Ik denk dat ze zelf denkt dat ze er donderdag uitgaat, want van die andere kan ze niet winnen met stemmen volgens haar. heeft ze meerdere keren gezegd.quote:Op maandag 11 april 2011 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ook bedankt voor je filmpje. Wat zou Djoon bedoelen met dagen ipv weken? Wil ze hem eruit werken?
Zo dan, wat ziet dat er eng uit zeg.quote:
Hear, hear!quote:
Ik heb op sharon gestemd! Ik wil dat Maik vertrektquote:Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef farscapevr8 het volgende:
door dat wildcard gebeuren gaat sharon afgevoerd worden?
Van dichtbij is het nog engerquote:Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo dan, wat ziet dat er eng uit zeg.
ooooo aub laat sharon vertekken.. stukken beter voor mijn oortjes.. en irritatiequote:Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Ik heb op sharon gestemd! Ik wil dat Maik vertrekt
Oh, dat is mooi. Angstvallige stilte nog steeds en dat in de WvdA.quote:Op maandag 11 april 2011 17:06 schreef Flashbox het volgende:
Ik denk dat ze zelf denkt dat ze er donderdag uitgaat, want van die andere kan ze niet winnen met stemmen volgens haar. heeft ze meerdere keren gezegd.
nee hij gaat vast wéér cola halenquote:Op maandag 11 april 2011 17:08 schreef Blackprinces het volgende:
gaat ie nou toch in de buurt liggen??
Hij heeft ook maar 1%.quote:Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Ik heb op sharon gestemd! Ik wil dat Maik vertrekt
quote:Op maandag 11 april 2011 17:08 schreef Chuckster het volgende:
[..]
U bent ervaringsdeskundige met betrekking tot maanlandschappen en kraters?
ik wil pas stemmen als ik weet welk team op de bank zitquote:Op maandag 11 april 2011 17:09 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
even stemmen Fokkertjes
Ik heb al gestemd op Gerardquote:Op maandag 11 april 2011 17:09 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
even stemmen Fokkertjes
hoort allemaal bij de missiequote:Op maandag 11 april 2011 17:10 schreef Blackprinces het volgende:
wel in de buurt maar niet naast haar
en jo zucht maar eens hoorbaar weer
quote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef IamCurious het volgende:
Maik nog even in beeld voor ie naar huis moet....
puberaal gedrag zeg hahahahahaquote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef Sjalalamantha het volgende:
Jo houdt Flipje in de gaten vanachter haar grote zonnebril
daar gaat weer ¤ 1500,--quote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef Capt1caveman het volgende:
Nou nog ff een MoMA_nummertje op die tuinbank, en die is ook nix meer waard
die ligt zich helemaal op te vreten daarquote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef Sjalalamantha het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef Sjalalamantha het volgende:
Mo zonder onderbroekje duwt hem nog even aanquote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
maik met zijn stijfje tegen mo aan ...
flip heeft echt veel geleerd de afgelopen weekquote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
die ligt zich helemaal op te vreten daar
Ik ben helemaal verbijsterdquote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
flip heeft echt veel geleerd de afgelopen week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |