het leest onprettig, je zinnen worden automatisch afgebroken zodra het niet meer op 1 regel pastquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat was ''in een notendop''![]()
![]()
ken je nagaan...
Dat wordt ongetwijfeld geweigerd op een Christelijke school. Geloof me maar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Moet ze dat toch lekker weten?
Als iemand zn hoofd wil tatoeëren mag ie dat toch ook zelf weten... ondanks het niet meer herkennen van iemand.
Om maar een voorbeeld te geven.
[ afbeelding ]
lees dit maar Hoofddoekquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Als iemand zn hoofd wil tatoeëren mag ie dat toch ook zelf weten... ondanks het niet meer herkennen van iemand.
[ afbeelding ]
kut geloof.. ze verpesten het leven en de wetenschapquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat wordt ongetwijfeld geweigerd op een Christelijke school. Geloof me maar.
Humm moeten we Uggs dragen dan verplichten of verbannen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:27 schreef Baghdaddy het volgende:
Goed nieuws, niet om aan te zien die dingen.
Dat moet me een partij vreemd zijn met paddo's.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met Uggs aan zie ik je alsnog.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:53 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Humm moeten we Uggs dragen dan verplichten of verbannen.
Wat mij betreft verbannen maar de meningen zijn verdeeld.
[..]
Dat moet me een partij vreemd zijn met paddo's.
Is geen terecht argument. Een overvaller gaat zich natuurlijk niet druk maken om een verbod op het dagen van een burka, bivakmuts, helm of wat dan ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:24 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Dikke lul.
Je moet op straat gewoon herkenbaar zijn. Een overvaller kan namelijk ook zo'n burka aantrekken.
Dat is het enige (overigens terechte) argument.
Wel waar, vrouwen wordt opgelegd hun benen te scheren, hun tieten omhoog te pompen en hun gezicht te plamuren om te voldoen. Genoeg vrouwen die dit zo ervaren. Heeft niks met pooiers te maken dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Geen enkele man verplicht zijn vrouw om een bh of make-up te dragen, behalve pooiers.
Het is niet iets dat cultureel 'verplicht' is.
Als niemand anders dat draagt dan val je er wel heel erg mee op.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:21 schreef Strugglemaster het volgende:
[..]
Is geen terecht argument. Een overvaller gaat zich natuurlijk niet druk maken om een verbod op het dagen van een burka, bivakmuts, helm of wat dan ook.
Half Nederland draagt het niet, dus dat is geen argument.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Als niemand anders dat draagt dan val je er wel heel erg mee op.
(En als half Nederland een boerka draagt dan kan een crimineel er ook eentje opzetten en zo volstrekt anoniem én onopgemerkt blijven)
Dus dit vindt jij ook wel best?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef Strugglemaster het volgende:
[..]
Half Nederland draagt het niet, dus dat is geen argument.
Op straat mag m.i. gewoon iedereen dragen wat hij wil. Niemand heeft daar iets over te zeggen. Als een winkelier of school (uiteraard moet onderwijs niet gesubsidieerd zijn) zo iemand niet moet hebben: prima. Daar heeft ook niemand iets over te zeggen.
In Nederland gelukkig niet nee. Maar hoe zit dat bijvoorbeeld in Frankrijk in de banlieus?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef Strugglemaster het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)oete-uitgedeeld.htmlquote:PARIJS - De Franse politie heeft dinsdag voor het eerst sinds de invoering van het zogenoemde boerkaverbod op maandag een boete gegeven.
onzin, iedereen moet herkenbaar geidentificeerd kunnen worden en dat kan niet met boerka.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef Strugglemaster het volgende:
[..]
Op straat mag m.i. gewoon iedereen dragen wat hij wil. Niemand heeft daar iets over te zeggen. Als een winkelier of school (uiteraard moet onderwijs niet gesubsidieerd zijn) zo iemand niet moet hebben: prima. Daar heeft ook niemand iets over te zeggen.
dus een overvaller is strafbaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:21 schreef Strugglemaster het volgende:
[..]
Is geen terecht argument. Een overvaller gaat zich natuurlijk niet druk maken om een verbod op het dagen van een burka, bivakmuts, helm of wat dan ook.
Probeer eens een xtc-pil zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:36 schreef jasparon het volgende:
ik wil eigenlijk een verbod op agressieve kale pillenslikkende gabers
Of je hijst je als overvaller gewoon in een Burka, dan val je helemaal niet opquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
dus een overvaller is strafbaar.
Ik heb overigens nog nooit een overvaller continu met een bivakmuts zien lopen maar goed,
Waarom draagt hij een bivakmuts/masker/helm ?? Precies om niet herkend te worden.
ja maar jij begrijpt zoveel niet...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:36 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom we herkenbaar over straat moeten. We hebben onszelf als burger gewoon laten verworden tot slaafje van de overheid en dat allemaal voor een vals gevoel van veiligheid.
[..]
Probeer eens een xtc-pil zou ik zeggen.
Gelukkig weet ik nog steeds dat 'broodje' geen naam is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja maar jij begrijpt zoveel niet...![]()
Hoe gaat het met je Broodje hamburger ?gaat ie goed?
Het mooie is dat het nog steeds blijft gebeuren als het 'illigaal' is.. want het mooie is dat dieven zich niks aantrekken van de wetquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of je hijst je als overvaller gewoon in een Burka, dan val je helemaal niet op![]()
http://eendoodleuk.web-lo(...)burka-beroven-j.html
Engeland:
Een juwelier in Smethwick, nabij Birminham, werd beroofd nadat hij de deur opende
voor iemand in een Burka.
De juwelier vond de figuur in de Boerka voor zijn winkel wel verdacht lang van stuk,
maar de kinderwagen die de persoon bij zich had gaf de doorslag: hij openden
de deur.
Onmiddellijk nadat hij de deur had geopend stormden er 4 mannen met hamers en
koevoets naar binnen en sloegen na diverse pogingen de vitrine aan gruzelementen.
De juwelier, zijn broer en 2 beveilingsambtenaren werden met pepperspray bespoten.
De totale buit aan 24.K gouden sieraden, bedroeg £200,000 en werd meegenomen in
tassen.
De mannen maakten zich met de buit snel uit de voeten en vluchtten naar een
gereedstaande vluchtauto, een Audi A4 of RS 4 model en een silver mini met een
zwart dak. De rovers waren Aziaten.
In een commmentaar vraagt iemand zicht af waarom Burka's in Engeland in het openbaar
zijn toegestaan.
"Why are burkas allowed in the UK when they are not allowed here in a Muslim country?"
Bron: Daily Mail
http://www.dailymail.co.u(...)ed-Muslim-dress.html
nsh... ben je toch weer een stukkie wijzer ...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik nog steeds dat 'broodje' geen naam is.
Maar tis wel een puike manier om binnen te komenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het mooie is dat het nog steeds blijft gebeuren als het 'illigaal' is.. want het mooie is dat dieven zich niks aantrekken van de wet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |