Helloquote:
hoi hoi, je valt binnen bij goeie muziekquote:
Hij kwam en zag dat 't kut was. Toch?quote:Op maandag 11 april 2011 17:04 schreef djkoelkast het volgende:
Veni Vidi Vagina
Hij kwam, hij zag en het was kut.
Ja Samzzquote:
Momenteel wel jaquote:Op maandag 11 april 2011 17:09 schreef Stokstaart het volgende:
Gitaren domineren ONZ Radio steeds meer
quote:Op maandag 11 april 2011 17:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ze quot koelkast die het neerzet
Scheel? Je ziet toch dat ik een andere volgorde van woorden aanhoudt?quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je bent geen vrouw, je kan niet radiomaken en het topic bijhouden tegelijk
En jij kan niet lezen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je bent geen vrouw, je kan niet radiomaken en het topic bijhouden tegelijk
Niet doen, Japan heeft al genoeg tsunamis gehad of niet dan ?!quote:Op maandag 11 april 2011 17:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat springen
______quote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niet doen, Japan heeft al genoeg tsunamis gehad of niet dan ?!
Het was dan ook niet de intentie om een andere betekenis neer te zetten.quote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zie idd dat het er iets anders staat
Maar het komt op hetzelfde neer
Maar schaaaaaattquote:Op maandag 11 april 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was dan ook niet de intentie om een andere betekenis neer te zetten.
quote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scheel? Je ziet toch dat ik een andere volgorde van woorden aanhoudt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Onbeschofte vlerk!!quote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 17:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je moet mijn tsunami's eens zienquote:Op maandag 11 april 2011 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onbeschofte vlerk!!
Doe eens lief
Dat was ik ook. Zo moeilijk is lezen toch nietquote:Op maandag 11 april 2011 17:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je kwam zo geïrriteerd over
Picsquote:
quote:
Ja maar ja maarquote:Op maandag 11 april 2011 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was ik ook. Zo moeilijk is lezen toch niet
Scuba Steve, wat een naamquote:Op maandag 11 april 2011 17:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jou moet je beffen met een duikbril op bedoel je ?
Zoals Scuba Steve of zo
CatherineKnetter heeft binnenkort een talkshow. Kun je er mooi over komen praten.quote:Op maandag 11 april 2011 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was ik ook. Zo moeilijk is lezen toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Steve Irwing? Hopen dat je daar beneden geen pijlstaartroggen tegen gaat komen dan!quote:Op maandag 11 april 2011 17:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zoals Scuba Steve of zo
quote:Op maandag 11 april 2011 17:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
CatherineKnetter heeft binnenkort een talkshow. Kun je er mooi over komen praten.
zucht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Nopequote:Op maandag 11 april 2011 17:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zoals Scuba Steve of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |