Ik denk dat ze zelf denkt dat ze er donderdag uitgaat, want van die andere kan ze niet winnen met stemmen volgens haar. heeft ze meerdere keren gezegd.quote:Op maandag 11 april 2011 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ook bedankt voor je filmpje. Wat zou Djoon bedoelen met dagen ipv weken? Wil ze hem eruit werken?
Zo dan, wat ziet dat er eng uit zeg.quote:
Hear, hear!quote:
Ik heb op sharon gestemd! Ik wil dat Maik vertrektquote:Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef farscapevr8 het volgende:
door dat wildcard gebeuren gaat sharon afgevoerd worden?
Van dichtbij is het nog engerquote:Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo dan, wat ziet dat er eng uit zeg.
ooooo aub laat sharon vertekken.. stukken beter voor mijn oortjes.. en irritatiequote:Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Ik heb op sharon gestemd! Ik wil dat Maik vertrekt
Oh, dat is mooi. Angstvallige stilte nog steeds en dat in de WvdA.quote:Op maandag 11 april 2011 17:06 schreef Flashbox het volgende:
Ik denk dat ze zelf denkt dat ze er donderdag uitgaat, want van die andere kan ze niet winnen met stemmen volgens haar. heeft ze meerdere keren gezegd.
nee hij gaat vast wéér cola halenquote:Op maandag 11 april 2011 17:08 schreef Blackprinces het volgende:
gaat ie nou toch in de buurt liggen??
Hij heeft ook maar 1%.quote:Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Ik heb op sharon gestemd! Ik wil dat Maik vertrekt
quote:Op maandag 11 april 2011 17:08 schreef Chuckster het volgende:
[..]
U bent ervaringsdeskundige met betrekking tot maanlandschappen en kraters?
ik wil pas stemmen als ik weet welk team op de bank zitquote:Op maandag 11 april 2011 17:09 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
even stemmen Fokkertjes
Ik heb al gestemd op Gerardquote:Op maandag 11 april 2011 17:09 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
even stemmen Fokkertjes
hoort allemaal bij de missiequote:Op maandag 11 april 2011 17:10 schreef Blackprinces het volgende:
wel in de buurt maar niet naast haar
en jo zucht maar eens hoorbaar weer
quote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef IamCurious het volgende:
Maik nog even in beeld voor ie naar huis moet....
puberaal gedrag zeg hahahahahaquote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef Sjalalamantha het volgende:
Jo houdt Flipje in de gaten vanachter haar grote zonnebril
daar gaat weer ¤ 1500,--quote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef Capt1caveman het volgende:
Nou nog ff een MoMA_nummertje op die tuinbank, en die is ook nix meer waard
die ligt zich helemaal op te vreten daarquote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef Sjalalamantha het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef Sjalalamantha het volgende:
Mo zonder onderbroekje duwt hem nog even aanquote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
maik met zijn stijfje tegen mo aan ...
flip heeft echt veel geleerd de afgelopen weekquote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
die ligt zich helemaal op te vreten daar
Ik ben helemaal verbijsterdquote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
flip heeft echt veel geleerd de afgelopen week
kost dat bankje 15.000 ????quote:
13k en een beetje. Wel met 5% korting.quote:
waarom haalt de stem ze er dan niet uit ?????quote:
Dat heeft ie vast wel door.quote:Op maandag 11 april 2011 17:14 schreef Ginosa het volgende:
Flip en Jo zijn verwikkeld in een traditionele Battle of the sexes: hij weet niet dat er iets aan de hand is en zij ligt zich op te vreten.
Ze gaan keihard voor SSTNL 2.0.....quote:Op maandag 11 april 2011 17:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
waarom haalt de stem ze er dan niet uit ?????
zo kunnen ze het nooit op een veiling kwijt over een paar weken
Hij weet précies wat er speelt, maar beide willen niet toegeven omdat de ander dat eerst moet doen, hun 'kijkt-ie-wel-naar-me' spelletje is nu al een tijd in volle gang, Flip staat voorquote:Op maandag 11 april 2011 17:14 schreef Ginosa het volgende:
Flip en Jo zijn verwikkeld in een traditionele Battle of the sexes: hij weet niet dat er iets aan de hand is en zij ligt zich op te vreten.
quote:Op maandag 11 april 2011 17:15 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Hij weet précies wat er speelt, maar beide willen niet toegeven omdat de ander dat eerst moet doen, hun 'kijkt-ie-wel-naar-me' spelletje is nu al een tijd in volle gang, Flip staat voor
quote:Op maandag 11 april 2011 17:14 schreef IamCurious het volgende:
als MoMA de stilte tussen Jo en Flip maar niet gaan verbreken!!!!
Dit duel heeft recht op een eerlijk verloop!!
nr klopte nietquote:Op maandag 11 april 2011 17:15 schreef Tassie37 het volgende:
Heb ik heul, heul, heul veel CoSsen gemist of klopt het nummer niet helemaal?
Misschien van allebij een beetjequote:Op maandag 11 april 2011 17:15 schreef Tassie37 het volgende:
Typfoutje... Sorry!quote:Op maandag 11 april 2011 17:15 schreef Tassie37 het volgende:
Ja...quote:Op maandag 11 april 2011 17:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Misschien van allebij een beetje
Het moet zijn 1041, maar ja. Geen mod in de buurt.quote:Op maandag 11 april 2011 17:15 schreef Tassie37 het volgende:
Ja , interesse, ik kan helaas niet...quote:Op maandag 11 april 2011 17:17 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Heb jij ook sushi eten met Alex gewonnen?
Het niet krijgen van aandacht is een nieuwe ervaring voor d'rquote:Op maandag 11 april 2011 17:17 schreef Day het volgende:
Volgens mij heeft Jo dit nog nooit meegemaakt.
1042 zelfs, heb het al in feedback aangegevenquote:Op maandag 11 april 2011 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het moet zijn 1041, maar ja. Geen mod in de buurt.
ik gun haar deze ervaring ookquote:Op maandag 11 april 2011 17:17 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Het niet krijgen van aandacht is een nieuwe ervaring voor d'r
haha, nee geeft je plekje maar aan een echte alex fan.quote:Op maandag 11 april 2011 17:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ja , interesse, ik kan helaas niet...
Reksie heeft nog niet gereageerdquote:Op maandag 11 april 2011 17:18 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
haha, nee geeft je plekje maar aan een echte alex fan.
je heb een hoop zuchten van Jo gemistquote:Op maandag 11 april 2011 17:20 schreef Chuckster het volgende:
Lekker dan, had mn geluid op stream #1 nog aan staan
waren het er zo veel dan?quote:Op maandag 11 april 2011 17:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
je heb een hoop zuchten van Jo gemist
net zoveel als dat flip er gemist heeftquote:je heb een hoop zuchten van Jo gemist
quote:Op maandag 11 april 2011 17:22 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Correctie: fakking irritantos (zweer het je 2 miljoen %)
als dat zou kunnen...quote:Op maandag 11 april 2011 17:23 schreef knagsje het volgende:
kan die fakking tering tyfus Jo niet oppleuren.
Ze spelen een spel, en Jo is aan het verliezen dus ze mag voorlopig nog niet wegquote:Op maandag 11 april 2011 17:23 schreef knagsje het volgende:
kan die fakking tering tyfus Jo niet oppleuren.
he je was me voorquote:Op maandag 11 april 2011 17:09 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
even stemmen Fokkertjes
smakelukquote:Op maandag 11 april 2011 17:25 schreef Chuckster het volgende:
Het is voedertijd! Ik spreekt jullie weer tijdens de daily, hoi!
Eet smakelijkquote:Op maandag 11 april 2011 17:25 schreef Chuckster het volgende:
ben werken dan, maar hou de boel goed in de gaten voor me oke??quote:Op maandag 11 april 2011 17:25 schreef Chuckster het volgende:
doen we !quote:Op maandag 11 april 2011 17:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ben werken dan, maar hou de boel goed in de gaten voor me oke??
Will do!quote:Op maandag 11 april 2011 17:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ben werken dan, maar hou de boel goed in de gaten voor me oke??
lekker, bruine spruiten!!quote:Op maandag 11 april 2011 17:27 schreef Blackprinces het volgende:
Jo slaapt volgens mij.
Ik ga wat eten laten aanbranden....
Ik hou het voor je in de gatenquote:Op maandag 11 april 2011 17:27 schreef Blackprinces het volgende:
Jo slaapt volgens mij.
Ik ga wat eten laten aanbranden....
welke poll kijk jij dan ?quote:Op maandag 11 april 2011 17:28 schreef Sjalalamantha het volgende:
Joanna is met 1% nu aan de leiding in de poll. Nu gaat hummie ook nog een tig keer stemmen, en dan staat ze dik bovenaan.
Als in dat ze 1% meer heeft dat nr 2quote:Op maandag 11 april 2011 17:29 schreef Capaja het volgende:
[..]
welke poll kijk jij dan ?
hier staat Maik op1% en Jo op 20%
ik kijk op deze pollquote:Op maandag 11 april 2011 17:30 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Als in dat ze 1% meer heeft dat nr 2
quote:Op maandag 11 april 2011 17:33 schreef Flashbox het volgende:
De stem: Wil die flugel snol niet fluisteren
quote:Op maandag 11 april 2011 17:34 schreef Sjalalamantha het volgende:
Wie zei ook alweer dat Sharon het ging oplossen?
Succesquote:Op maandag 11 april 2011 17:34 schreef Urb het volgende:
Goeiemiddag Stre-amers![]()
Net thuis van werk, eerst ff bij-lezen maar weer.
Eyquote:Op maandag 11 april 2011 17:33 schreef Flashbox het volgende:
De stem: Wil die flugel snol niet fluisteren
welkom bij de club !quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 17:34 schreef Sjalalamantha het volgende:
Wie zei ook alweer dat Sharon het ging oplossen?
quote:Op maandag 11 april 2011 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zet net de streams aan en dacht eerst dat djoon met haar kont omhoog lag.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 17:35 schreef beequeen het volgende:
Flip wil niet meer ordinair tongen. Ik geef hem geen ongelijk, die enge botoxlippen van Djoon.
Volgens mij om half 8 en Karim heeft gewonnen maar zijn beide wel tegelijk opgehouden.quote:Op maandag 11 april 2011 17:37 schreef D. het volgende:
[..]
Wanneer waren ze gestopt, en wie won er?
quote:
Ah, dus Karim gaat SST winnenquote:Op maandag 11 april 2011 17:38 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij om half 8 en Karim heeft gewonnen maar zijn beide wel tegelijk opgehouden.
Ik dacht 'ik zat veranderen', maar dat klopt... het is een gifjequote:Op maandag 11 april 2011 17:38 schreef mazaru het volgende:
Het onderwerp van gesprek ligt lekker mee te luisteren.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 17:36 schreef trollie67 het volgende:
Dit is de erste keer dat ik flip leuk vind
quote:Op maandag 11 april 2011 17:40 schreef bull1966 het volgende:
tja als het hondje niet wil luisteren krijgt ie een spuitje van het vrouwtje
Heeft ze altijd "me Bulletje" nog (niks meer over gehoord, maar goed)quote:Op maandag 11 april 2011 17:40 schreef bull1966 het volgende:
tja als het hondje niet wil luisteren krijgt ie een spuitje van het vrouwtje
Tsja, misschien omdat ze snachts amper konden slapen door Karim en Gerard?quote:Op maandag 11 april 2011 17:43 schreef Sonera het volgende:
weet nog wel dat bij bb dat er overdag niet geslapen mocht worden kunnen ze dat ook niet hier instellen? bedoel dit is toch niet normaal ze slapen echt gewoon de hele dag!
hoeze heeft karim dan gewonnen? is toch een gelijk spel?quote:Op maandag 11 april 2011 17:38 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij om half 8 en Karim heeft gewonnen maar zijn beide wel tegelijk opgehouden.
Dit zou me echt totaal niet verbazen eerlijk gezegd, en dat terwijl Joan Flip als een tijger besprong en hem als een prooi klem hield.quote:Op maandag 11 april 2011 17:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog twee uur en 'hij heeft me gewoon verkracht!!!'.
http://www.secretstory.nl/videos/1460/Slow+motionquote:Op maandag 11 april 2011 17:44 schreef Sonera het volgende:
[..]
hoeze heeft karim dan gewonnen? is toch een gelijk spel?
nou dat valt best mee ze hebben heel de tijd op die lounge set gelegen en alleen lau en sharon waren wakker.. en dit is niet de eerste dag dat ze de godganse dag in bed liggenquote:Op maandag 11 april 2011 17:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tsja, misschien omdat ze snachts amper konden slapen door Karim en Gerard?
Zoals ik het begreep wilden Karim en Geer een remise en gaat "de stem" daar nog uitsluitsel over gevenquote:Op maandag 11 april 2011 17:44 schreef Sonera het volgende:
[..]
hoeze heeft karim dan gewonnen? is toch een gelijk spelde stem?
wanneer gaat laura koken ?????quote:
Ik hoor ze ookquote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef bull1966 het volgende:
ik hoor wat portugezen op de achtergrond praten.
hopenlijk zijn dat wat mannen die JoJo komen halen met zo'n witte jas met van die lange mouwen
alleen jammer dat ze niet even een staartje maakt.. maar verder super dat ze zich elke avond inzet voor dat stelletje lamme schaapjesquote:
echt misselijk dit zegquote:Op maandag 11 april 2011 17:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/videos/1460/Slow+motion
Als pinksteren en paasen op één dag valtquote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wanneer gaat laura koken ?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |