieuwd of die Jaspers ooit echt als chefkok heeft gewerkt in een restaurant. Als ik TopChef bekijk lijkt het dat die Jaspers als een self-proclaimed culinair expert het eten van de kandidaten jureert. Maar in werkelijkheid zie je gewoon een obesitasveelvraat à la Obelix die alles wat de kandidaten maken, zonder gepaste etiquette, naar binnen werkt. Kranenborg zie je het gerecht qua smaak toetsen en Jaspers lult maar wat mee en eet, zonder gêne, Kranenborgs portie er ook bij op. Die Jaspers is wel een slimme vent trouwens. Want zo kan hij ook gratis proeven (zeg duur eten en drinken) van de beste topkoks die Nederland telt. Waar Jan met de pet een fortuin moet neertellen voor een klein voorafje, kan deze Febo Bakker gratis en gulzig genieten. Denk dat ik ook maar kookboeken ga schrijven en mijzelf ga uitgeven als culinair expert...
Jeetje wat naar zeg! Hoe gaat het nu met je?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gister aangereden op de fiets, nu overal schaafwonden van klein tot groooot. Zonet de boel opnieuw verbonden, ben ook niet naar werk gegaan vandaag.
Maar het moment staat in de OP hoor
Au! Beterschapquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Automobilist ging rechtsaf op de weg dat ik rechtdoor ging. Hij dacht dat het vrij was.. en toen kwam ik opeens met 40 per uur tevoorschijnSpierpijn valt mee, maar de grootste wond zit op m'n dij en dat is volop irritant bij het lopen.
Goed, maar loop voorlopig nog wel mank denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:09 schreef Cateye2011 het volgende:
Jeetje wat naar zeg! Hoe gaat het nu met je?
Dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |