Qui?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:28 schreef eriksd het volgende:
Ah, ik voorzie een succesvolle comeback van een popicoon.
Als werkelijk waar nog een of ander randfiguur psycholoog op komt dagen om weer eens de schuld ergens probeert te leggen behalve bij de psychotische idioot zelf, slaan bij mij de stoppen door.quote:'Hij had het altijd over dat spel'
AMSTERDAM - Wie of wat de jonge en medogenloze killer Tristan van der Vlis (24) ook inspireerde, duidelijk wordt dat hij bezeten was van het schietspel Call of Duty: Modern Warfare 2. Het spel vertoont een bizarre gelijkenis met de manier waarop hij zijn slachtoffers in koelen bloede vermoorde.
Ik eis per direct actie van Teeven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:31 schreef Voorschrift het volgende:
Daarnaast, Alphen aan de Rijn vergelijken met Call of Duty, en het een "gelijkenis" noemen.
Kom op zeg.
Hij heeft onder andere de draken van nummers al "careless whisper" en "last christmas" gemaakt.quote:
Het is ook wel een kutspel hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik eis per direct actie van Teeven.
CoD moet verboten worden
Och ik heb niks met CoD, maar al dat geneuzel altijd om de schuld te leggen bij dees of geen, of een ondefinieerbaar iets als "een spel" of "een boek". Komt het nou nooit bij die mensen op dat het gewoon een geflipte mongool was die met een geweer stond te knallen omdat hij psychisch wat draadjes verkeerd had zitten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik eis per direct actie van Teeven.
CoD moet verboten worden
Jouw gedeelde passie met VSquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft onder andere de draken van nummers al "careless whisper" en "last christmas" gemaakt.
Bizarre gelijkenis inderdaad. Net als de gelijkenis tussen GTA en te hard rijden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als werkelijk waar nog een of ander randfiguur psycholoog op komt dagen om weer eens de schuld ergens probeert te leggen behalve bij de psychotische idioot zelf, slaan bij mij de stoppen door.![]()
HET WAS ZIJN OMA'S BOEK!
NEE! HET WAS DE SCHIETBAAN!
NEE HOOR, EEN SPELLETJE!
NEE, ZIJN VERLEDEN SPEELT EEN ROL!![]()
Of World of Warcraft en levenloos zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bizarre gelijkenis inderdaad. Net als de gelijkenis tussen GTA en te hard rijden.
quote:
Anders kunnen mensen er niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:33 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom moet het altijd liggen aan iets dat buiten de dader om is.
Hij stemde PVV...dat verklaart alles, natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:30 schreef GSbrder het volgende:
Luisterde hij misschien ook metal-muziek
Ik word altijd een beetje treurig van dit soort nieuwsgeving
Hebben we een nieuwe KlopKoek trouwens?quote:
Ja belachelijke onzin.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bizarre gelijkenis inderdaad. Net als de gelijkenis tussen GTA en te hard rijden.
Slechte locatiekeuze, ga dan naar Kanaleneilandquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij stemde PVV...dat verklaart alles, natuurlijk.
Eh, nou....quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Of World of Warcraft en levenloos zijn.
Nee, die was allang ontploft. Deze heeft humor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hebben we een nieuwe KlopKoek trouwens?
Ik raak juist geïrriteerd door mensen die overal spoken zien, zwaar irritant.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Anders kunnen mensen er niet mee omgaan.
Ze willen graag geloven dat buitenaards ondragelijke omstandigheden Tristan ertoe zette z'n guns leeg te knallen, in plaats van een "gewone" mentale afwijking. Zodra je z'n voorkeuren en behoefte extrapoleert en stelt dat hij bezeten was van een computerspel, pak je het spel aan. Dat is hetzelfde als kerncentrales dichtgooien na een aardbeving, denken dat alles maakbaar is dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |