Popjequote:
merciquote:Op maandag 11 april 2011 18:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja he?
Hoi
Naatje draait van 21:00-22:00 en daarna neem ik over
Waarom dan pas?quote:Op maandag 11 april 2011 18:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja he?
Hoi
Doe je nog verzoekjes vandaag of heb je je playlist al samengesteld?quote:Op maandag 11 april 2011 18:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja he?
Hoi
Is dat een verzoek om je op het rooster te zetten?quote:Op maandag 11 april 2011 18:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja he?
Hoi
Hij staat er al op maar naatje heeft hem omgeluld om een uurtje er af te snoepen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat een verzoek om je op het rooster te zetten?
Dat dusquote:Op maandag 11 april 2011 18:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij staat er al op maar naatje heeft hem omgeluld om een uurtje er af te snoepen.
quote:
Mooi dat gaat symph luisteraars kostenquote:Op maandag 11 april 2011 18:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij staat er al op maar naatje heeft hem omgeluld om een uurtje er af te snoepen.
yeah right, met een uurtje hardstyle voor zijn show nietquote:Op maandag 11 april 2011 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dat gaat symph luisteraars kosten
Goede klachtquote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
yeah right, met een uurtje hardstyle voor zijn show niet
Ik hoor liever hardstyle dan jouw stemquote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik sta er al op, maar ik geef een uur aan Naatjequote:Op maandag 11 april 2011 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat een verzoek om je op het rooster te zetten?
Uhm, eensquote:Op maandag 11 april 2011 18:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoor liever hardstyle dan jouw stem
Lief doen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 18:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tja, maar ik draai ook niet in jouw style, dus zo erg vind ik dat nou ook weer nietquote:Op maandag 11 april 2011 18:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Why on earth would you?quote:Op maandag 11 april 2011 18:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik sta er al op, maar ik geef een uur aan Naatje
Zolang jij je mond maar houdtquote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen dat kind.quote:
Dus je bent helemaal geen lieve meidquote:
BAM! jazeker!quote:
Ik vraag alleen waarom hij dat zou doen.quote:
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op maandag 11 april 2011 18:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus je bent helemaal geen lieve meid
Nee joh de quizquote:
Ik hoef alleen maar de linkerspeakerquote:Op maandag 11 april 2011 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee man, van die kleintjes. Daar zou sharr nog geen eens in passen
Trutquote:
Die ga ik doenquote:
Man, ik heb al een uur geleden laten weten dat ik niet kan luisteren ivm BeBequote:Op maandag 11 april 2011 18:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
TrutWe moesten samen een quiz doen
JAAAAAAAAAAquote:
Zeg dan gewoon dat je niet mee kan doen. Ik ging jou speciaal vragenquote:Op maandag 11 april 2011 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Man, ik heb al een uur geleden laten weten dat ik niet kan luisteren ivm BeBe
Ahwquote:Op maandag 11 april 2011 18:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je niet mee kan doen. Ik ging jou speciaal vragen
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 18:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh jij bent nu aan het tsjillen in de treinsco!
Nee joh spaghettivreter moest de finale van de quiz doen maar die was er niet.quote:Op maandag 11 april 2011 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
AhwIk dacht dat je 't vroeg voor vanavond of zo
Was jij in het Hart zaterdag?quote:Op maandag 11 april 2011 18:54 schreef sharr het volgende:
Starbucks mag dan overrated koffie zijn, de frappucino caramel is echt wel lekker.
Dit nummer heb ik trouwens echt te vaak gehoord
Aaaahquote:Op maandag 11 april 2011 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee joh spaghettivreter moest de finale van de quiz doen maar die was er niet.
Nu heb ik gewonnen zonder tegenstander wtfIk ga huilen in een hoekje doei Samzz
caramel macchiato <3quote:Op maandag 11 april 2011 18:54 schreef sharr het volgende:
Starbucks mag dan overrated koffie zijn, de frappucino caramel is echt wel lekker.
Dit nummer heb ik trouwens echt te vaak gehoord
Wat ben jij van plan?quote:Op maandag 11 april 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA
Je mag niet afzeggen hoor
Ik dacht ik doe hem nu snel want anders zijn de winnaars weer weg ofzo het heeft niet geholpen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was die finale al geweest dan?
Normaal komt dat toch altijd later
Wow wat liefquote:Op maandag 11 april 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
AaaahKom dan bij mij uithuilen, ik heb tieten, dat hoekje niet
Nicequote:Op maandag 11 april 2011 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
caramel macchiato <3
IK HEBB EEN STARBUCKS KETTING
Mn broertje (Laurens) kent jouquote:
Goedmakertje omdat ik er niet wasquote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wow wat lief![]()
* Kruipt veilig tegen de boobs van Samzz aan *
Ok hahaquote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe hem nu snel want anders zijn de winnaars weer weg ofzo het heeft niet geholpen.
Huh! Dat kan helemaal nietquote:Op maandag 11 april 2011 18:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mn broertje (Laurens) kent jou
Dat je altijd teveel shotjes drinkt![]()
In dat geval is er maar één persoon die jou kan helpen op ONZ Radio. En we weten allemaal wie.quote:
Maar het is serieusquote:Op maandag 11 april 2011 19:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In dat geval is er maar één persoon die jou kan helpen op ONZ Radio. En we weten allemaal wie.
Zal hem zo wel ff vragen hoe of watquote:Op maandag 11 april 2011 18:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Huh! Dat kan helemaal nietPics van je broertje.
Hmm ben ik vrienden met hem op hyves?
Is hij 26?quote:Op maandag 11 april 2011 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zal hem zo wel ff vragen hoe of watZou me niks verbazen dat ie je op Hyves heeft
Je snapt dat kuikens nog geen eieren leggen?quote:
quote:
+1.000.000.000.000.000quote:Op maandag 11 april 2011 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
MJ de baas der bazenfuck Justin Bieber
quote:Op maandag 11 april 2011 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
Dan heb ik hem niet op hyves. Heb namelijk wel een Laurens op hyves die me toevoegde omdat hij dacht dat hij me in het Hart gezien hadquote:
Die worden toch groot, we krijgen net zo lang totdat we kippen hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt dat kuikens nog geen eieren leggen?Verder, google.
quote:Op maandag 11 april 2011 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
Hij is 19 en woont in Puttershoek. Hij vond je wel een knap meisje.quote:Op maandag 11 april 2011 19:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan heb ik hem niet op hyves. Heb namelijk wel een Laurens op hyves die me toevoegde omdat hij dacht dat hij me in het Hart gezien had
Die worden wel volwassen ja, groot is rasafhankelijk. Welk ras wordt het? Hoeveel? En hoe groot is je tuin?quote:Op maandag 11 april 2011 19:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die worden toch groot, we krijgen net zo lang totdat we kippen hebben.
Is Sharr een meisje?quote:Op maandag 11 april 2011 19:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is 19 en woont in Puttershoek. Hij vond je wel een knap meisje.
Ken je Melissa?
n00bquote:
*Mompelt iets met pedo en lelijk joch*quote:Op maandag 11 april 2011 19:03 schreef Snuf. het volgende:
Alsof jullie Justin Bieber niet zouden schenken
Mijn moeder zag vorige week voor het eerst Justin bieber. Zegt ze: WAAROM IS IEDEREEN ZO GEK VAN DIE KUTMUZIEK EN DAT JOCHIE LIJKT WEL 9quote:Op maandag 11 april 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Mompelt iets met pedo en lelijk joch*
Bizarre is dat hij gewoon qua verkopen en populariteit in de VS MJ bijna heeft ingehaaldquote:Op maandag 11 april 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Mompelt iets met pedo en lelijk joch*
quote:
Hmm, ik ken wel iemand die Melissa heet. Kun je geen foto in dm sturen ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat iemand vindt dat ik teveel shotjes drink. Ik drink alleen maar wodka redbullquote:Op maandag 11 april 2011 19:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is 19 en woont in Puttershoek. Hij vond je wel een knap meisje.
Ken je Melissa?
toch zal zijn album niet langer op #1 staan als die van Caro en MJquote:Op maandag 11 april 2011 19:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bizarre is dat hij gewoon qua verkopen en populariteit in de VS MJ bijna heeft ingehaald
Oke, ik vind dit wel een mooie oplossing van je eerdere opmerking.quote:Op maandag 11 april 2011 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik dacht namelijk eerder een jonge vrouw...
Foutquote:
Dat bedoelde ik al vanaf het begin.quote:Op maandag 11 april 2011 19:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke, ik vind dit wel een mooie oplossing van je eerdere opmerking.
Thriller was en is gewoon baas. Die records gaat hij echt niet inhalen.quote:Op maandag 11 april 2011 19:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
toch zal zijn album niet langer op #1 staan als die van Caro en MJ
Jawelquote:Op maandag 11 april 2011 19:08 schreef Snuf. het volgende:
Is Ceelo green niet gewoon Gnarls Barkley?
Volgens mij wel. Ik denk ook steeds Gnarls Barlkey te horen.quote:Op maandag 11 april 2011 19:08 schreef Snuf. het volgende:
Nu zijn ze in de VS sowieso raarquote:Op maandag 11 april 2011 19:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bizarre is dat hij gewoon qua verkopen en populariteit in de VS MJ bijna heeft ingehaald
Nope!quote:Op maandag 11 april 2011 19:08 schreef Snuf. het volgende:
Oh oke, sorry danquote:Op maandag 11 april 2011 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik al vanaf het begin.
Ik kan er ook niets aan doen dat ik verkeerd begrepen werd.
Ja dezelfde zanger. Gnarls Barkley was de band, Ceelo Green de zanger. Volgens mij.quote:Op maandag 11 april 2011 19:08 schreef Snuf. het volgende:
Kloptquote:Op maandag 11 april 2011 19:09 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja dezelfde zanger. Gnarls Barkley was de band, Ceelo Green de zanger. Volgens mij.
Buiten de states bedoel je..quote:Op maandag 11 april 2011 19:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Thriller was en is gewoon baas. Die records gaat hij echt niet inhalen.
Bovendien heeft Bieber buiten Europa nauwelijks succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |