abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:50:56 #151
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_95416875
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

nsh... ben je toch weer een stukkie wijzer ... *;
Nee dat wist ik al. :9

Maar waarom wil je mij nou per se herkennen op straat?
pi_95416974
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:50 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Nee dat wist ik al. :9

Maar waarom wil je mij nou per se herkennen op straat?
Zodat ik je later kan identificeren natuurlijk, als je iets Bruuts zou doen... oO< :')
pi_95417122
Toch staat het die vent wel :P

Sommige mannen kunnen echt ALLES aantrekken O+

dinsdag 12 april 2011 @ 21:55:02 #154
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_95417177
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Zodat ik je later kan identificeren natuurlijk, als je iets Bruuts zou doen... oO< :')
Kunnen we net zo goed bij iedereen een chip implanteren
O)))
pi_95417304
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef arucard het volgende:

[..]

Kunnen we net zo goed bij iedereen een chip implanteren
Ja doe dat :O

Ik word moe van jullie, niet later gaan lopen janken als het uit de klauwen loopt :W

Have Fun nog !
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:57:54 #156
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_95417429
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja doe dat :O

Ik word moe van jullie, niet later gaan lopen janken als het uit de klauwen loopt :W

Have Fun nog !
Oh dat is toch wel een stapje te ver?
O)))
pi_95417635
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:57 schreef arucard het volgende:

[..]

Oh dat is toch wel een stapje te ver?
jij vindt een boerka normaal ??

Het is een symbool van onderdrukking van de vrouw.
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:00:21 #158
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_95417637
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik vind het een nare gedachte dat iedereen als potentieel crimineel wordt beschouwd.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:00 schreef macca728 het volgende:

[..]

jij vindt een boerka normaal ??

Het is een symbool van onderdrukking van de vrouw.
Misschien moet je dan de onderdrukking proberen aan te pakken in plaats van het symbool. ;)
pi_95417852
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Het mooie is dat het nog steeds blijft gebeuren als het 'illigaal' is.. want het mooie is dat dieven zich niks aantrekken van de wet :D
Tuurlijk wel. Niemand gaat met een bivakmuts over straat en als winkelier doe je voor zo iemand ook niet aardig de deur open. En zo'n verbod kan helpen om de boerka in dezelfde categorie te duwen. Dan werkt deze hele criminele strategie niet meer, en daar zullen de dieven zich ook wel wat van aantrekken. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2011 22:03:57 ]
pi_95418333
boerka dragers die het niet eens zijn met een boerkaverbod zijn vrij om te gaan naar een land waar het wel mag.
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:15:57 #161
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_95418875
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:09 schreef macca728 het volgende:
boerka dragers die het niet eens zijn met een boerkaverbod zijn vrij om te gaan naar een land waar het wel mag.
:')

Je wilde net toch die arme onderdrukte vrouwen helpen?
pi_95419046
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

ga eens kijken in Afganistan hoe gelukkig die vrouwen daar zijn, dat ze elke dag een boerka mogen dragen.
pi_95419242
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Ik vind het een nare gedachte dat iedereen als potentieel crimineel wordt beschouwd.
Je moet niet iedereen als een potentiële crimineel beschouwen nee.

Maar mensen die onherkenbaar over straat gaan kun je misschien in principe wel als potentiële criminelen zien, want criminaliteit lijkt me toch wel een van de belangrijkste redenen om niet herkend te willen worden.

Hmm. Klinkt wel een beetje als 'Wie niks te verbergen heeft...' maar in dit geval denk ik dat in principe echt bijna niemand iets te verbergen heeft. En bovendien gaat het om de openbare ruimte - is het niet sowieso een beetje gek om daar privacy te willen hebben?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2011 22:25:32 ]
pi_95419270
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Jij toch ook? of nu ineens niet meer?

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef macca728 het volgende:

[..]

ga eens kijken in Afganistan hoe gelukkig die vrouwen daar zijn, dat ze elke dag een boerka mogen dragen.
ja echt super ^O^

maar ze willen tegen wil en dank hier blijven volhouden, dat het hier nog
veeeeeeeeel slechter en strenger is.

o jah... ik was weg :z
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:29:28 #165
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_95419859
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef macca728 het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Jij reageert verontwaardigd dat arucard niet genoeg tegen een boerka is aangezien het een symbool van vrouwenonderdrukking is. Alleen als zo'n vrouw zich helemaal niet onderdrukt voelt past ze niet in jouw wereld en kan ze de tyfus krijgen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:20 schreef Igen het volgende:

[..]

Je moet niet iedereen als een potentiële crimineel beschouwen nee.

Maar mensen die onherkenbaar over straat gaan kun je misschien in principe wel als potentiële criminelen zien, want criminaliteit lijkt me toch wel een van de belangrijkste redenen om niet herkend te willen worden.
En daar ben ik het dus niet mee eens. Sowieso betekent onherkenbaar over straat gaan niet dat je niet herkend wil worden, er zijn vele redenen om iets te dragen dat je onherkenbaar maakt en verder zijn er ook genoeg redenen om niet herkend te willen worden. Alleen tegenwoordig moeten we allemaal met een waakzaam oog over de schutting kijken zodat we vooral de overheid van dienst kunnen zijn. Het mooiste is natuurlijk als we de politie ook nog even een rondleiding geven in ons huis om te laten zien dat we niks te verbergen hebben.

quote:
6s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Jij toch ook? of nu ineens niet meer?
Ik ook ja.
pi_95419936
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dus dit vindt jij ook wel best?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja, die kleren doen niemand kwaad toch?

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef macca728 het volgende:

[..]

onzin, iedereen moet herkenbaar geidentificeerd kunnen worden en dat kan niet met boerka.
Iedereen moet herkenbaar geïdentificeerd worden? Dat moet helemaal niet, ik begrijp niet hoe je hierbij komt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef macca728 het volgende:

[..]

dus een overvaller is strafbaar.

Ik heb overigens nog nooit een overvaller continu met een bivakmuts zien lopen maar goed,
Waarom draagt hij een bivakmuts/masker/helm ?? Precies om niet herkend te worden.
Scherp opgemerkt allemaal, ga je ook nog een punt maken, of was dit het?
pi_95420244
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef Strugglemaster het volgende:

[..]

[..]

Iedereen moet herkenbaar geïdentificeerd worden? Dat moet helemaal niet, ik begrijp niet hoe je hierbij komt.

[..]

staat in de wet, dus het MOET wel.
pi_95420406
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef Strugglemaster het volgende:

[..]

[..]

[..]

dus jij leeft liever in een maatschappij waarin mensen verplicht worden iets te dragen ??
want ze doen het niet uit vrije wil of WEL SOMS ???
pi_95420434
quote:
Dat zal haar meester vast niet tof hebben gevonden. :{
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95420614
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:03 schreef Igen het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Niemand gaat met een bivakmuts over straat en als winkelier doe je voor zo iemand ook niet aardig de deur open. En zo'n verbod kan helpen om de boerka in dezelfde categorie te duwen. Dan werkt deze hele criminele strategie niet meer, en daar zullen de dieven zich ook wel wat van aantrekken. ;)
Geef winkeliers de vrijheid om te bepalen wie ze binnen willen laten, sowieso moeten zij dat zelf kunnen bepalen, los van burka (wat een verbod dus ook in dit geval overbodig maakt). Maar voor een verbod op straat gaat dat hele argument gewoon niet op.
pi_95420627
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

En daar ben ik het dus niet mee eens. Sowieso betekent onherkenbaar over straat gaan niet dat je niet herkend wil worden, er zijn vele redenen om iets te dragen dat je onherkenbaar maakt en verder zijn er ook genoeg redenen om niet herkend te willen worden. Alleen tegenwoordig moeten we allemaal met een waakzaam oog over de schutting kijken zodat we vooral de overheid van dienst kunnen zijn. Het mooiste is natuurlijk als we de politie ook nog even een rondleiding geven in ons huis om te laten zien dat we niks te verbergen hebben.
Thuis is iets heel anders dan de openbare ruimte. Want van de openbare ruimte moet iedereen op een zo prettig mogelijke manier gebruik kunnen maken.

En zo veel (goede) redenen zijn er blijkbaar niet, want in de praktijk doet ook nu al bijna niemand het.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2011 22:41:45 ]
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:42:20 #172
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_95420830
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef macca728 het volgende:

[..]

Link naar betreffende wetsartikel aub?

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Igen het volgende:

[..]

Thuis is iets heel anders dan de openbare ruimte. Want van de openbare ruimte moet iedereen op een zo prettig mogelijke manier gebruik kunnen maken.

En zo veel (goede) redenen zijn er niet, want in de praktijk doet ook nu al bijna niemand het.
Tenzij je je prettig voelt met een bivakmuts, een clownsmasker of een boerka natuurlijk.

Er zijn zat goede redenen, vooral in de winter.
pi_95420943
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Tenzij je je prettig voelt met een bivakmuts, een clownsmasker of een boerka natuurlijk.

Er zijn zat goede redenen, vooral in de winter.
Hoeveel mensen zie jij in de winter met een bivakmuts door het winkelcentrum lopen? Ik eigenlijk helemaal niemand.

Blijkbaar werkt het in Nederland op dit moment goed genoeg met een informele norm en hoeft het dus niet in de wet te staan.
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:44:50 #174
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_95421015
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Igen het volgende:

[..]

Hoeveel mensen zie jij in de winter met een bivakmuts door het winkelcentrum lopen? Ik eigenlijk helemaal niemand.

Blijkbaar werkt het in Nederland op dit moment goed genoeg met een informele norm en hoeft het dus niet in de wet te staan.
Vanwege de associatie met een bivakmuts zie je die niet vaak inderdaad. Echter zie ik wel genoeg mensen die zichzelf met een sjaal en een muts net zo onherkenbaar hebben gemaakt.
pi_95421080
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Vanwege de associatie met een bivakmuts zie je die niet vaak inderdaad. Echter zie ik wel genoeg mensen die zichzelf met een sjaal en een muts net zo onherkenbaar hebben gemaakt.
Hmm ja. Goed punt, dat is i.i.g. wel vergelijkbaar met een niqaab ja. Okee, dan moet ik er nog maar eens goed over nadenken. :)
pi_95421346
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Igen het volgende:

[..]

In sommige gemeenten / steden is in de AVP opgenomen dat het dragen van gezicht maskerende items verboden is.
pi_95421680
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef macca728 het volgende:

[..]

Het staat in de wet, dus het moet. Je klinkt als een streng religieuze, wist je dat? Maar goed, dat mag in de wet staan, deze discussie ging niet over wat er precies wel of niet in de wet staat, daarover valt immers weinig te discussiëren. Totaal oninteressant. We geven hier onze meningen, mijn mening is dat niemand herkenbaar over straat hoeft.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:37 schreef macca728 het volgende:

[..]

dus jij leeft liever in een maatschappij waarin mensen verplicht worden iets te dragen ??
want ze doen het niet uit vrije wil of WEL SOMS ???
Ik weet niet waar je het over hebt met je maatschappij, ik hou me daar niet mee bezig in ieder geval. Maar die vrouwen die hun gezicht bedekken voelen zich inderdaad verplicht. Zij maken die verplichting op uit de Koran en de soennah. Prima, moeten ze zelf weten. Dat ze het ook daadwerkelijk dragen is uiteraard wel uit vrije wil.
pi_95423161
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef Igen het volgende:

[..]

Hmm ja. Goed punt, dat is i.i.g. wel vergelijkbaar met een niqaab ja. Okee, dan moet ik er nog maar eens goed over nadenken. :)
een sjaal en een muts kan je afdoen indien men erom vraagt. Een boerka niet.
En binnen zijn er verrekt weinig mensen die een muts en sjaal dragen.
pi_95423222
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef Strugglemaster het volgende:

[..]

Het staat in de wet, dus het moet. Je klinkt als een streng religieuze, wist je dat? Maar goed, dat mag in de wet staan, deze discussie ging niet over wat er precies wel of niet in de wet staat, daarover valt immers weinig te discussiëren. Totaal oninteressant. We geven hier onze meningen, mijn mening is dat niemand herkenbaar over straat hoeft.

[..]

Ik weet niet waar je het over hebt met je maatschappij, ik hou me daar niet mee bezig in ieder geval. Maar die vrouwen die hun gezicht bedekken voelen zich inderdaad verplicht. Zij maken die verplichting op uit de Koran en de soennah. Prima, moeten ze zelf weten. Dat ze het ook daadwerkelijk dragen is uiteraard wel uit vrije wil.
dus de maatschappij interesseert je niet en ze dragen het uit vrije wil.
Nou succes verder in je leven.
pi_95423301
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef macca728 het volgende:

[..]

een sjaal en een muts kan je afdoen indien men erom vraagt. Een boerka niet.
En binnen zijn er verrekt weinig mensen die een muts en sjaal dragen.
Een boerka kan ook af, die zit niet vastgenaaid ofzo. En als er problemen zijn met mensen die binnen een boerka dragen, laat dan winkeliers etc. zelf bepalen wie ze binnen laten en wie niet. Komt geen overheid bij kijken.
pi_95423547
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef macca728 het volgende:

[..]

dus de maatschappij interesseert je niet en ze dragen het uit vrije wil.
Nou succes verder in je leven.
Lol, ga je nou nergens meer op in omdat ik me niet bezighoud met de maatschappij en omdat ik weet dat die vrouwen die niqab uit vrije wil dragen? Prima.
pi_95423558
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef Strugglemaster het volgende:

[..]

Een boerka kan ook af, die zit niet vastgenaaid ofzo. En als er problemen zijn met mensen die binnen een boerka dragen, laat dan winkeliers etc. zelf bepalen wie ze binnen laten en wie niet. Komt geen overheid bij kijken.
een boerka zit wel vastgenaaid, een nikab (die jij bedoelt) kan je wel los maken, maar daar gaat het hier niet over.

Een boerka is een kledingstuk uit 1 stuk dat heel je lichaam bedekt.
pi_95423627
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:22 schreef Strugglemaster het volgende:

[..]

Lol, ga je nou nergens meer op in omdat ik me niet bezighoud met de maatschappij en omdat ik weet dat die vrouwen die niqab uit vrije wil dragen? Prima.
ter overdenking :

De boerka is meer dan een zwart kleed dat vanwege het geloof wordt gedragen. Het is een demonstratief afzetten tegen onze maatschappij waar vrouwen dezelfde rechten verworven hebben als mannen. Het is afzetten tegen de vrijheid en tegen de man-vrouwverhouding van onze huidige maatschappij. Het is een uiting van een vrouwbeeld dat het onze niet meer is. Maar het gaat ook uit van een manbeeld dat wij verafschuwen. Een manbeeld dat we nog kennen uit vroegere tijd.

De vrijheid die we nu hebben is er niet zomaar. Die is bevochten. Om dit te begrijpen moeten we terug naar de negentiende eeuw. Voor vrouwen uit de burgerstand was het toen onmogelijk zich alleen op straat te begeven of in het openbaar op te treden. Hoe gevaarlijk dat was blijkt uit een brief die een anonieme vrouw naar een krant schreef: Op straat is de vrouw onveilig en blootgesteld aan de grofste behandeling der mannen. Jonge nietsdoeners en nietsnutters menen het recht te hebben elk meisje op straat aan te spreken en aan te raken of zich op onbehoorlijke wijze tegenover haar te gedragen.

Het was gewoon dat een armelijk geklede vrouw of meisje door mannen benaderd en aangesproken werd als hoer. Wie zich alleen op straat waagde, was vogelvrij. Meisjes van stand kwamen dus ook niet op straat zonder begeleiding.

Er was op zijn minst sprake van een dubbele moraal. Van vrouwen werd verwacht dat ze kuis waren. Mannen daarentegen moesten hun overtollige driftleven kunnen bevredigen. Anders zou dat schadelijk zijn voor hun gezondheid. Het was in die tijd dat sommige vrouwen zich heel voorzichtig toch buitenshuis begaven. Weliswaar deden zij hun activiteiten geïnspireerd door hun geloof, toch riskeerden zij hun goede naam. Maar ze zetten door. Heel langzaam veranderde hun filantropie voor de armen en hun hulp aan gevallen vrouwen in een bewustwording van hun eigen rechteloosheid.

Niet alleen vrouwen keerden zich tegen de dubbele moraal. De prostitutiebestrijder Hendrik Pierson ging, volgens het Friesch Dagblad van die tijd, tekeer brullend als een hongerige leeuw in een donker woud. Ook mannen konden zich inhouden en fatsoenlijk gedragen, zei hij. Het beeld van de vrouw als onmondig wezen bleef. Minister Abraham Kuyper zei over de vrouw: Uw Wille zal den man onderworpen zijn en dat hem (de man) de huiselijke heerschappij toekomt.

De jonge, progressieve en briljante jurist W.L.P. Molengraaff dacht er anders over en nam in 1894 zitting in het door Jeltje de Bosch Kemper opgerichte Comité ter verbetering van de maatschappelijke en rechtstoestand van de vrouw in Nederland.

Het heeft meer dan honderd jaar geduurd en veel strijd gekost voordat vrouwen meer rechten kregen. Tot dan toe stonden de rechten van gehuwde vrouwen gelijk aan die van misdadigers, kinderen en krankzinnigen: geen dus. Getuigenis van een vrouw was minder waard, erfrecht was beperkt. De strijd die al deze vrouwen (en mannen) in de loop van generaties hebben gevoerd, heeft uiteindelijk geleid tot gelijke rechten en gelijkwaardigheid. In die strijd zijn vrouwen geëmancipeerd en mannen veranderd.

De vrouwen en mannen voor ons hebben de strijd om gelijke rechten en vrijheid met grote inzet gestreden. Niet alleen voor zichzelf maar ook voor degenen die na hen zouden komen. Wijzelf dus. Zij verdienen ons respect.

De vrijheid die we nu hebben is zo vanzelfsprekend dat we er niet meer over nadenken. Daarom zijn we geneigd onze schouders op te halen wanneer iemand zich in het openbaar in een groot zwart kleed hult.

Vrouwen die zich in boerka of soortgelijke kleding hullen, gaan terug naar het manbeeld van de negentiende eeuw. Zij kiezen weer voor de rechteloosheid van de vrouw en het negatieve vrouwbeeld van de dubbele moraal. Zelfs wanneer het om een kleine groep gaat, moeten we dat niet accepteren. Daarom is een verbod op boerkas een bescherming van onze vrijheid en verworven rechten. Het zou goed zijn wanneer deze vrouwen zich daar bewust van zouden worden.
pi_95424088
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:23 schreef macca728 het volgende:

[..]

een boerka zit wel vastgenaaid, een nikab (die jij bedoelt) kan je wel los maken, maar daar gaat het hier niet over.

Een boerka is een kledingstuk uit 1 stuk dat heel je lichaam bedekt.
Boerka kan ook afgedaan worden als dat noodzakelijk is, maar dat is lastiger inderdaad. Ik ging eventjes uit van de niqab ja.

De relevantie van die lap tekst zie ik verder niet.
pi_95426171
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef Strugglemaster het volgende:

[..]

Boerka kan ook afgedaan worden als dat noodzakelijk is, maar dat is lastiger inderdaad. Ik ging eventjes uit van de niqab ja.

De relevantie van die lap tekst zie ik verder niet.
De relevantie van jouw post zie ik al helemaal niet :')

je schrijft dat jij van mening bent dat niemand herkenbaar over straat hoeft.

ik ben van mening dat dat wel hoeft.

Wat nu????
pi_95426256
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:22 schreef Strugglemaster het volgende:

[..]

je houdt je niet bezig met de maatschappij maar je weet wel zeker dat die vrouwen die
niqab uit vrije wil dragen?

hmmmmmmmm (8> vreemd...
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 00:19:18 #187
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_95426386
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

je houdt je niet bezig met de maatschappij maar je weet wel zeker dat die vrouwen die

hmmmmmmmm (8> vreemd...
Dat vrouwen die dingen uit vrije wil dragen zeggen ze onder dwang van hun man. ;)
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_95426444
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:19 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat vrouwen die dingen uit vrije wil dragen zeggen ze onder dwang van hun man. ;)
Eindelijk iemand die het snapt ^O^

pfffffffffff ik had het al opgegeven :P
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 00:23:43 #189
341203 3-voud
pi_95426576
quote:
17s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het snapt ^O^

pfffffffffff ik had het al opgegeven :P
Ik wachtte het juiste moment af lieverd.
pi_95426599
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:23 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik wachtte het juiste moment af lieverd.
oO<
pi_95426621
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

De relevantie van jouw post zie ik al helemaal niet :')

je schrijft dat jij van mening bent dat niemand herkenbaar over straat hoeft.

ik ben van mening dat dat wel hoeft.

Wat nu????
Er zijn ongeschreven regels van een discussie (die regels zijn zelfs ook geschreven, maar dat is meer voor degenen die geïnteresseerd zijn in taalbeheersing). Een ervan is dat wanneer een protagonist met een stelling komt [Iedereen moet herkenbaar geïdentificeerd worden] en de antagonist deze in twijfel trekt of weigert die te aanvaarden [Dat moet helemaal niet, ik begrijp niet hoe je hierbij komt] de bewijslast ligt bij de protagonist. Dus daar waren we nu gebleven, argumenten voor de stelling dat mensen herkenbaar over straat moeten.

quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

hmmmmmmmm (8> vreemd...
Is het vreemd dat ik me niet bezighoud met de maatschappij, maar toch direct en indirect contact heb gehad met vrouwen die hun gezicht bedekken - over dit onderwerp? Volgens mij sluit het elkaar niet uit.
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 00:27:19 #192
341203 3-voud
pi_95426722
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:24 schreef Strugglemaster het volgende:
Is het vreemd dat ik me niet bezighoud met de maatschappij, maar toch direct en indirect contact heb gehad met vrouwen die hun gezicht bedekken - over dit onderwerp? Volgens mij sluit het elkaar niet uit.
Het toevalgehalte is dermate hoog dat mijn geloof het verliest van mijn nuchtere verstand.
Ofwel: vermoed dat je lariekoek verkoopt om je verhaal kracht bij te zetten.
pi_95426729
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:24 schreef Strugglemaster het volgende:

[..]

Er zijn ongeschreven regels van een discussie (die regels zijn zelfs ook geschreven, maar dat is meer voor degenen die geïnteresseerd zijn in taalbeheersing). Een ervan is dat wanneer een protagonist met een stelling komt [Iedereen moet herkenbaar geïdentificeerd worden] en de antagonist deze in twijfel trekt of weigert die te aanvaarden [Dat moet helemaal niet, ik begrijp niet hoe je hierbij komt] de bewijslast ligt bij de protagonist. Dus daar waren we nu gebleven, argumenten voor de stelling dat mensen herkenbaar over straat moeten.

[..]

Ik heb zelden iemand zo uit zijn nek horen (schrijven) lullen als jij :')

serieus ... is ook knap (8>

ga zo door zou ik zeggen :P
pi_95426755
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het toevalgehalte is dermate hoog dat mijn geloof het verliest van mijn nuchtere verstand.
Ja dat dus :D _O-
  woensdag 13 april 2011 @ 00:28:14 #195
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_95426760
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nu wordt het te ingewikkeld?
O)))
pi_95426780
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:28 schreef arucard het volgende:

[..]

Nu wordt het te ingewikkeld?
Voor wie?

Voor jou of voor mij?
  woensdag 13 april 2011 @ 00:29:37 #197
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_95426801
Laat maar.
O)))
pi_95426834
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat mag je gerust denken, daar kan ik verder weinig mee. Ik kan het niet aantonen ofzo, en heb ook weinig behoefte je te overtuigen van die waarheid.

quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je het over hebt, maar als je niet ingaat op wat ik te zeggen heb, begrijp ik niet wat je hier doet.
pi_95426894
ingewikkeld of inwikkelen that's the question... (8>

ja ik word hier mellig van :')
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 00:32:30 #200
341203 3-voud
pi_95426897
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:30 schreef Strugglemaster het volgende:

[..]

Dat mag je gerust denken,
Dank je.